Stojím před majákem a kontroluju, jestli mám bouchačky za opaskem v pouzdrech a jestli mi náhodou ještě něco nechybí. Slyším, že někdo přijíždí. Tak zrychlím své zasrané kroky, aby mě tady nikdo nevymákl ještě dřív, než akcička začne.. To by kurva asi nebylo moc vyvedený.. Schovám se za dveře od vstupu do majáku, jsem celkem ve výhodě.. Jsem jedinej, kdo se tady případně může zasraně schovat a víte proč?! Jsem čůrák jak mraky a ukrad jsem klíče, ale tím, že se tady ta sračka už k ničemu nepoužívá, tak to je lidem celkem jedno, jestli někdo má, nebo nemá klíče..
Přes kukátko, které tady je kouknu ven a čekám kdo vystoupí z černého SUVčka. Tohle auto jsem ještě za tu dobu co tohle dělám neviděl. Z auta vystoupí takovej divnej chlápek. Dlouhý kudrnatý vlasy. Brunet, vyšší postavy tetování spolku, který mi byl hned jasný. Ungeheuer.. No chlapeček si nějak myslí.. Odhadoval bych mu tak sedmnáct? V jeho věku jsem na tom byl možná stejně, ale i tak.. Ungeheuer, jeden z nejrespektovanějších spolků okolo.
Brunet, jak jinak než v černém, byl sám. Chyba... Čekal celkem zasraně dlouho a už ani mě to kurva nebaví! V tu ránu přijel stříbrný Mustag. No.. Zayn si auta nestřídá zmrd jeden. Se divím, že na něho štuba ještě nepřišly,
Zayn zasranej pákistánec s havraní hřívou vyčesanou nahoru. Obchoduje s trávou, jako většina mých známostí. Bohužel je prodejce nelegálně kradených zbraní a aut. Někdy si rád přivydělá i prodejem bílého masa.Zayn vystoupí z jeho šrotky a jde rovnou ke kudrnáčovi, který vypadá vytočeně. Zayn ho jenom vtáhne do medvědího poplácání po zádech. Kudrnáč se furt nějak kurva příjemně netvářil. Havraní hlava se vydá ke kufru své zasraný šrotky, samozřejmě kudrnáč šel za ním jak zasraný vocas. Otevřeli úložný prostor Zaynova černého a nízkého mustanga a koukali do něho. Kurva čumí na to jak na porno. Moje zboží kurva očumuvat nebudou! Nemám rád, když mi někdo cizí leze do mých věcí! Kudrnáč jen přikývne a jde do svého auta asi pro prachy. ,, Harry... Je doufám v pořádku! Nemám rád.." zoufale si vejde prstama do svého chmýří na hlavě a obličej zkřiví do znechuceně grimasy ,, zničené zboží!" Kudrnáč mu zvedne vztyčený prostředníček. Takže ta kudrnatá prasečí sračka se jmenuje Harry? To je směsný.
Kašpar Harry vytáhne z kufru svého SUVčka nějakou holku. Samozřejmě s páskou přes hubu aby neječela. Holka se snaží vzpírat, ale je jí to hovno platný. Černovlasá holka asijského původu, vysoká ne až tak moc hubená.
Za chvíli přijde můj čas a já si převezmou svou dávku. Zayn s jiskřícíma očima sleduje Harryho jak se snaží dotáhnout tu děvku k němu. ,, Kurv ty teroristo zasrnej, že by si mi třeba s ní pomohl? Jen stojíš a čumíš s rukama v kapsách!" soptí ze sebe nasraně, ani se mu nedivím.. Taky bych po něm asi vyjel, ale víc, ten zmrd je totiž až moc narcis, na to aby byl aspoň trochu k užitku než k hovnou. Uškrnující se pákistánec tam furt jen stojí a nic nedělá. Kudrnáč jen zakoulí očima. Jeho oči jsou jak dva zelené lasery. Ta fabrika v zadu dodává tomuhle předání ten správný kriminální vzhled. Nakonec teda pákistánec pomůže Harrymu aspoň tu kurvu hodit do kufru jeho malého Mustanga a zavře kapotu. Takže Zayn už není na peníze, ale na zboží, které může posílat dál?
,, Johny je čistý vzduch? Kurva už mě tady nebaví koukat jen přes zsraný kukátko!" řeknu svému odborníkovi na tyhle sračky. Slyším jen prěkliknutí myši a rázná odpověď ,, Chlape máš čistý vzduch okolo vás nic nevidím." jen si sám zasraně pro sebe kývnu hlavou, i když vím, že mě Johny nemůže vidět. Snažím se zasraně pomalu otevřít ty starý kovový dveře aby náhodou nevrzly a můj plán by byl v řiti.. A to nechci. Ještě naposledy se nenápadně kouknu, jestli je čistý vzduch a vyrazím si pro svoje zboží. Oba jsou otočení ke mě zády a něco tam mezi sebou zasraně řeší.
Z ničeho nic se rozezní zvuk sirén. A kurva. Havraní hlava a kaštan se otočí mým směrem. Zayn zbledne a Harry si sahá pro bouchačku, kterou má jako já, zasrčenou v pouzdře na opasku. Zpoza zřícené půlky stěny staré fabriky se vynoří pět policejních aut. Kurva a ti se tady vzali kde?! Harold i Zayn se rozběhnou k Zaynovi do kufru. Harry si ještě nevzal svoje zboží. Já si kurva musím zachránit zadek, takže se taky rozběhnu, ale ke své zasrané krásce. Kurva proč vždycky parkuju tak daleko!
Pohled třetí osoby
Brunet běžící k autu. Jediná věc, které si všimla osoba oblečená v policejní uniformě. Osoba se rozběhla, že bude bruneta pronásledovat, ale v polovině cesty se zarazila a s potřepáním hlavy se vydá zpět do akce pomoct kolegům.
Brunet, který si běžící osoby všiml, přidal! Nechtěl být chycen u kšeftu, který v podstatě ani neměl být předán jemu. Furt běžel, co mu síly stačily.
Když se dostal do auta rychle se snažil spojit se svým spojencem, který měl hlídat kamery ,, Johny kurva co to bylo?! Proč si mě nevaroval kurva psí prdel!" i po těchto nadávkách a křičení do sluchátka mu nikdo neodpověděl. Rychle nastartoval auto a chtěl co nejrychleji vyjet ze svého úkrytu. I nadále si chce držet prázdný rejstřík a hlavně kdyby viděli tohle auto , začali by hledat majitele. A Louis nechtěl topit svojí novou lásku.
ČTEŠ
Bad blood || L.T. PUNK cz ||
Aléatoire,,Madam myslím, že se mnou nechcete mít radši nic společného." řeknu klidně. Na tváři celkem slušné brunety se najednou ukáže, ten zatraceně divnej nechápavej pohled. ,,Jsem mafián...." Ona má něco do sebe, je tak nevinná, hodná a starostlivá, ale...