BLAKE
Si așa începe un nou capitol din viața mea .
Abia ce am aterizat și sunt ruptă de oboseala , tot ce îmi doresc un momentul de față este să ajungă la noua mea casa sa despachetez și să mă odihnesc. Acum sa va povestesc cate ceva despre mine , sunt Blake Isabel Ignacia am 21 de ani, tocmai ce mi am terminat studiile și am decis să încep o nouă viață și să mă mut pe alt continent, mai exact din Spania în Denver , și dacă vă întrebați de ce așa departe , ei bine am vrut sa fiu cat mai departe de familia mea .Nu mă înțelegeți greșit, îmi iubesc familia mai ales câinele dar câteodată sunt așa de sufocanți și de enervanți încât am hotărât să fiu cat mai departe de ei daca vreau sa fac ceva pe cont propriu . Familia mea nu este de acord că eu sunt o fire mult prea deschisă la distracții și din cauza asta ai mei nu știu nici în momentul asta că eu fumez dar mai ales că mai consum și droguri din când în când.
După ce am trecut de controale și mi am luat bagajele am luat un taxi și am pornit spre noua mea locuință, între timp am sunat o și pe mama și am anunțat o că am ajuns și bineînțeles că mi a zis deja că și a rezervat bilete sa vina sa mă vadă cât mai curând , tocmai ce spuneam este extrem de sufocantă dar până la urmă o iubesc așa cum este ea .
Imediat ce taxiul a virat la dreapta pe o stradă cu niste vile superb de mari și frumoase a parcat în sfârșit în fața casei mele . E destul de mare pentru o singura persoana dar mie oricum îmi place să locuiesc singura deci nu am o problema cu asta . Mi am luat bagajele și am înaintat pe aleea din fata casei , am urcat putinele trepte mi am scos cheile și am intrat pe holul destul de lung.Mi am lăsat bagajele în noua mea sufragerie și m am dus direct in dormitorul de sus , am deschis ușa și am rămas uimită de cat de bine a putut să îmi aranjeze designerul casa . Un pat matrimonial tronează in mijlocul camerei langa care sunt doua noptiere pe fiecare parte , langa fereastră este un birou așa cum îmi place mie de culoare închisă , iar în partea dreaptă este baia. Mi am desfăcut ghiozdanul unde știam că am pijamale și am intrat direct la dus, după ce mi am făcut rutina mi am luat pastilele pentru somn, m am așezat între așternuturile moi și am căzut pradă in lumea viselor.
CITEȘTI
Pe același drum!
RomanceDoi frați care locuiesc în Denver , noua vecina, și iubirea dintre ei. Cred că m am îndrăgostit de Damon!