Prólogus

121 13 15
                                    


- Maya gyere, indulni kell. Meg a végén nem kapunk szobát. - kiabálom barátnőmnek a fürdőbe. Kuncogva nyitja ki az ajtót.
- Nyugi csajszi. Időben oda érünk. Valahogy ki kell nézni. Csak az első nap. - monda szét tárt karokkal. Meg forgatom a szemem és kuncogok egyet. Maya már közép iskola óta a legjobb barátnőm. Sülve főve együtt vagyunk. A leg jobb barátnők vagyunk. Mint a testvérek. Imádom Maya-t.
- Remélem egy szobába raknak minket. Nem akarok mással lenni. -mondom kicsit aggódva. Ez volt minden vágyam. De még is tartok. Azért csak egy egyetem. Idegen csajokkal és pasikkal. Meg löki picit a vállam.
- Nyugi meg oldjuk. Hátha lesz valami jó pasi. Bár neked ott van Andrew. El köszöntél már tőle?- kérdezi vigyorogva. Sóhajtok egyet. Andrew egy gyerek kori barátom. Egy ideig jártunk. De úgy döntöttünk, hogy maradjunk csak barátok. Pedig mind ketten akartuk. De még se sikerült közös megegyezésre jutni. Így külön folytatjuk.
- Ő is ott tanul, már most második éven van.- mondom neki vállat vonva. Vigyorog egyet.
- Majd keresünk neked valami jó pasit. Már igazán rád fér. - mondja kuncogva. Meg lökőm picit. Amitől kacag egyet. Én is hangos kacagásba török ki.
- Te már nem változott kedves Maya.- vigyorgok játékosan. Amire kuncog. Majd fel veszi a cuccait. S végre indulunk az egyetemre. Apám visz el minket. Már vár minket ahogy le érünk. Mosolyogva vár a kocsi mellett. Oda érve be pakolunk és indulunk is. Már nagyon izgatott vagyok. 40 perc kocsikázás után még látjuk az egyetem koliját. Maya- val össze nézünk és kuncogva ugrálunk az ülésen. Meg áll a fehér adui az épület előtt. Apa ki pakolja a csomagokat. Majd oda lép hozzám.
- Vigyázz magadra Aurora. Sok sikert a tanuláshoz. Azért a pasik ne vegyék el az eszed. Figyelj oda magadra. - neveti halkan. Draga barátnőmhöz fordul. - Maya vigyázz a lányomra. Azért órára is jártatok be. És csínján a piával. - vigyorog rá. Amire vigyorogva bólogat.
- Ne aggódj, vigyázok rá. - mondja Maya. Majd apa elém lép és magához ölel. Viszonzom neki
- Jó legyél. Majd néha azért írj.- mondja miközben az ölelés véget ér.
- Jól van apa. Vigyázzatok magatokra. - mondom. Apa kedvesen meg fogja a vállam és rám mosolyog. Majd a kocsiba ülök és el is hajt. Maya és én egyszerre fordulok szembe a kolival. Össze nézünk. És kuncogva indulunk el a csomagokkal. Be lepunk az előtérbe. Minden fele az új diákok állnak a csomagjaikkal. Az előtérbe egy nő áll.
- Minden új diákot köszöntünk. Mindenki meg kapja a szobája kulcsát. Két ágyas szobák lesznek. Valahol három. De remélem mindenkinek jó lesz. Ha mindenki ki pakolt, várjuk ide az előtérben. Egy kis köszöntőre. - mondja magabiztosan. Majd ki megy a helységből. Majd a szoba kulcsáért megyünk. A pulthoz érve Maya meg szólal.
- Elnézést. Minket tudna egy szobába rakni. - mondja mosolyogva. A férfi ránk néz. Majd mosolyogva bólint.
- Tessék itt a kulcs. Kérem írják ide a nevüket és mehetnek is. Sikeres tanévet kívánok. - monda. Amire csak kedvesen mosolygunk. Be írjuk a nevünket. És megyünk is. A 112 szoba a miénk. Hatalmas ez a kollégium. De hamar meg találtuk. Szerencsére két ágyas szoba. Gyorsan ki pakolunk mindent. Egy fél óra alatt meg csináltunk. Kicsit körbe nézünk a szobába. Elég jó szobát kaptunk. Van tv, saját kis konyhánk van. Egy kisebb nappalival meg fürdő.
- Tök jól néz ki ez a koli szoba. Rosszabbra számítottam. - mondja Maya. Amin mosolygok egyet. En is azt hittem. Ki megyünk vissza majd le megyünk az előtérbe. Már mindenki ott volt. De már a nő bele is kezd.
- Üdvözlöm az új tanulokat. Én Emma Foster vagyok az igazgató helyettes. Minden tanulót köszöntünk itt. Mindenkinek sikerekben és szerencsében gazdag évet kívánunk. Körbe vezetjük önöket az egyetemen. Utána pedig este egy kis ünnepségen készülünk az új diákok számára. Az egyetem hátsó udvarán. - mondja kedves mosoly keretében. Mindenki tapsol. Mát ránk fér egy kis buli. Jó lesz. Körbe vezettek az egész egyetemen. Hatalmas és gyönyörű. Nagyon tetszik. De a koliba Maya meg ragadja a kezem.
- Gyere csajszi. Csípjük ki magunkat. Érezzük jól magunkat.- kuncog a fülembe. Kacagva karolom át és a szoba fele szaladunk kar öltve.

Sziasztok drágáim!😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok drágáim!😊

Hoztam egy új történetet. Egy romantikus egyetem storyt. Egy talpra esett lányról és az egyetem menő sráca története. Rengeteg akadállyal és kételyekkel teli. Remélem mindenkinek tetszeni fog. szórakozást és olvasást kívánok. Puszillak benneteket!😊♥️

HOZZÁM TARTOZOL Where stories live. Discover now