Tyler aggódóan térdel elém. S a vérző sebre nyomja kezét. Amire nagyot sziszegek. Nagyon fáj. Nem bírom a vért. Ezért be is pánikolok. Szaporán kapkodok a levegő után. De meg fogja a kezem és meg simogatja a kéz fejem.- Semmi baj, nyugodj meg cukormókus. Itt vagyok, nem lesz semmi baj.- nyugtat halk hangon. Jól esik valamiért hallani a hangját.
- Jól van, meg próbálok. -suttogom. De aggódóan szólal meg.
- Mi történt veled Aurora? – kérdezi feszülten. De a fájdalomtól minden be tompul. Szuszogva préselem a szavakat
- Nagyon fáj. Nem bírom a vért.- szuszogom. Hirtelen az ölébe kap. S A mellette lévő ajtóhoz lép. Ki akarja nyitni de zárva van. Káromkodik egyet.
- A kurva életbe! Hogy minden kurva terem zárva van!- morogja. Majd hirtelen rúg egy nagyot az ajtón. Ami be törik és ki nyílik. – Na! Basszameg, hogy mindig zárva van!- morogja és be lép velem. De kuncogok az indulatos viselkedésén. Egy orvosi szobába vitt. Lassan le fektet a vizsgáló asztalra. Majd egy szekrényhez lép és ki vesz belőle kötszert és fertőtlenítő szert. Mellém lép és fel húzza rajtam a felsőt. Ami már tiszta vér tőlem. Aggódva néz rám
- Mikori ez a seb? Elég frissnek tűnik. – mondja aggódó tekintettel. Most olyan gyengéd és kedves. Vajon máskor is tud ilyen lenni.
- Vagy 5 hete.- mondom neki. Mire szigorúan néz rám. Majd karba teszi a kezeit.
- Ugye cukormókus! Te nem egy 5 hetes friss sebbel futottál tesin és ugráltál!- mondja szigorú pillantással. Unottan forgatom meg a szemem
- Kinek van kedve mindig kis padon ülni.- mondom neki. De csak sóhajt egy nagyot.
- Jobban vigyázhatnál! Most komoly bajod eshetett volna. Így is sok vért vesztettél.- mondja most már nyugodt hangon. De folytatja.- le kéne venned a felsődet, hogy jobban hozzá férjek a sebhez. – mondja. Na de jó. Nagyon örülök neki. Le kel öltözzek előtte. De ismét bele nyilall egyet. Sziszegve fogom a kezem rá.
- Semmi baj nem lesz. Csak nyugodj meg.- mondja nyugodt hangon. Valamiért hatásos. Mert kicsit meg nyugszok tőle. Sziszegve ki bújok a már teljesen véres felsőből. Egy pillanatra végig mér. De még köszörüli a torkát. Majd a sebet kezdi nézni.
- Elég csúnyán fel szakadt a varratod. Ki kell tisztítani a sebet és újra be kötni. Míg nem visznek rendes orvoshoz. Aki össze varrja megint. – mondja, közbe kezébe vesz egy sebész csipesz és egy vatta pamacsot. A sebbe nyomja. Amire a karjába markolok.
- Baszki ez fáj!- morgom fájdalmasan sziszegve. De csak rám pillant.
- Tudom hogy fáj. De muszáj ki tisztítani a sebet. – mondja kedves mosollyal. Jó el ismerem ez cuki volt. Ki takarítja a sebet. Ami nagyon fáj, végig markolom a karját. Most jön a fertőtlenítő. De előtte rám pillant.
YOU ARE READING
HOZZÁM TARTOZOL
Teen FictionHa mindenki le is mondd rólad. Én akkor se fogok. Mimden percben fel pezsdíted a vérem. Te hozzám tartozol.🥵🌶💥 🌹Romantikus/ 18+/ Egyetem 🌹 Az egyetem első évében kezdek. Minden vágyam ez volt. Azt hittem minden tökéletes lesz. Míg meg nem ism...