-Köszi szépen. Na megyek meg keresem a barátnőmet. - mondom neki egy apró mosoly keretében. De szélesen vigyorog rám. Meg forgatom a Szemem és ott akarom hagyni. De meg fogja a csuklóm.
-Ne siess már ennyire Rora! Előtted az egész éjszaka!- suttogja a fülemhez hajolva. Mindenem meg borzong tőle. Nem igaz ez a pasi. Mit akar ez tőlem!
-Mit akarsz tőlem Tyler?! Eressz el légyszíves. - mondom neki. De magához húz. Vele szemben állok. A keze szorosan fonódik a csuklóm köré.
-Maradj még egy kicsit szépségem. Minek ennyire rohanni. Csak nem félsz tőlem?!- mondja, huncut mosollyal a szája szélén. Ez nem igaz. Mindjárt lábon rúgom .
-Nem akarok, értsd meg! Eressz el most már! Engedd el a csukom!- mondom, most már kicsit ingerülten. Engem senki nem tart sakkban. Nem félek senkitől.
-Ha nem engedlek el, akkor mi lesz kis cicus! Hisztizni fogsz?- kérdezi kicsit gúnyos hangon. Nálam itt telt be a pohár. Ki rántom a csuklómat. Az arcába hajolom.
-Szállj le rólam! Lehet más csajnak be jön ez! De nekem nem! Nem jó csajjal akarsz kezdeni! Én nem félek tőled! Na csá Tyler!- morgom az arcába. Majd sarkon fordulok és el indulok. De hallom a kuncogását. De idegesítő. Már most nem csípem. Jó pasi, mert az. De egy nagy képű marha. Ahogy megyek Andrew- ba botlok. De biztos látja rajtam, hogy mennyire nincs semmi kedvem. Meg fogja a karom.
-Mi történt kedvesem? Bántott valaki? Meg ölöm, ha valaki bántott!- mondja magabiztosan. Mosolygok rá egyet. És meg fogom a vállát.
-Semmi bajom nincs. Csak fáradt vagyok, rosszul aludtam. Megyek meg keresem hol van Maya. -mondom neki, színlelt mosollyal. Nem akarom el mondani, hogy mekkora seggfej a haverja. Így le nyelem. Megyek Maya után.
-Nem Láttad Maya merre van?- kérdezem tőle. Mosolyogva, bólintva mutat a Bár pult felé. Maya tényleg ott áll egy pasi társaságában. De úgy döntök nem zavarom. El indulok vissza a koliba. Már le hűlt a levegő kezdek fázni. Épp be lépek a koli udvarára. Mire valaki mögöttem a hátamra terít egy kabátot. Hátra nézek. Tyler áll mögöttem. Ez nem igaz! Nem tud le szállni rólam.
-Ne hogy meg fázz itt nekem. Első hetet nem lenne jó lázasan tölteni. - mondja. Mire sóhajtva teszem karba a kezeimet.
-Mit akarsz már megint Tyler! Nincs kedvem a nyomulásodhoz!- mondom neki. De kuncog egyet rajta. Majd meg jobban a hátamra teríti a kabátot.
-El ismerem, kicsit túlzásba estem. Ne haragudj. Kezdjük élőről. Mit szólsz hozzá szépségem?- kérdezi mosolyogva. Sóhajtok egyet, s csípömre teszem a kezeim . Majd aprót mosolyogva bólintok.
-Na jól van, de semmi nyomulás!- mondom neki és fel tartom a mutató ujjam. Kuncog egyet és bólint. Be megyünk a koli előterébe. Ott ülünk le. Hosszú beszélgetés veszi kezdetét. Elég jó hangulat alakul ki. Ahhoz képest mennyire nem csípem. Már este 11 óra van. Mire úgy döntök én megyek aludni. Mert holnap már tanítás lesz.
-Ne haragudj Tyler, de megyek lassan. Majd még folytatjuk máskor. - mondom neki mosolyogva. Le biggyeszti a száját. Akkor se csípem. Nagy képű is és még rá menős is.
-Kár hogy menned kell. De legyen. Majd holnap a suliba találkozunk még szerintem. - mondja közbe fel állunk. Meg áll velem szemben. S magához ölel. Mit művel ez! - majd holnap beszélünk. Szép álmokat szépségem. - mondja majd az arcomra nyom egy puszit. De el tolom magamtól. Szúrós tekintettel nézek rá.
-Na ne ess túlzásba! Ez csak egy beszélgetés. Nem jelent semmit. - mondom Közbe el indulok a szobák felé. De hátra szólok.- neked is jó éjszakát Tyler. - mondom, s már be is lépek a folyosóra a szobák irányába. Be lépek a szobába. De ekkor veszem észre, hogy rajtam maradt a kabátja. Na majd holnap vissza adom neki. Le teszem a szekrénybe. Majd le zuhanyzók. És ágyba is bújok. Már alig várom az első napot.
........................................
-Rora ébresztő! El fogunk késni, ha nem kelsz fel!- kiabálja rám ugorva Maya. Egyből ki pattan a szemem.
-Hány óra van?- kérdezem tőle, aggódni kezdek. De kuncogva néz rám.
-Még van egy kis idő, nyugi csajszi. Na mesélj közbe. Milyen estéd volt?- kérdezi vigyorogva. Vállat vonom. Apró mosolyra húzom a szám..
-Elég tűrhető. Meg ismertem Andrew egyik haverját. Aki amúgy egy nagy képű marha. De el lehet vele beszélgetni.- mondom neki. Mire kuncogva ül török ülésben az ágyra.
-És jó pasi legalább?- kérdezi kíváncsi mosoly keretében. Kuncogok egyet rajta.
-Elég jó pasi. De nyomul eléggé és még nagy képű is
Nem olyan szimpi szegény . - mondom neki sóhajtva. Mire kuncog egyet rajta. Majd meg szólal.-Akkor egy helyes gyökeret ismertél meg? Na szép Rora. - kuncog incselkedve. Játékos mosolyra húzom a szám.
-Azért te is adtál az élvezetnek. Láttalak, egy pasival nagyon beszélgettél.- vigyorgok rá gyanakvóan. Mire be harapja a száját.
-Már az első csók is meg volt. - mondja, amire elismerően bólintok. Tapsolni kezdek.
-Te hamar bele vágtál drága. Nem kapkodod el.- kuncogok incselkedve. Amin hangosan fel kacag. Meg löki a vállam.
-Látod én hamar bele merülök. - kuncog kacéran. El nevetem magam. Majd a fürdőbe lépek. Hogy fel öltöznek és el készüljek.
Egy méreg zöld, lenge fodros szoknyát veszek fel. Hozzá egy fehér has pólót. Spagetti pántos és rajta végig apró kövek díszítik. Szeretem. A hajam fel fogtam és két tincset kint hagytam belőle. Egy enyhe zöldes sminket teszek a szememre. Ki emeli a szemeimet. Egy kis alapozó és szem pilla spirál. Meg a nyakláncom a nyakamba rakom. Így készen állok és indulunk.
Ki lépek és fel kapjuk a táskákat. Le érve az előtérbe. Minden felé az új diákok sokasága áll. Oda lépünk a recepciós pulthoz. Ahol ismét az igazgató helyettes van.
-Kedves diákok. Üdvözlünk benneteket az első tanítási nap! Érezzétek jól magatokat. Jó tanulást mindenkinek. Remélem mindneki elégedett lesz. Kérem mindneki vegye figyelembe a házi rendet. Így el kerülhető a fölösleges meg rovás. Mindenkinek sok sikert. - mondja mosolyogva. Tapsol mindnenki. Majd mind annyian ki mentünk.
Be lépünk az egyetem ajtaján. Már alig várom. Izgatott vagyok az első nap miatt. Programozói szakra jelentkeztünk. Alig várom hogy nyomozónak tanuljak.
YOU ARE READING
HOZZÁM TARTOZOL
Teen FictionHa mindenki le is mondd rólad. Én akkor se fogok. Mimden percben fel pezsdíted a vérem. Te hozzám tartozol.🥵🌶💥 🌹Romantikus/ 18+/ Egyetem 🌹 Az egyetem első évében kezdek. Minden vágyam ez volt. Azt hittem minden tökéletes lesz. Míg meg nem ism...