Odcinek 70 nadzieja umiera ostatnia
Scena 1: Baza Lorda Troyana
W ciemnej, lodowatej sali w bazie Lorda Troyana słychać dźwięk stali uderzającej o ściany. Lord Troyan był rozzłoszczony. Potwory, które wysłał, ponownie zostały pokonane przez Renegesów, a samurajskie miecze zniweczyły jego plan na zdobycie miasta.
– Jak to możliwe?! – ryknął, uderzając pięścią w kontrolny panel. Jego oczy płonęły gniewem, a wokół niego unosiła się ciemna aura. – To miało być ostateczne zwycięstwo! Oni nie mogą ciągle nas pokonywać!
W jego wnętrzu rozbrzmiał głęboki, złowieszczy głos – Mistrz Ciemności. Głos odbijał się echem w jego umyśle, przypominając o jego mrocznej mocy.
– Przestań myśleć o przeszłości – odezwał się Mistrz Ciemności, przesiąknięty złem. – Miłość jest słabością. Masz być silny. Skoncentruj się na potędze, nie na tych sentymentach.
Lord Troyan zacisnął zęby, próbując odrzucić te uczucia, ale obraz Emmy i dzieci nadal go prześladował, budząc wewnętrzny konflikt.
– Emma... Tomas... Liv... – szepnął, a jego serce na moment zadrżało, zanim ponownie pochłonęła go ciemność.
– Zostaw ich za sobą! – rozkazał Mistrz Ciemności. – Rodzina cię osłabia. Masz władzę, której inni mogą tylko zazdrościć. Pora ją wykorzystać!
Jednak mimo złowieszczej obecności Mistrza Ciemności, Lord Troyan czuł, jak coś w nim wciąż opiera się temu mrocznemu wpływowi.
---
Scena 2: Dom Emmy
Tymczasem Emma siedziała na kanapie, próbując uspokoić Liv, która płakała przy niej. Dziewczynka szlochała, tuląc się do matki.
– Mamusiu, dlaczego tata nigdy nie jest z nami? – zapytała Liv przez łzy, patrząc na Emmę z bólem w oczach. – Ja go potrzebuję!
Emma spojrzała na córkę, czując, jak jej serce się łamie. Wiedziała, że prawda o Troyu jest zbyt skomplikowana, by wytłumaczyć to dzieciom. Pogłaskała Liv po włosach, próbując znaleźć słowa.
– Liv, kochanie... Tata jest daleko, bo musi pracować. Wiem, że to trudne, ale on nas kocha – powiedziała Emma, choć wewnątrz czuła, że nie mówi całej prawdy.
– Ale ja chcę, żeby wrócił! – krzyknęła Liv, ocierając łzy z policzków. – Chcę go tutaj!
W tym momencie Tomas, który siedział na drugim końcu pokoju, odezwał się zimnym głosem:
– Ja nie chcę mieć ojca. Nie potrzebuję go – stwierdził z chłodną determinacją. – Zawsze nas zostawia, a ty ciągle mówisz, że jest zajęty. Może lepiej, że go nie ma.
Emma spojrzała na Tomasa , zaskoczona jego słowami. Był młody, ale jego słowa brzmiały, jakby zrozumiał więcej, niż powinien. Z bólem w sercu podeszła do niego i przykucnęła obok.
– Tomas, wiem, że jesteś zły i czujesz się opuszczony – powiedziała spokojnie, patrząc mu w oczy. – Ale on wciąż jest twoim ojcem, i nawet jeśli teraz jest daleko, to nie zmienia tego, kim dla ciebie jest.
– Może dla ciebie jest ojcem, ale dla mnie nie – powiedział Tomas chłodno, odwracając wzrok. – Nie potrzebuję go.
Liv spojrzała na swojego brata z zaskoczeniem, a Emma czuła, jak napięcie w rodzinie narasta. Była rozdarta między próbą ochrony dzieci przed prawdą a świadomością, że Troyan nie jest już tym człowiekiem, którym był kiedyś.
– Może pewnego dnia zrozumiesz, Tomas... – wyszeptała Emma, tuląc Liv mocniej. Jej serce pękało na myśl o tym, jak bardzo brakowało jej dawnych chwil z Troyanem, zanim wszystko się zmieniło.
---
Scena 3: Powrót do Lorda Troyana
W tym samym czasie, Lord Troyan wciąż stał w swojej bazie, patrząc na hologram przedstawiający miasto. Wiedział, że kolejna porażka jest nieunikniona, jeśli nie znajdzie nowego planu. Ale w głębi jego umysłu ciągle pojawiały się obrazy Emmy i dzieci, a jego serce, choć owładnięte mrokiem, pragnęło czegoś więcej niż tylko władzy.
– Musisz się skupić! – przemówił znowu Mistrz Ciemności. – Przestań rozpraszać się rodziną! Nie możesz mieć obu rzeczy. Wybierz potęgę albo zginiesz!
Jednak nawet wtedy, gdy mrok narastał w jego duszy, Troyan nie mógł całkowicie wyrzucić z głowy obrazów swojej rodziny.
– To jeszcze nie koniec... – wyszeptał do siebie, a łzy gniewu i bólu spływały po jego policzku.
---
To dramatyczne zakończenie odcinka pokazuje wewnętrzną walkę Troyana oraz cierpienie Emmy i dzieci z powodu jego nieobecności, a także złowieszczy wpływ Mistrza Ciemności.
CZYTASZ
Sezon 4Power rangers samuraj lagcy war
Fiksi PenggemarTroy, będąc pod wpływem ciemnej energii, zaczyna tracić kontrolę nad sobą. Z czasem przyjmuje nową postać - Lorda Troyana, stając się mrocznym wojownikiem w szaro-złotej zbroi. Jego cel to zdobycie władzy nad miastem i światem. W międzyczasie Emma...