BLAKE
Mi am deschis ochii din cauza razelor de soare ce îmi luminau dormitorul, m am întins până la noptieră de unde am apucat telefonul sa vad cat este ceasul și m am blestemat mintal când am văzut că este abia ora 9:45 , mi as fii dorit sa dorm mai mult ținând cont că azi noapte m am întors pe toate părțile și am avut și un coșmar.
M am ridicat din pat m am dus la baie sa îmi fac rutina de dimineața și am coborât în sufragerie unde mi am căutat într-unul din bagaje ceva de îmbrăcat . După ce mi am scos o pereche de jeanși negri tăiați și un tricou scurt negru m am îmbrăcat și am căutat un supermarket in apropiere fiindcă trebuie sa fac cumpărături si frigiderul meu plânge. După ce am găsit unul în apropriere mi am luat bocanci mei tot negri in picioare am apucat cheile de pe măsuța din hol și am plecat spre magazin.Fiindcă este aproape am luat-o pe jos , bine și din cauza că mașina mea trebuie să ajungă zilele astea și sunt mai mult nevoită să mă descurc fara ea câteva zile . Zilele astea trebuie sa stau mai mult pe acasă fiindcă o să îmi ajungă lucrurile de acasă și nu în ultimul rând mașina dar și bijuteria mea de motocicleta.
Am ajuns la magazin spre surprinderea mea chiar este destul de aproape deci nu a fost o problema la găsirea lui, am luat un cos și am început să pun in el tot ce am crezut că îmi trebuie și am luat o spre casa de marcat sa le plătesc , cat puneam cumpărările pe banda nu am putut sa nu observ tipul din fata mea , înalt , parul negru și destul de lung , purta o pereche de jeanși negri și un tricou alb de la adidas iar în picioare avea o pereche de adidași tot de la adidas.
Cred că a simțit că mă holbam la el fiindcă atunci când și a întors privirea spre mine am simțit că mă arde fiecare părticică din corp. Dar pe cât de repede s a uitat la mine pe atât de repede și a întors privirea înapoi spre casier și după ce a plătit a ieșit din supermarket și nu a mai fost in raza mea vizuala.
- Face 250,70 de euro spune casierul spre mine după ce am reușit să bag in pungi tot ceea ce am luat
- Cu cardul, te rog
- Sa aveți o zi buna
- Mulțumesc la fel , i am răspuns și eu și după ce am luat pungile am luat o spre casa .După ce am pus cumpărăturile la locul lor , mi am desfăcut o sticla de vin și am ieșit pe terasa din spatele casei sa fumez o țigară și să mă relaxez puțin .
M am așezat pe unul din șezlonguri și mi am aprins o țigară in timp ce cu cealaltă mână mi am deschis telefonul și am apelat-o pe mama pentru că aveam deja 5 apeluri pierdute de la ea.-Buna mama, ce faci?
-Blake , in numele lui Dumnezeu de ce nu ai răspuns la telefon când te am sunat, am crezut că ți sa întâmplat ceva.
- Mama nu mai exagera , am fost la cumpărături fiindcă nu aveam nimic de mâncare în casă .
- Bine , cum a fost , ești bine? Ai mâncat ? Cum ai dormit? Îți place acolo?
- Da mama, sunt bine , îmi place altfel nu mă mai mutam tocmai aici .
- Bine draga mea , nu te aprinde așa repede , intrebam și eu , e rău că îmi fac griji pentru tine?
- Nu mama, scuze nu am avut o noapte prea buna, nu am reușit să dorm prea mult , și am fost și obosita după drum .
- Blake , ți ai luat pastilele?
- Da mama , le am luat știi doar că nu pot dormii fara ele .
- Ai avut iar coșmaruri?
- Da , in ultimul timp au revenit și sunt din ce in ce mai dese .
- Blake , sigur nu vrei sa mergi la un psiholog să vorbești despre asta?
- Mama ti am mai spus de atâtea ori, nu vreau sa vorbesc cu nimeni despre asta , mai ales cu un psiholog.
- Bine dar daca te răzgândești doar spune mi și eu pot rezolva la orice ore , știi da ?
- Da mama știu , voi ce faceți? Ce face Bruno?
- Bruno e bine , îți simte lipsa cum și noi o facem .
- O sa va obișnuiți fara mine mama , acum trebuie sa închid , mă apuc să despachetez hainele .
- Bine Blake , ai grija , te iubim mult .
- Bine mama , și eu va iubesc , aveți grijă!După ce am fumat aproape jumătate de pachet de țigări și am băut aproape toată sticla de vin , m am ridicat și m am dus sa despachetez bagajele , după ce am aranjat mai bine de jumate din lucruri , am auzit muzica și multă gălăgie in curtea de alaturi. M am uitat pe geam și am văzut că este vorba de o petrecere , cred că am niste vecini tineri fiindcă a lor curte este plina de adolescenți.
După ce am mâncat am urcat în dormitor, mi am făcut un dus rapid și mi am făcut rutina , însă când mi am ridicat capul și m am uitat în oglindă și aproape că m am speriat de felul cum arat, am niste cearcăne de toată frumusețea.
Nici nu ar trebuii să mă mire chestia asta , fiindcă nu știu când am avut parte de un somn bun ultima dată . Din cauza coșmarurilor abia de pot dormii 3 sau 4 ore pe noapte .
După ce am ieșit de la baie , mi am luat pastilele și m am așezat in pat , m am uitat la ceas și am intrat să văd ce mai e nou pe rețelele de socializare. Am schimbat câteva mesaje cu prietena mea și după ce m am plictisit am incercat să mă bag la somn deși abia îmi puteam ține ochii închiși din cauza gălăgiei ce venea de la petrecerea vecinilor.
CITEȘTI
Pe același drum!
RomanceDoi frați care locuiesc în Denver , noua vecina, și iubirea dintre ei. Cred că m am îndrăgostit de Damon!