• chapter - 1 •

238 12 0
                                    

Kurva už zas! Elektřina padá co čtyři hodiny. Ti zmrdi co mi slibovali, že to opravěj do odpoledne jsou tady celý den. Přišli v osm ráno a je čtvrt na jedenáct večer... Sedím si pohodlně usazenej ve svojem koženým, krémově zabarveném křesle piju vodku vedle které mam asi tři poloprázdné flašky piva. Nejradši bych ty flašky vzal a házel je na ty zmrdy opravující tu sračku tam dole v pokoji. Kurva trvá jin to jak lačnému sraní!

Vezmu si mezi své dlouhé prsty doutník, který poté zapálím. Potáhnou a vydechnu hustý, tmavý dým. Hodím si nohy na můj skleněný konferenční stolek nebo jak se ta kravina jmenuje a opřu si krk o zadní stranu křesla a základním hlavu čímž se mi naskytne pohled na strop obýváku ve kterém, trávím těch zkurvených skoro pět hodin.

Ani ta šrotka televize nejede, to je asi jasné, když nejede elektřina. Vezmu si do druhé ruky iPhone položeny vedle mé pravé nohy a přejedu prstem na displayi na odblokování zámku. Chtěl jsem ten mobil položit zpět když v tom mi zazvonila sms-ka

JACK - Hele ty zasranej poustevníku žiješ ty ještě vůbec? No, ale to není to co po tobě zatraceně chcu. Zítra má dorazit další dávka nějaký tý tvý travy z Belgie a máš toho prej celý auto tak být tebou tak zvedám ten svůj zkurvenej zadek a jdu si připravit místo kam ti to máme zítra hodin, ale ty kuřecí hlavo ať to kurva neskončí jak minule s těma fízlama!

No do piči! Na tohle jsem zkurveně zapoměl! Ty učitelky měly kurva pravdu že ty debilníčky přece jenom k něčemu jsou... Ale jebat svět okolo. Mobil jsem jebl zpátky na to stejné místo jako předtím a vzal láhev vodky a dal si loka. Pálivá tekutina mi pomalu stéká krkem. Pomalu, ale jistě se mi začíná otupovat mozek.

Dokouřím doutník jebnu to do skleněného popelníku nedaleko mé levé nohy. Jako asi bych měl jít nachystat sklad v zádu za městem u té staré farmy, ale jebat jdu spát! Dopotácím se k mojí ložnici, která je v patře mího obrovskýko baráku a jebnu do dveří aby se otevřely. Přejdou mými vratkými kroky až k oknu a kouknu dolů jedtli se tam ještě svítí. Kurva. Jo svítí. Co ti zmrdi tam ještě dělají? S takovouhle myšlenkou si převlíkám triko přes hlavu a rozepínám zip svých tmavě modrých skinny jeans, vezmu triko s kalhotama a jebnu to do rohu kde mám zbytek oblečení. Jen v černých boxerkách od Calvina Kleina se pomalu položím do postele a překryju se tou zasranou dekou.

&&&

Probudí mě fakt dost zkurveně divné zvuky z dolního patra. Pomalu vylezu z postele a jdu si aspoň pro další doutník.

Po schodech jdu celkem opatrně jsem celkem ještě nasosanej a cítím to. Přijdu do obýváku a to co uvidím mě celkem překvapilo. Roger ten co mi měl spravit tu zasranou elektřinu mi tady šuká s nějakou úplně neznámou holkou. No ty vole ,, kdyby to bylo někde jinde a s někým jiným tak se přidám, ale tohle ne! " řeknu sovu myšlenku nahlas a koukám jak se od sobe odlepí a rychle hledaj něco na zakrytí. No ,ale musím uznat, že ta holka má fakt dobrý kozy. Ach bože.
,, Pa...pa...ne my už jdeme, nebojte. " řekne vyklepaně, jak nějakej zkurvenej ratl. Oba se začnou rychle oblíkat. Furt tak koutkem oka sleduju tu jeho holku, která není kurva k zahození. Kozy, boky, dlouhé sexy nohy. Kurva jak dlouho už jsem nejebal. Mám NS (nedostatek sexu) já to cítím! Naposledy to bylo s Vall, ale taková kvalitka, jako nikdy. Pohled jsem přesunul na svítící budík položený na stolku pod plazmou. Bylo 02:58 tak to je super... co teď? Přišel jsem ke kraji gauče a položil jsem svoje dlouhé tělo na něj. Po mojí pravé ruce byla krabička a desigen měla s mou nevěstu; GANJA. A co si myslíte, že bylo v té krabici, další GANJA.

Vzal jsem si sklo a nacpal do toho trochu te super věci. Ty vole než to roztáhnu... Na začátku než jsem si zvykl hulit tak jsem to bral fakt dost zle a musel jsem se s tím nějak poprat, ale teď jebat sednu si do křesla a nasávám.

Bylo 03:18 když jsem šel do kuchyně pro prášky a vodu abych trochu zmírnil tu zkurvenou bolest. Spolkl jsem tabletky a zalil to vodou. Opřel jsem se rukama o linku a sklopil hlavu.

Vzal jsem si tu sklenici s vodou a šel jsem ke konferáku tam jsem dal tu sklenku a šel k telce. Zapl jsem obrazovku a k tomu i DVD. Strčil jsem tam mě až moc známé DVDčko. Usadil jsem se na gauč a začal vzpomínat. Obrazovka se rozsvítila a byl na ní vidět kluk s matkou. Ten kluk jsem byl já. Tohle bylo poslední video mého otce a dokonce i poslední zaznamenané narozeniny. Ach bože. Otec. A. Matka. Zabili je Musillovi kurvy. Matku zastřelili 2 týdny po oslavě mých třináctin. Byla jako první na ráně. Týden na to mě Musill unesl. Chtěl po otci jeden milion a pak mě pustí. Za prvé pro otce to jako pro dealera nebyl problém sehnat milion liber. A za druhé nechtěl abych dopad jako Evan (můj starší bratr).Jenže ten čůrák ho ojebal! Vzal si prachy, ale spoutal ho a před mými zraky ho zabíjel mučivě pomalu. Po tomhle všem mě vychovávala moje bábi. Při té vzpomínce mě otřáslo. Nikdy jsem nepochopil, co měli ti dva proti sobě....

Zrovna byl záběr jak jsem sfoukával svíčky z dortu a matka za mnou se smála a byla šťastná, přímo na kameru. Ucítil jsem bodonutí v oblasti srdce. Nechtěl jsem brečet, ale bylo mi jich líto. Chtěl jsem se pomstít. Ale proti Musillovi a jeho kurvám bych si ani neškrt.

Když jsm dokoukal video bylo 07:03. Vstal jsem z gauče a šel si dát sprchu. Vyšel jsem do patra mojeho baráku a namířil si to přímo do sprchy. Osvěžení po ránu se hodí.

Vyšel jsem ze sprchy s ručníkem omotaným okolo pasu a šel jsem zpět po schodech dolů ke gauči na kterej sem se pohodlně usadil a sáhl po krabičce vedle mojí oblíbené se sklem a trávou. Hned vedle téhle jsem měl druhou s podobným motivem. Byly tam jointy. Vzal jsem jeden a začal si užívat to uvolnění. Bylo to něco jako moje ranní rutina. Skoro vždy když jsem si dával něco na podporu smyslů jsem přemýšlel co vlastně jsem, pěstuje trávu, kupuju trávy, hulím trávu a dělám dealera travy...

&&&

Bylo za šestnáct minut jedna a někdo zaklepal na dveře. Jack. Dal jsem si svoje Ray Bany a vzal jsem černou sportovní tašku ve které byly prachy, pro jistotu jsem vzal milion a půl... když řek, že tohi je hodně, tak toho asi nejspíš kurva bude hodně no! Otevřel jsem dveře a opravdu tam stál Jack. Nasedli jsme do auta a vydali se na cestu. Všechno se odehrálo rychle a bezeslov.

Dojeli jsme k farmě a já už vyhlížel nějaký neznámý auto. Netrvalo dlouho a uvidím přijíždějícího stříbrného Jaguara s černými skli. Bože kterej kokot by jezdil v tomhle křapu?!

Vystoupil z něj takovej malej holohlavej, obtloustlej chlápek v černých společenských kalhotech a černé košili, všechno tohle završily černé brýle. Ty vole jak kdyby šel na pohřeb more. A navíc v takovém vedru a ten kokot v tomhle.... bych se uvařil za živa. Hned za ním vyskočily i jeho gorily, které byly o aspoň čtyři hlavy vyšší jak on. Byl mi nějakej divnej.

Netrvalo dlouho a ten chlápek si vyhrnul tu košili až po lokty. Hned jak to udělal jsem si všiml tetování na jeho předloktí. Tak takový jsem kurva ještě neviděl a to jsem jich už viděl dost. Srb a růže. Od té doby co jsem se dal na dráhu mafie a dealersví jsem se s tímhle ještě nepotkal.

,, Tak kolik toho máš plus mi řekni narovinu i cenu. " řekl jsem arogantně. Nebudu se tady přece s ním bavit jako s nějakou skurvenou princezničkou!
,, No, tohle je zboží.... " a otevřel kufr toho sračkojidního auta. Bylo toho tam celkem dost, takže jsem zvědavej na cenu. ,, A cena je milion, rovný. " řeklo uraženě, jako okey beru. ,, No, ale počkat... " teď mi teprv došlo ,,, A je to kvalita, jestli ne tak přísahám, že si tě najdu a to bys nechtěl to mi věř! " už jsem totiž viděl, že jak se to prodává dál, tak bych z toho měl kurva fakt dost velkej malér. "

Bad blood || L.T. PUNK cz ||Kde žijí příběhy. Začni objevovat