1.

78 8 13
                                    

- Kész vagy már Rora? El fogunk késni a buliról!- kiabál be a fürdőbe Maya. Kuncogva lép be az ajtaján. Rám nézve vigyorog egyet.

- Rögtön kész vagyok May. Csak meg egy kis apró igazítás csináltam. - vigyorgok rá szélesen. Mire ő is vigyorogva néz rám. Elismerően bólogatni kezd.

- Ez nem semmi, nagyon csinos valaki. Ez az Arany ruha nagyon jól áll. Szexi vagy. - mondja magabiztos mosoly keretében. Zavarba esetten mosolygok.

- Neked hála kedves. Mert olyan jo érzéked van hozzá. Te is nagyon szexi vagy. - mondom neki mosolyogva. Kuncog egyet majd át karol.

- Menjünk végre Rora. Le maradunk a végén. Ma este fel szedek egy pasit. - vigyorog huncutul. Amire csak kacagok egyet

- Nem is te lennél May. Nem változol sose. - kuncogom, amit követ ő is. Majd ki lépünk az ajtón. A hátsó ajtón ki lépve, hatalmas tömeget látunk meg.

Az első éveseket egy helyre állítják. A tömegből ki tör hirtelen egy csomó pasi. Egyenesen felénk szaladnak. Ami elég furcsa. Minden lányt fel kap az ölébe egy pasi és a tömeg felé szalad. A lánnyal az ölükbe. Maya-t el kapja egy szőke pasi és már fel is kapta az ölébe Maya sikítva kapaszkodik bele.

Hirtelen elém lép egy barna hajú pasi. De már azzal a lendülettel fel is kap az ölébe. Amit sikítva díjazok. Ez nagyon szokatlan. Egy pillanatra rá nézek. De a szavam is el áll. Kibaszott helyes pasi. Barna fürtjei kicsit a szemébe lógnak. De nagyon jól áll neki. A jobb fülébe egy fülbe való van. És a jobb karján egy pár tetoválás is van. Rám néz és vigyorog egyet. De közbe tovább szalad velem. Hirtelen meg szólal.

- Kapaszkodj, ha nem akarsz le esni.- mondja széles mosollyal az arcán. De mély hangja van. Markáns mély hangja van. És ez a vigyor. Őrjítő mosolya van. Engedelmeskedek neki. Szorosan a nyakába kapaszkodok. Kellemes meg is vadító illata van. Fahéj és Citrus illat keveréke. De kellemes nagyon. Meg áll velem a buli kellős közepén a nagy tömegben. Majd minden új lány diákot a magasba emelnek. A srácok akik tartanak minket mindenki egyszerre kiáltja el magát.

- Az új cicák. Be avatási buli. - kiabálja mindenki. Nem tudom ez mit jelent. De le tesz végre az öléből. De ahogy a földre érek és fel pillantok rá. Baszki nagyon magas az én 160 centim mellett óriásnak tűnik. Le néz rám. Majd huncut mosolyra húzza a száját.

- Érezd jól magad. Új cicuska, remélem meg találkozunk.- vigyorog és végig simít az államon. Hozzám hajol. A fülemhez hajol. A meleg lehelete csiklandozza az arcom. - később még ihatnánk valamit szépségem. - suttogja, majd el távolodva rám kacsint. Én pedig zavarba jövök.

- Talán lehet. Majd meg látom.- mondom neki halk hangon. De csak vigyorogva bólint egyet.

- Érezd jól magad kis cicus. - mondja majd mellé lép két srác és el is mentek. Nem is bánom. Ezek a mai pasik amúgy azt hiszik bármi az övék. Hirtelen meg fogja valaki a vállam. Meg fordulok Andrew áll velem szemben. Szélesen mosolyogni kezdek. Vigyorogva ölel meg.

- Örülök hogy látlak Aurora. - mondja magához ölelve. Fel nézek rá és mosolygok.

- Én is örülök. - vigyorgok rá. Meg fogja a kezem és Tömegben Húzni kezd egy pult felé. Közbe rám pillant.

- Mit iszol kedvesem? Amúgy nagyon csinos vagy.- mondja rám kacsintva. Kuncogok egyet.

- Maya ki tett magáért. Neki köszönhető. - mondom neki kacéran.- valami finom édeset kérek. - mondom neki el gondolkodva. Vigyorog egyet.

- Jim Beam fekete cseresznyés. Az elég édes és jó pia is.- mondja elismerő mosoly keretében. Fintora húzom a szám. Majd mosolyogva bólintok egyet. Ki kér nekem egyet. Magának pedig mogyorós Vodkát.

Közbe beszélgetni kezdünk, már elég rég találkoztunk. Jó hangulat alakul ki köztünk. Maya el tűnt teljesen nem tudom merre van. Már egy jó ideje beszélgetünk mire oda lép Andrew mellé egy srác. Csak most nézem a srácot. Ez az a pasi aki ide hozott. Át karolja Andrew nyakát. Közbe rám pillant. Fél mosolyra húzza a száját.

- Andr ez a csaj a te csajod?- kérdezi tőle. Andrew rám nézve mosolyog egyet.

- Nem a csajom. Csak jóban vagyunk. Rég óta ismerem már.- mondja neki elismerően. A pasi kacéran bólint neki. Majd felém fordul Andrew.

- Kedvesem engedd, hogy be mutassam az egyik haverom. Ő Tyler Harrison. Az egyik leg jobb haverom.- mondja nekem, közbe rá mutat. Elém lép és nyújtja a kezét felém.

- Hellóka szépségem. Örülök hogy meg ismeretlek.- mondja kacér vigyor keretében. De aljas egy pasi. Biztos azt hiszi hogy egy mosollyal le vesz a lábamról. Nyújtom a kezem, s kezét fogunk.

- Helló Tyler, én Aurora Allison vagyok.- mondom neki. Mire szeles vigyor húzódik a száján. De ideg ölő egy pasi. De nagyon helyes. Andrew meg fogja a vállam.

- Rögtön jövök. Addig beszélgessetek csak. - mondja mosolyogva. Nyelek egyet és bólintok neki. De már el is indul. Tyler fele fordulok. De már meg is szólal.

- Iszol velem egyet?- kérdezi vigyorogva. Sóhajtok egyet és bólintok. Már a pultra is teszi a kezét. Int a csaposnak, aki már oda is lép.

- Két vodka narancsot kérek. - mondja, mire már nyújtja is a két pohár italt. Ez gyors volt. Majd felém fordul.

- Nagyon szexi csaj vagy Aurora. - mondja kacéran. Közbe végig mér. Végig nyalja a száját. Amitől teljesen zavarba jövök. Még jó hogy sötét van. Így szerencsére nem látja. Meg köszörülöm a torkom.

- Köszönöm szépen. Pedig nem vagyok én olyan jó csaj. Vannak nálam jobbak is. - mondom, majd körbe mutatok a tömegen. De csak kacéran vigyorog egyet.

- Hát ilyen jó csaj nem hiszem, hogy van még rajtad kívül. Van mit nézni rajtad szépségem.- vigyorog rám. Meg forgatom a szemem és kuncogok egyet.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
HOZZÁM TARTOZOL Where stories live. Discover now