Ліза сиділа на дивані у своїй майже облаштованій квартирі, дивлячись на кілька останніх коробок з речами. Вона відчувала, як втома від постійних змін поступово перетворювалася на тугу. Кожен день був однаковий: розпаковування, робота, домашні клопоти. Їй здавалося, що вона застрягла в нескінченній рутині.
Л: Чому я так живу? - подумала вона, поглянувши на своє відображення у дзеркалі. Вона більше не буде сидіти вдома, замкнена в чотирьох стінах.
Л: Все, вистачить цього! - Ліза раптом піднялася на ноги. - Сьогодні я піду і розважуся як ніколи!
Вона вже давно не була в клубі. Востаннє це було ще за часів її стосунків з Пашею, і ті походи були скоріше спробою догодити йому, ніж справжнім бажанням. Але сьогодні все було по-іншому. Вона хотіла відчути себе живою, розслабленою, сексуальною.
Ліза почала гортати свій гардероб, шукаючи щось, що підкреслило б її привабливість. Через кілька хвилин вона витягла обтислу чорну сукню - ту саму, що вона купила, але ніколи не наважувалася вдягти. Її струнка фігура, яскравий макіяж і туфлі на високих підборах - цього разу вона почувалася зовсім іншою жінкою.
Л: Так, сьогодні я буду іншою. Не стриманою, а справжньою!
Ліза вийшла з дому, сіла в таксі й поїхала до клубу, який завжди привертав її увагу. Яскраві вогні, гучна музика, енергія свободи - усе це манило її.
Коли вона зайшла всередину, відразу ж відчула, як ритм музики огортає її з голови до ніг. Люди танцювали навколо, бар сяяв різнокольоровими вогнями. Це був той світ, де можна було забути про все на кілька годин.
Ліза попрямувала до бару, де замовила коктейль. Кілька хлопців вже звернули на неї увагу, їхні погляди ковзали її спиною, проте вона не поспішала відповідати на їхню увагу. Їй подобалося відчувати себе в центрі уваги, але вона сьогодні грала за своїми правилами.
Після кількох ковтків коктейлю вона вирішила вийти на танцмайданчик. Її рухи були плавними, звабливими, вона втягнулася в ритм музики, відчуваючи кожен такт тілом. Вона більше не була тією тихою дівчиною, яка завжди боялася привернути зайву увагу. Сьогодні вона була іншою - впевненою, сильною і сексуальною.
І тут, поміж усіх цих облич, вона побачила його. Михайло. Він стояв біля бару і теж помітив її. Їхні погляди зустрілися, і Ліза відчула, як у неї всередині щось спалахнуло.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На порозі нового життя
RomanceЛіза намагається почати нове життя після важкого розриву з колишнім хлопцем Пашею. Коли вона несподівано зустрічає Михайла - харизматичного і загадкового чоловіка, між ними виникає напруга і інтерес. Однак її минуле не відпускає, і Паша намагається...