3 Може, вип'ємо чаю?

140 9 0
                                    

Вечір у квартирі Лізи був тихим і, на перший погляд, спокійним, але всередині неї вирувала буря. Після подій на святі Аврори, її думки постійно поверталися до Михайла. Вона ніяк не могла зрозуміти, що це за відчуття. Його поведінка була дещо відстороненою, але водночас у ній було щось, що зачепило Лізу.

Врешті-решт, намагаючись відволіктися, вона вирішила зайнятися чимось практичним - холодильник давно вимагав поповнення.

Зайшовши на кухню, вона швидко проглянула полиці. Майже порожньо. Хліб, кілька яєць і старий йогурт - усе, що залишилося після святкових днів. Звичайно, зараз їй не хотілося готувати нічого складного, але обійтися без їжі до наступного дня вона не могла.

Ліза швидко зібралася і, взявши сумку для покупок, вийшла на вулицю. Надворі сутеніло, і свіже осіннє повітря освіжило її думки. Вулиця була порожньою, лише кілька людей поспішали у своїх справах. Пройшовши кілька кварталів, вона вже почала розслаблятися. Прогулянка мала терапевтичний ефект: запах листя, легкий вітерець - усе це відволікало від заплутаних думок.

Коли вона зайшла до магазину, то вже уявляла собі вечір за книжкою та теплим чаєм. Вона швидко зібрала все необхідне: молоко, хліб, трохи овочів і сир. Простий набір для вечері, але саме те, що їй зараз було потрібно.

Ліза вийшла з магазину, несучи два важких пакети.

Л: Треба було їхати на машині, - подумала вона, намагаючись одночасно тримати обидва пакети і шукати ключі від під'їзду в кишені. Вже було темно, і вулиці здавалися ще порожнішими.

І тут Ліза почула знайомий голос за спиною.

П: Ліза, привіт!

Вона завмерла. Цей голос був до болі знайомим, щоб сплутати його з кимось іншим. Ліза повернулася і побачила перед собою Пашу, її колишнього хлопця. Він виглядав майже так само, як і в їхні спільні дні - впевнений, трохи самовдоволений, з тією ж звичною усмішкою. Ліза відчула, як всередині неї піднялася хвиля напруги.

Л: Паша? - запитала вона, не приховуючи здивування і незадоволення в голосі.

Він підійшов ближче, його усмішка стала ширшою.

П: Так, це я. Що, навіть не рада мене бачити? - його тон був наче жартівливим, але Ліза одразу відчула, що цей жарт приховує щось більше.

На порозі нового життяWhere stories live. Discover now