Ez a kis csaj jó tüzes. Kibaszottul tetszik. Már a buli estéjén szemet vetettem rá. Jó picsa az tuti. Micsoda teste van. És az a lágy dallamos hang. Mint egy szirén. Úgy is meg kapom. Hisz minden csaj velem akar lenni. Már sok lányba volt részem. Azt hiszi el tud menekülni előlem. Hát téved. Úgy is meg dugom. Tetszik a neve. Aurora. Cuki neve van. Igazi szőkeség. Bizsereg a farkam is tőle. Ahogy a falnak nyomtam És a teste hozzá simult az enyémhez. Rendesen fel áll rá. Elég szűk lett tőle a gatya tájékán. De mekkora pofont nyomott az arcomra. Kicsit kellemetlen volt. Programozói szakon van. Elég okos csaj lehet, ha erre jelentkezett. Én is ezen vagyok. Csak harmadik éven vagyok.
Be mentünk az öltözőbe át öltözni. Most nagy meccset nyomunk srácokkal. Alig bújok ki a pólóban mire. Luis meg szólal. Nagy haverok vagyunk. De az egész osztállyal együtt. Minden balhéba benne vagyunk. Ki állunk egymás mellett.
- Te Tyler! Ki az a kis csaj, aki körül annyira ugrálsz?- kérdezi kacér pillantással. Kuncogva bújok bele a pólóba.
- Az egyik új csaj. Most kezdett az egyetemen. Ő az új ki szemeltem. – vigyorgok rá szélesen. Jajgat egyet és meg fogja a vállam..
- Szerinted van esélyed nála? Ahogy el nézem, elég nagy igényei vannak. És ahogy láttam Andrew se közömbös a számára. – mondja közbe ő is bele bújik a pólóba. De kuncogva löki meg a vállam Jeremy.
- Azt el kell ismerni. Jó egy kis picsa. Van mit nézni rajta. De az öcséd is érdeklődik utána.- mondja kuncogva. Vállat vonok. S rá pillantok. Aljas mosolyra húzom a szám.
- Úgyse kapja meg. Már a be avató bulin ki szereltem magamnak. – mondom arrogáns vigyorral a szám szélén. De halk hangon szol oda Daniel.
- De Andrew- val is vigyázz. Számára se közömbös a kis csaj. Szerintem köztük van valami. Mindig a nyomába van. – mondja közbe le ül mellém a padra. Kacéran vigyorgok egyet.
- Nem lesz esélye velem szemben. Állítólag csak régi barátok. De ez nekem többet mond. Fiú és lány között nincs barátság.- mondom nekik kuncogva. Andrew valamiért közel áll hozzá. De akkor se hagyom. Úgyis az enyém lesz. Kicsit féltékenyek kellene tenni.
- De mi a helyzet Olivia-val , vele is sokat együtt vagy? Vagy már nem is kell neked?- kérdezi kíváncsi hangon Jack. Kuncogok egyet.
- Ő csak dugásra kell. Neki csak a teste jó. De más már jobban tetszik. Kedves Aurora jobban kell, mint Olivia. – mondom nekik, kacér vigyor keretében. Fel kacagnak és Bret meg löki a vállam.
- Még a végén Olivia féltékeny lesz rá. Bár lehet jó csali lenne. Hogy a kis csaj fel figyeljen rád. – kuncogja mögöttem. Fel kuncogok én is.
- Úgy is meg kapom. Úgy is meg dugom. Meg mutatom neki. Mennyire is akarnak a csajok. – kuncogom. Mire mindenki kacagni kezd. Majd kopog a tanár. Ki megyünk mind annyian. És a nagy pálya felé megyünk. Ahogy le érünk. Hirtelen nagyon meg lepődők. Egy másik osztállyal is óránk van. Nem is akár milyen osztály.
ESTÁS LEYENDO
HOZZÁM TARTOZOL
Novela JuvenilHa mindenki le is mondd rólad. Én akkor se fogok. Mimden percben fel pezsdíted a vérem. Te hozzám tartozol.🥵🌶💥 🌹Romantikus/ 18+/ Egyetem 🌹 Az egyetem első évében kezdek. Minden vágyam ez volt. Azt hittem minden tökéletes lesz. Míg meg nem ism...