Capitolul 6

0 0 0
                                    

In primele secunde nici nu am știut cum să reacționez , după ce mi am dat seama ce se întâmplă de fapt mi am pus mâinile pe pieptul lui și l am împins cu toată forța de pe mine , băiatul se uita la mine cu o privire uimită.
-  Ce dracu? Ce crezi că faci Damon?
- Nu știu , eu m am pierdut și am crezut că ești altcineva semeni atât de mult cu ea , spune el în timp ce se uită pierdut la mine , scuze trebuie sa plec , iartă mă nu am vrut sa fie așa , după ce mi a spus asta și a luat tălpășița și m a lăsat singura și cu o mie de întrebări pe acoperișul clădirii.

Au trecut câteva zile de la incidentul cu Damon , nu l am mai văzut pe băiat din seara aia , zici că sa evaporat după fata pământului, nici nu știu ce sa intâmplat și ce a vrut să zică prin "semeni cu ea" cu cine dracu?

Ieri Jeremy a reușit să mi trimită pachetul și acum m am mai liniștit , aseară am putut sa dorm mai mult de 4 ore și mă simt mult mai bine , acum sunt in curtea din spate pe șezlong și butonez telefonul în căutarea unui loc de muncă ,  nu mă înțelegeți greșit, am bani și aș putea oricând să lucrez pentru firma părinților mei chiar și de aici din Denver, dar vreau ceva nou , ceva să mă atragă și în plus simt că mă sufoc daca mai stau mult in casa , acum doua zile blondul Noah , m a invitat să ies cu el în oraș să vedem un film , așa că diseară Blake merge la date . Nici nu știu când am fost la o întâlnire ultima dată , cred că au trecut mai bine de 3 ani și ceva , de când Sean sa dus , o parte din mine sa stins odată cu el ....

Mi a fost greu să mă mai apropii de alt băiat de atunci , am avut o aventură sau doua dar nimic serios , câteodată îmi este așa dor de el și mi as fii dorit să fii murit eu in seara aceea în accidentul ăla nenorocit, doar că eu am supraviețuit iar el nu a avut nicio șansă , a decedat după ce a fost in coma 8 zile , iar eu am rămas cu sechele și mulți psihologi și psihiatri , după ce am ieșit din coma o perioada nu mi am adus aminte exact ce sa întâmplat dar când părinții mei mi au spus tot ce sa întâmplat și că a fost o minune că m-am trezit după ce am fost in coma 3 luni nenorocite am simțit că îmi fuge lumea de sub picioare , un an de zile m am închis în mine , am rupt orice prietenie pe care o aveam , nu mâncăm , nu ieșeam din camera mea , dar părinții mei mi au fost alături și am reușit să îmi revin parțial.
Până și după accident părinții și sora lui Sean m au considerat pe mine vinovată , cred că dacă ar putea m ar omorâ și în secunda doi. Dar de aceea m am mutat aici , sa las trecutul in spate și ei să îmi piardă urma , poate așa o să reușească să treacă și ei peste tot ce sa întâmplat.

Ma uit in oglinda și sunt mulțumită de ceea ce vad, mi am luat o rochiță alba până deasupra genunchilor, parul l am lăsat pe spate și îmi atârnă in valuri până la mijloc , în picioare mi am luat o pereche de botine negre și deasupra o geaca de piele tot neagra .
Cearcănele mele nu mai sunt atât de pronunțate și asta mă bucură , ceea ce mi a trimis Jeremy și a făcut efectul destul de rapid și mă simt de zece ori mai bine .

Am coborât în hol și când mi am luat cheile soneria sa auzit , m am dus sa deschid și în prag stătea Noah , avea parul aranjat pe spate , o pereche de jeanși albaștri și un tricou alb , în picioare avea o pereche de teniși albi și surpriza a fost buchetul de trandafiri albi din mana lui .

- Buna , spune el către mine și mă sărută pe ambii obraji , aceștia sunt pentru tine spune și îmi întinde buchetul de flori.
- Mulțumesc , sunt foarte frumoși , așteaptă mă sa ii pun Intr o vaza și  imediat putem pleca .
- Sigur 
- Intra , spun cu gândul să nu țin băiatul la ușă , nu este respectuos
- Ai o casa superbă Blake, e minunată , cum de îți permiți să o întreții?
- Mulțumesc , părinții mei mă ajută să o întrețin
- Foarte frumos , mă bucur , mergem?
- Sigur , haide .

Întâlnirea cu Noah a fost destul de drăguță , am aflat că el cu fratele lui nu sunt chiar așa de apropiați și mi a spus că băiatul este plecat de ceva timp din oraș cu treburi de la munca , cei doi dețin un restaurant pe care îl conduc împreună , mi a spus că este afaracere de familie. Mi a spus că și ar dorii sa mai ieșim , chiar îmi place de el, este foarte drăguț , educat și politicos.

Ajunsă acasă am ieșit în curtea din spate și în timp ce mi am aprins o țigară am completat un CV la un bar ca ospătăriță și mi am verificat mesajele , câteva de la prietena mea Darcy , câteva de la mama și încă un mesaj de la un număr necunoscut pe care nu îl știam și am decis sa îl deschid să văd despre ce este vorba
"ESTI O CRIMINALĂ"
Doamne ferește , cine ar putea să îmi trimită așa ceva? M am uitat din nou la mesaj și după aceea m am uitat în jur , m am simțit urmărită așa că mi am stins țigara am intrat în casa și mi am închis toate ușile.

M am dus în dormitor mi am făcut un dus și după ce mi am făcut rutina de seara m am așezat in pat și m am chinuit sa adorm , dar a fost in zadar . M am uitat la ceas și indica 3:20 de minute , așa că m am ridicat din pat am luat una din pastilele pe care mi le trimisese Jeremy și m am aruncat din nou în pat , de data asta am reușit să ațipesc dar am avut din nou același coșmar ca în fiecare noapte. M am ridicat m am uitat la ceas și arată 5:48 , așa că am decis să ies sa alerg fiindcă oricum nu o să mă mai ia somnul prea curând.

M am pregătit și am coborât să îmi fac o cafea , după ce am savurat o mi am luat cheile de pe măsuță mi am dat drumul la muzica în căști și am început să fac câteva ture de cartier.

După ce m am simțit destul de obosita și am simțit că în curând picioarele mele o sa cedeze m am îndreptat spre casa , când am ajuns in fața ușii am observat un plic negru , m am uitat stânga dreapta și am decis sa îl iau să văd despre ce este vorba .
Am intrat în casa , mi am făcut un dus și am coborât la bucătărie unde mi am mai făcut o cafea și mi am pus langa și o brioșă cu ciocolata , m am dus pe terasa din spate și mi am savurat cafeaua , între timp am sunat o și pe mama , iar după aceea am intrat în casa , aproape uitasem de plic când am pus cana la spălat și l am luat sa îl deschid .

"O SA MORI CUM A MURIT SI EL"

Ce dracu? Ce înseamnă asta? Cred că cineva încearcă să și bată joc de mine și de mintea mea , asta nu este de bine presimt că ceva rău o sa se întâmple .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 20 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pe același drum! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum