3# Ay'ın kızı"Herkes aya benzer, kimseye göstermediği karanlık bir yüzü vardır."
˚ ༘ ⋆。˚ Haunted - Beyonce ˚ ༘ ⋆。˚
୨ৎ🍺🌖୨ৎ
Üstüme oturan beyaz saten elbisemi gelişi güzel düzelttim. Beni çağırdığı yer bir bardı. Her ne kadar benlik olmasada ilk izlenim için iyi bir seçenek gibi görünüyor. Şüpheli. Konumda buradan birkaç sokak ileride görünüyordu. Son olarak saçlarımdaki bigudileri çıkarttıp son kez aynaya baktım. Paltomu da giyerek merdivenlerden indim. Yavaşça kapının kulpunu aşağıya indirdim ve kapıyı açtım. Geri ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve anahtarımı çantama atarak kapıyı çektim. Arkamdan gelen aragaz sesi ile hızlıca arkama döndüm. Arkamda Mercedes G-class bir araba duruyordu. Farları sonuna kadar açılmış, önünde ise yüzünü tam olarak göremediğim bir silüet duruyordu.
O kişiyi anlamam çok uzun sürmemişti. Arabaya doğru ilerledikçe kişi kendini belli ediyordu. Taehyung'tu."Merhaba." Bir elimle arabanın farlarının yüzüme gelmesini engelledim. O ise durduğu yerden doğrulmuş bana doğru yürümüştü.
"Çok hoş olmuşsun."
Teşekkür edip uzattığı eline baktım.
"Kaybolmak istemezsin."
Uzattığı eli tutmayarak ilerledim.
Tutmak çok istemiştim.
Ama o buna izin vermemişti.
Arkamdan gelerek kapımı açtı ve içeriye girmemi bekledi. Arkamdan kapıyı kapattı ve direksiyonun başına geçti. Gözlerini vücudumda gezdirdikten sonra sağ eli ile direksiyonu sıktı.
Arabadan inmiş bar'a girmiştik. O önümden yürüyerek beni bir odaya getirmişti. İçeride 1 kız ve 3 erkek vardı. Kız odaya girişimi ağzı açık bir şekilde seyretmişti. Taehyung eli ile beni gösterdi ve onlara tanıttı.
"Çocuklar. Bu benim çocukluk arkadaşım Eun Min Seo."
Kız hızla koltuktan fırlamış yanıma gelmişti.
"Taehyung... O çok güzel. Ay gibi temiz, berrak. Ay'ın kızı gibi." Bana bakarak konuşmaya başlamıştı.
"Ben Shin Hana. Tanrım o kadar güzelsinki."
Bana sarılmış aralarına almaya çalışmıştı. Ama bunlar fazla gelmişti. Nefes alışım gittikçe zorlaşıyordu. Bunu bu gece yenicektim. Ama şimdi değil.
"Taehyung benim lavaboya gitmem gerekiyor."
Taehyung üstündeki ceketi düzelterek devam ettirdi.
"Büyük bir vazo ve içinde bir sürü orkide görüceksin. O vazonun ayrımından sağa git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deadlly Melody || Kim Taehyung
Fanfiction"Ay, her gece yıldızları sayan sevgiliyi öper." 🌚🍂📑