Ahojte tak se vám po dlouhé době zase hlásím s novým dílem no :D jinak tenhle díl bude dějově "náročnější" kvůli změnám pohledů různých osob tak doufám, že to nějak poberete a bude to ok, užijte si díl ♥
ILY♥
Pohled Louise
Snažím se kurva, fakt že jo! Jenom pár metrů mě dělí od cesty, od hlavního tahu na město. S kráskou se na tah dostaneme rychle, když kurva jedu sto osmdesát kiláků za hodinu.. Není se čemu divit! Teď ještě kurva takových dvacet minut a jsem doma. Možná bych se dneska večer mohl jít kouknout k Niallovi do dílny, pořádá každovečerní pouliční závody a taky samozřejmě nějaký ten chlast. Kurva neříkal jsem, že už nebudu chlastat?
Když se dostanu domů je tak akorát čas se jít zasraně osprchovat a prevléct, možná nažrat a za Niallem. Výjdu zase a opět ty zasraný schody a jdu do pokoje kde si vemu černé skiny kalhoty a černou mikinu přes hlavu a kurva hurá do sprchy..
POHLED Třetí OSOBY
Mezitím co si Louis užíval svou sprchu, osoba na druhé straně města zjišťovala kdo je vlastně ten kudrnatý kluk, který je ve svých 17ti v cele. Tohle se totiž jen tak běžně nevidí ,a když už něco takového nastane, je hned poslána kauce a mladiství jde ven. Ale teď nikdo nic.
Kudrnáč se jmenuje Harry Styles narozen dne 1.2.1994 v Holmes Chapel. Tetování na jeho levé ruce, které ukazuje kam chlapec patří je vyfoceno na snímku hned vedle jeho portrétů u zdi s vězeňským číslem. Nevypadá jako nějaký kriminálník, ale jako svatého by jste ho taky netypovali. Harry v cele jen naštvaně odfukuje a kope do zdí. Nic jiného mu bohužel nezbývá. Právník již byl pozván na stanici, kde by měli mladého muže nechat vypovídat.
Dusot těžkých bot dopadal na podlahu v prvním patře. Strážníci jen vykukovali zpoza svých skleněných dveří na chodbu, kde zrovna procházela žena, která měla mladého kriminálníka vyslýchat. On s poty na rukou byl doprovázen mužem tmavé pleti a jeho právníkem do místnosti, kde se vše mělo odehrát. Harry nevěděl jestli bude lepší si vymyslet nějakou svou verzi celého příběhu, nebo jestli to má rovnou vyklopit, jelikož neměl čas se s právníkem jakkoliv radit. Potil se, byl nervózní a snažil se si trhat kůži kolem nehtů.
Strážník stojící u dveří výslechové místnosti otevřel, aby všichni mohli vejít, poté zase za nimi dveře zavřel. Až tehdy vyšetřovatelka dovolila Harrymu, aby se nějak poradil se svým právním zástupcem. Nechala je osamotě, mezitím si šla udělat kávu. Harry rychle právníkovi řekl, že v tom nebyl sám. Sháněj nějaké výmluvy, které by mu, když tak zachránily krk.
Pohled Louise
Niall mi nalil další půlku Hennessy a kurva furt dokola mi cpe, že bych se měl zůčasnit toho jeho zasraného závodu a další sračky. Jim vymyšlená trať nezní špatně, to ne, ale opravdu po dnešku už kurva riskovat nechci, myslím, že mi to za to nestojí. Vezmu si sklenku a snažím se zvednout z jeho napůl rozpadlého semišově rudého gauče, kterému se snad kurva jenom divím, že vůbec stojí. Celkově, když se Niallovi rozhlédnu po garáži je tady víc takových kousků.. Ani designově to nemá nějak sladěné, ten se na to prostě doslova vysral.
Když se mi teda tak nějak povede zvednout svůj zasraný zadek z toho hovnogauče, tak stejně zavrávorám, protože jsem celkem dost napitej. Ok moje předsevzetí zase padá, možná někdy jindy no. Rozhlédnu se jestli tady není někdo jiný s kým bych mohl navázat aspoň v uvozovkách normální konverzaci. Za zády zaslechnu nějakej zasranej rachot doufám, že se zas nějací dva kuřbuřti zase pohádali a jdou se mlátit, rád si vsadím. Hluk se nějak zesiluje.
Ucítím něčí horkou dlaň na rameni, a pak už jenom silné trhnutí, které se kurva musím snažit, abych ustál a nerozbil sklenku Hennessy. Otočil jsem se té svini, která mě otravuje ksichtem v ksicht, akorát mi trvalo nějakou tu chvíli než moje oči nějak zaostřili zasraně stojícího Pákistánce přede mnou. Kurva. Zayn. Je nabroušenej, vidím to v jeho očích a zrychleném dechu. Ještě si dovolím si ho prohlédnout od hlavy k patám. Zdá se mi to? Nebo od posledně nějak vyrostl?
Pohled Nialla
Když jsem se probudil s odpornou bolestí hlavy na verandě mojí garáže první věc, které jsem si všiml byl odporný smrad. Kolem sebe jsem nic neviděl, proto jsem se zkusil zvednout z holé země na které to nebylo třikrát pohodlné, proto nechápu, jak jsem na tom mohl usnout..
Jako z každého takového paření je tady nespočetně moc plastových kelímků a skleniček na zemi a všude možně. Protáhl jsem se a pomalým a nejistým krokem jsem se vydal k balkonovým dveřím, které mě dělily od v uvozovkách obytné části dílny. Dveře jsou pootevřené, takže do nich akorát trochu bouchnu, aby se mi otevřely víc a vejdu. Dostanu další facku smradlavého vzduchu. Rychle si začnu švihat rukou před nosem a doufám, že zápach mi z mých čichových buněk zmizí rychleji. No tady je o něco větší bordel, jak venku. Dokonce pár spících lidí. Tak jo a moje práce budiče je opět na místě.
Obešel jsem pár skupinek spících lidí a tak nějak slušně je požádal, aby opustili můj pozemek. Zbývají mi ještě asi dvě skupinky. Dojdu k mojemu gaučíku a kouknu se na doslova hromadu lidí na sobě spících. Začínám jednoho po druhém probouzet, ale když se dostanu na spodek lidské kupky, které si to kempla přímo před můj gauč začne mě mrazit na zádech. Nejdřív jsem si všiml zaschlých tmavých fleků na mojem linu a nakonec na padrť domláceného Louise. Do prdele! Nevím co mám dělat, vypadá naprosto odporně. Jeho strniště na bradě je propleteno zaschlými pramínky krve, které pokračují až po krku a mizí někde až pod jeho trikem. Pokračuji dál. Jeho ret je snad natrhlý všude.. A na místech kde není natrhlý je popraskaný a naprosto bledý. Sakra která stvůra.. O tom, že má asi zlomený nos ani nemluvím.. Levé oko má napuchlé a začíná se zbarvovat. Všude je strašně moc krve. Začínám o něj mít strach, rád bych se koukl jestli nemá víc zranění, třeba na břiše nebo někde, ale musím hlavně zjistit jestli vůbec žije. Opatrně se k němu sehnu a opřu se o sedačku, abych na něho nespadl, přece jenom se mi ještě motá v makovici.
ČTEŠ
Bad blood || L.T. PUNK cz ||
Random,,Madam myslím, že se mnou nechcete mít radši nic společného." řeknu klidně. Na tváři celkem slušné brunety se najednou ukáže, ten zatraceně divnej nechápavej pohled. ,,Jsem mafián...." Ona má něco do sebe, je tak nevinná, hodná a starostlivá, ale...