SEZON FİNALİ ALINTI

0 0 0
                                    

Kötülerin çocukları kötü olmaya mahkûmdur burası kötülerin kanlı savaşıydı aslında hepimiz kendimizle savaşıyorduk fakat farkında değildik işler tahmin ettiğimiz gibi gitmiyordu. HEPİMİZ ELLERİMİZLE KENDİ SONUMUZU İNŞA EDİYORDUK!

"Bakma bana öyle Atlantis yeniden seveceğim düşüyor aklıma yine oynama benimle oynama kalbimle söktüm attım derken geldin ve kalbimi tekrar öylece kırıp gitme yine aynısını yapmayacağım Atlantis." Bataklıktaydık hepimiz boğuluyorduk Atlantis ise beni bu beladan kurtarmaya çalışıyordu

"Senden gidebilseydim sırf senin paçanı kurtarmak için çok değer verdiğim uğruna senden mahrum kaldığım mesleğimi riske atar mıydım? Bu sevdadan vazgeç Efil, Efil'im denizlerinde boğulduğum adam yapma doktorluğa geri dön, dön ki bende bu yanlıştan dönebileyim." Gözlerime öyle bir bakıyordu ki yine yenildim yine ona inanmak istedim ama aklıma kandıracağın düşüyor sevdiğim.

"Artık dönebilir miyim sanıyorsun ellerimde kan var onca insanın kanı yakamı bırakırlar mı sanıyorsun Atlantis biriciğim ben o bataklıkta boğulmaya mahkûmum beni çekmeye çalışma sende batarsın yapma sevdiğim yapma çocukluğum bugünüm yarınım dünüm yapma herşeyim" elime uzandı konuşurken yavaş yavaş bataklığa battı oda benimle birlikte bizden de başka son beklenemezdi zaten.

Yazardan ufak bir ekleme; belki de son değilde başlangıçtır bu?

"Ben seninle ölmeye de varım Efil'im deniz gözlü minik kız çocuğu ben sana küçücükken bile hayrandım hala öyleyim herşeye rağmen sen en masumsun en günahsızsın ben seni o bataklıktan kurtarmıyorsam ikimizde boğuluru, o zaman Efil'im ben seninle birlikte boğulmaya da varım senden bir kere ayrı düştüm bidaha düşemem bidaha bu kadar özlemi kaldırmaz bu beden" beraber boğulmaya başlamıştık beraberdik biz boğulurken bile delicesine aşık delicesine mutluyduk biz birbirimizin ölümüydük aslında.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAZGEÇİLMEZ VAZGECİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin