BLAKE
Mi am deschis ochii și am avut că afară nici măcar nu răsărise soarele . M am întins după telefon și m am uitat la ceas . Perfect e doar 5:40 , am reușit să dorm doar 2 ore jumătate, vecini au petrecut la greu și pastilele parca incep sa nu și mai facă efectul.
Daca tot m am trezit așa devreme m am hotărât să ies la alergat , după ce mi am făcut rutina mi am luat o pereche de colanți negri și un tricou alb larg mi am luat o pereche de adidași in picioarele și am coborât jos de unde mi am luat cheile de la casa și am ieșit
Mi am pus căștile în urechi și am dat play piesei mele preferate , am ieșit după aleea casei și când am dat să ies din curte m am lovit de ceva , sau mai bine spus de cineva.M am întors și aveam gura până în pământ când am văzut ce bărbat sta in fata mea .
Intalt , blond și cu ochii albaștri, am observat că ma scanat și el la fel cum am făcut și eu , după o pauză în care nici unul dintre noi nu a spus nimic mi am dres glasul și am zis sa vorbesc eu prima.
- Buna , scuze nu te am văzut
- Buna , scuze eu, trebuia să fiu mai atent pe unde merg. Cred că din cauza alcoolului nu sunt prea conștient de ceea ce fac in momentul de față .
- Ooo , am înțeles . Să înțeleg că vii de la petrecerea de lângă?
- Aaa , petrecerea da, de fapt aici stau eu și am ieșit să fumez o țigară, tocmai ce a început lumea sa plece și trebuie să strângem .
- Am înțeles, eu sunt Blake , noua vecina , m am mutat zilele trecute.
- Bine ai venit in cartierul nostru draga Blake , eu sunt Noah . Încântat de cunoștință.
- Pai atunci te las sa te duci sa strangi , eu o sa plec acum , mă duc la alergat . Mi a părut bine de cunoștință Noah .
- Și mie Blake , ne mai vedem prin cartier . As vrea sa îți fac cunoștință și cu fratele meu.
- Sigur , pe data viitoare .
- Pe data viitoare Blake .După ce ne am luat la revedere am inceput sa alerg și nici nu știu când am alergat aproape 10 kilometri din cauza gândurilor mele .
M am întors acasă și acum era liniște deplină , afara se luminase de ceva vreme și căldură dădea semne că ar fii o zi minunata sa stau pe șezlong langa piscina astăzi.După ce am făcut un dus mi am luat costumul de baie format din doua piese , de culoare roșie și am coborât la piscina . M am așezat pe șezlong mi am pus ochelarii de soare și m am bucurat de căldură, după ce am înotat puțin în piscină , m am simțit privită , in timp ce mă ștergeam mi am ridicat privirea și am văzut că doi ochi negri mă priveau de pe geamul vecinilor , recunosc a fost puțin scary din cauza faptului că i se vedeau doar ochii foarte puțin din cauza draperiilor închis și trase .
M am ridicat și m am îndreptat spre ușă când o voce groasă m a oprit din drum .
- Buna .
M am întors și am rămas uimită când am văzut că este vorba de tipul pe care l am văzut la supermarket zilele trecute.
- Buna .
- Ești noua vecina?
- Da , chiar eu sunt . Mă numesc Blake
- Damon
- Îmi pare bine de cunoștință, dar eu trebuie sa plec acum
- Bine atunci , ne mai vedem Blake, spune el pe un ton destul de sexi , doamne cum poți gândi așa Blake , abia ce l ai cunoscut și ți se pare sexi .După mica conversație cu vecinul de lângă am intrat și am luat micul dejun sau cel puțin am încercat fiindcă nu prea am avut pofta de mâncare, iar după aceea am sunat o pe mama .
- Buna mama
-Buna scumpo , ce faci?
- Bine , doar ce am luat micul dejun , și am vrut sa te sun să te întreb dacă știi ceva de lucrurile mele , ai idee când ar trebuii să ajungă ?
- Da , astăzi ar fii trebuit să ajungă o sa îl sun pe tatăl tău să văd ce știe el.
- Bine mama , mulțumesc .
- Blake scumpo, tu ești bine? Te ai odihnit?
Ce ar trebuii să îi spun acum , nu îmi place să o mint dar nici nu vreau sa o îngrijorez mai rău .
- Da mama , sunt bine , m am odihnit.
- Sigur scumpo? Daca se întâmplă ceva știi că îmi poti spune da?
- Da mama , sigur . Tata ce face? Antonio e bine? Cum merge liceul?
- Tatăl tău este la munca cum îl știi , și fratele tău este un adolescent dificil , dar nu mai dificil ca tine . Spune ea in timp ce chicotește .
- Exagerezi mama , nu am fost chiar așa de dificila . Spun și eu în timp ce aproape că mă bufnea râsul știind ce poama am fost in timpul liceului .
- Blake , știi deja că ai fost mai rea decât este fratele tău acum
- Bine bine , recunosc , am avut și eu părțile mele de adolescentă rea , spun și amândouă răbufnim in râs .
După ce am mai schimbat câteva vorbe cu mama , mi a spus că în câteva ore o să îmi ajungă lucrurile , am închis apelul și am coborât în sufragerie să mă uit la un film .După film , am primit un apel de la mama in care îmi spunea că în câteva minute trebuie să îmi ajungă lucrurile, așa că m am îmbrăcat și am ieșit pe ușă fix când o mașină enorma a parcat în fața casei mele .
După ce toate hainele și lucrurile mele au ajuns în sufrageria mea , am ieșit în fața casei unde mi am văzut mașina și motorul
Un Ford Mustang Shelby GT500 SE și un Kawasaki YZF R1 mă așteptau cuminți în fața garajului.
Sunt extrem de bucuroasă că în sfârșit au venit iubirile mele , cred că nu am iubit pe nimeni așa cum le iubesc pe ele .Așa că am luat casca de pe scaunul pasagerului din mașină și m am urcat pe motor sa dau o tura prin cartier cu el , după ce l am pornit mi am pus casca și am ieșit din curte, l am ambalat și sunetul pe care l-a scos m-a uns pe sufletul la propriu.
Adrenalina pe care am simțit o după ce am încălecat motorul nu se compară cu nimic în lume , dupa ce am dat o tură m am întors acasă și când am parcat am văzut că mă aștepta cineva in fața garajului.
Noah mă aștepta pe mine. După ce mi am dat casca jos și am oprit motorul m am îndreptat spre el .
- Buna , ce faci aici? Te pot ajuta cu ceva? L am întrebat în timp ce el mă scana din cap până în picioare și abia când m am uitat și eu am văzut la ce se holbează, eram îmbrăcat într-o pereche de blugi scurți și un maieu care îmi scotea decolteul in evidenta.
- Buna Blake , mișto motorul.
- Mulțumesc.
- Am venit să ti spun că diseară ținem o petrecere , este ziua mea și am vrut sa te invit și pe tine . Deci ce zici, mi te alături?
- Ăăă, da sigur , o sa fiu acolo . La ce ora ?
- Petrecerea incepe pe la 9 , deci după 9 este perfect , spune el către mine cu un zâmbet larg și frumos .
- Bine , păi atunci ne vedem diseară .
- Bine , ne vedem , pa Blake .
- Pa Noah .Mi am luat casca și am intrat în casa , m am uitat la ceas și era deja ora 5 jumate , m am îmbrăcat în ceva mai lejer și am plecat spre centru sa ii cumpăr un cadou lui Noah , presimt că diseară o să mă distrez pe cinste .
CITEȘTI
Pe același drum!
RomansaDoi frați care locuiesc în Denver , noua vecina, și iubirea dintre ei. Cred că m am îndrăgostit de Damon!