Ліза сиділа у своїй кімнаті, розглядаючи піджак, який залишився після тієї зустрічі. На якусь мить вона подумала про те, як легко могла би просто повернути його через когось спільного, але щось підказувало їй, що в цьому є шанс. І не такий, що випадає кожен день.
Нарешті набравши номер, вона почула знайомий голос:
Л: Привіт, у мене тут твій піджак залишився. Може, варто повернути?
М: Може й варто. Хочеш його повернути?
Л: Хм, цікаво, а тобі його не бракує?
М: Трохи бракує. Але не так, як тебе. Так, де ми зустрінемось?
Через годину вони зустрілися в невеликому затишному кафе. Ліза намагалася виглядати спокійною, хоча серце трохи билося частіше.
М: Ну, я тут за піджаком… або, можливо, за тобою?
Л: Піджак твій, але решта… як вийде.
Він нахилився трохи ближче, наче збирався щось сказати на вухо, але просто забрав піджак.
М: Знаєш, тепер він пахне тобою. Віддавати не хочеш?
Л: Я, може, і віддам, але що за це?
М: О, ти хочеш обмін? Як цікаво. А що вимагаєш?
Л: Прогулянку і гарний настрій.
М: Це нескладно. Тоді залишимо піджак у моїй машині і підемо.
Вони вийшли на вулицю, і розмова продовжилася.
М: А якби я не забув піджак, ти б мене взагалі не покликала?
Л: Можливо, це ти так хитро все влаштував, щоб знайти привід для зустрічі? - злегка посміхнулася вона.
М: Я? Хіба я схожий на того, хто шукає приводи? Зазвичай це все вирішується випадковостями, - заперечив він.
Л: Тоді це не більше, ніж випадковість. А що скажеш на продовження цієї "випадковості"? - запитала вона, пильно дивлячись на нього.
М: Знаєш, думаю, я маю ще один піджак, який міг би залишити у тебе, - промовив він, посміхаючись.
Л: Щоб мати нагоду зустрітися ще раз? О, яка стратегія, - відповіла вона, усміхаючись.
М: А якщо серйозно, тобі не здається, що ми надто багато жартуємо про "повернення"? Може, перейдемо до більш… цікавіших тем? - запропонував він, дивлячись їй в очі.
Л: Наприклад?
М: Наприклад… Розкажи, як ти проводиш вечори? Бо підозрюю, що у тебе є щось цікавіше, ніж просто перегляд серіалів.
Л: А ти думаєш, я тут ночами сижу й складаю плани на випадкові зустрічі? - запитала вона, вдаючи серйозність.
М: Яка скромність! А може, це я випадково з’являюся в потрібний час?
Л: І що ж ти тут бачиш, що таке "варте"?
М: Тебе, - відповів він, з серйозним виразом обличчя.
Це коротке, але чітке зізнання застало Лізу зненацька, хоч вона і намагалася не показати цього. На мить між ними запала тиша, але її швидко порушив Михайло.
М: А ти? Як щодо тебе? Може, зізнаєшся, що насправді хотіла побачити мене, а не повернути піджак?
Л: Гм, може. Хоча це виглядає трохи страшно.
М: Але це не зупиняє нас від того, щоб спробувати.
Л: Тоді, може, продовжимо цю гру?
М: З радістю, промовив він, його очі загорілися.
Вони провели ще кілька хвилин, обмінюючись жартами, поки навколо них розпливалися інші звуки вулиці.
Л: Ти не забудеш про мене? - спитала вона, трохи сумно посміхаючись.
М: Не можу. Тепер ти частина мого плану, - відповів він, підморгуючи.
Л: Я ж не просто фігура на твоїй дошці?
М: Ти - не просто фігура. Ти - моя улюблена пішка, яка може стати королевою, - сказав він, дивлячись їй в очі.
Вона засміялася, але водночас відчула, що їхня гра може призвести до чогось серйознішого, ніж просто флірт.
М: Як щодо ще однієї зустрічі? Може, без піджака?
Л: О, це вже цікаво. Я можу навіть розглянути це, - відповіла вона, підбадьорюючи його.
М: Тоді домовились. Не забудь про мене.
Л: Я навряд чи зможу, промовила вона, усміхаючись.
Вони обмінялися останнім поглядом, і, хоча зустріч закінчилася, Ліза знала, що це було тільки початком чогось більшого.Вони йшли до її під'їзду мовчки, але кожен крок лише підсилював напругу між ними. Коли вони дійшли до дверей, Ліза зупинилася, відчуваючи, як прискорюється її дихання. Михайло підійшов ближче, погляд його був теплим і пронизливим, а рука м’яко торкнулася її обличчя. Він повільно нахилився, затримавшись на мить, неначе запитуючи її дозволу, і, коли вона не відступила, торкнувся її губ у ніжному, але глибокому поцілунку. Його губи рухалися обережно, повільно, залишаючи в ній відчуття, що час навколо зупинився.
М: Добраніч, Ліза, - прошепотів він і пішов.
Ліза пішла додому з посмішкою, відчуваючи легкість на душі і нестримне бажання дізнатися, що принесе наступна зустріч.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На порозі нового життя
RomanceЛіза намагається почати нове життя після важкого розриву з колишнім хлопцем Пашею. Коли вона несподівано зустрічає Михайла - харизматичного і загадкового чоловіка, між ними виникає напруга і інтерес. Однак її минуле не відпускає, і Паша намагається...