- Rora, szerinted mi fog ki sülni ebből. Amúgy nem vettél észre valamit? – kérdezi tőlem halk hangon. Rá pillantva vállat vonok.
- Mire gondolsz May?- kérdezem tőle. Már három hét telt el azóta hogy Andrew- val össze jöttem. Azóta Tyler messziről kerül. Amit nem is bánok. Biztos azt hitte féltékeny leszek a csajra. Hát nagyon be nézte.
- Andrew olyan furcsa mostanában. Mintha teljesen meg változott volna. Sokat lóg más lányok társaságában. – mondja halk hangon. Nem tudom ezt mire érti.
- Nem tudom miről beszélsz. De néha nekem is furcsa. Sok idő telt el azóta.- mondom neki én is halk hangon. Mondjuk tényleg furcsa egy kicsit. De vajon miért.
Épp ki csengetnek és megyünk a következő órára. Maya el megy beszélni az egyik sráccal. Találkoznak meg beszélgetnek. Rendes srác. Én úgy döntök ki megyek levegőzni egyet. De az ajtón ki lépve hirtelen szembe jön velem valaki. Meg torpan a lábam mikor elém ér. El akarok menni mellette. De meg ragadja a karom és a falnak nyom. Bosszúsan nézek fel rá.
- Mit akarsz megint tőlem! Miért nem érted meg, hogy nem akarok semmit!- morgom az orra alá. De csak vigyorog egyet. Nem hiszem el.
- Három hétig le szálltam rólad cukormókus. Csak beszélni akarok veled. – mondja halk hangon. Közbe körül néz. Majd vissza rám
- Ehhez kibaszottul semmi kedvem Tyler! Leg utóbb is ezt mondtad, még is egyből le kaptál!- morgom neki és keresztbe fonom a karjaimat. Kuncog egyet és kicsit közelebb hajol.
- Bár szívesen meg ismétlem azt a csókot.- vigyorgok huncutul. Nem hiszem el ezt a pasit. Nagy képű seggfej.
- Biztos hogy nem! Mert ezúttal nem csak a lábadra taposok! Hanem egyenesen tökön rúglak!- morgom az arcába hajolva. De hirtelen nagyon meg lep. Teljesen a falnak szorít. Nem akarom ezt. Le hajtom a fejem. De az állam alá nyúl és vissza fel emeli a fejem.
- Figyelj cukormókus! Most nem nyomulni akarok, csak beszélni! De úgy is el szaladsz.- mondja közbe hátrébb lép egyet. Amivel nagyon meg lepett. Sóhajtok egyet és a falnak dőlök. Ö is fél oldalasan dől neki, velem szemben.
- Mit akarsz velem beszélni? De csak tudd. Amíg ilyen nagy képű és szoknya pecér vagy. Addig ne is álmodj, hogy lesz valami köztünk.- mondom neki magabiztosan. Kuncog egyet.
- Ki mondta ezt neked? -kérdezi tőlem kíváncsi hangon. Sóhajtva forgatom meg a szemem.
- A drága haverod Andrew .- mondom neki kacéran. De csak fel vonja a szemöldökét.
ESTÁS LEYENDO
HOZZÁM TARTOZOL
Novela JuvenilHa mindenki le is mondd rólad. Én akkor se fogok. Mimden percben fel pezsdíted a vérem. Te hozzám tartozol.🥵🌶💥 🌹Romantikus/ 18+/ Egyetem 🌹 Az egyetem első évében kezdek. Minden vágyam ez volt. Azt hittem minden tökéletes lesz. Míg meg nem ism...