10.Bölüm:Tanıdıklık Hissi

4 1 0
                                    

Heloooo

İkizler burcu olmak gerçekten de bazen çok kötü.Bir anım bir anımı tutmuyor sjdbjd
Aynı şekilde benim doğduğum günün ertesi günü doğan kankamın da.Bendenciye o değil de ben çay götürdüm diye beni hocanın etrafında koşturdu.Peki bedencinin tepki ne oldu'Döv kız şunu'
Hayır yani ben o kadar ona üşenmeden iki kere çay getirmişim tepki bu mu?

Ama herşeye rağmen iyi eylendik.

🗝🗝🗝

Başımı sinirle sıradan kaldırıp hayvanlardan farkı olmayan sınıfıma baktım.

"Hepinizin beyin nöronları tek tek sikeyim."

Tüm sınıf şaşkınca bana baktı.Sınıfım en gevşek insanı Can,"Niye küfür ediyorsun Durucuğum?"deyince ona silgi fırlatım.

"Çünkü bir uyutmadınız salak."

Dördüncü dersdeyiz ve ben İngilizce dersini sevmediğim için uyuyordum.Ta ki hoca fotokobi çekmek için sınıftan çıkana kadar.Şizofren kadın çıkar çıkmaz sınıfda devasa bir gürültü oluştu.

Siz Kolej de okuyorsunuz biraz elit olun lan!

Uyukumdan uyandırılınca ne kadar sinirli olduğumu bilen Kuzey yanıma geldi.

"Güzelim koridorun sonunda boş bir sınıf var.İstersen oraya gidelim sen biraz uyu?"

"Hocaya ne diyeceğiz?"dedim ve artık uykum kaçtığı için yerimden doğruldum.
"Zaten uykum da kaçtı sınıf sağ olsun."

Kuzey,"Tamam."deyip başımı öptü ve yerine oturdu.

Pamir Beyefendiye döndüğüm de çatık kaşlarla Kuzey'e bakıyordu.Dünki tavrından beri onunla muhattap olmuyorum.Omuz silkip sıradan kalktım.

Sıradan kaltığımı gören Alican konuştuğu çocuklardan uzaklaşıp,yanıma geldi.

"Oyy premsesi uykudan mı kaldırmışlar." diyerek yanaklarımı sıktı şerefsiz.

"Alican seni doğurtan ebeyi si-"hemen ağzımı kapatı."Ebeme laf yok."

Birlikte akılı tahtaya ilerledik.Youtube girip aklıma gelen şarkıyı açtım.

Uğur Etiler -Yaktım Gemileri

Ben Pamir'e,Alican ise Nihal'e bakarak şarkıyı söylemeye  ve oynamaya başladık.

"Hani çok zorsun ya,her şeyde en iyisin ya!
Dünya etrafında dönmüyor bilesin.
Bir bakışıyla dağ devirir,elalemi dize getirir.
Bütün herkes onu konuşur öyle zanetsin.

Biraz uslan artık yar!Bu neyin özgüveni?
Bir destur artık aştın kendini."

Pamir'in sırıtmasına göz devirip,Alicanla nakarata geçtik.

"Yaktım gemileri hergün birileri
Ölsün yoluna ben ölmiyeceğim
Sensizim ilelebet aşkı bulana dek
Umudumu yitirmicem.

Yoluma çıkma çıkma aman diyeyim.
Yıprattın yeterince gözünü seveyim."

"Yaktım gemileri hergün birileri
Ölsün yoluna ben ölmicem
Sensizim ilelebet aşkı bulana dek
Umusumu yitirmicem.

Yoluma çıkam aman diyeyim
Yıprattın yaterince gözünü seveyim."

Şarkı bitikten sonra ikimizde Nihal'in sırasına ilerledik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ukala'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin