Part 1

20 5 0
                                    

تیک تاک!

تیک تاک!

تیک تاک!....

چشم هایِ مشکی پسر، از عقربه های ساعتی که روی دیوار کلاس نصب شده، برداشته نمیشدن و فقط صدایی که ترجیح میداد گوش هاش بشنون همون بودن نه صدای معلمی که روی سکوی کلاس ایستاده و در حال توضیح دادن کتابیه که روی میزش نقش یه دکور رو داره.

خودکاریو که از روی بیکاری در حال خوردن ته پوسیده شده اش بود رو درآوردو داخل جامدادی روی میز چپوند.

چشم هاش رو با نگاه دیگه ای به ساعت ، بست و زیرلب شروع به شمردن کرد.

_۱۰.....۹....۸....۷.....۶....۵.....۴.....۳....۲....۱ و تمام

آخرین کلمه اش با صدای زنگی که تو حلزونی گوشش پیچید یکی شد و بعد صدای معلم که در حال خداحافظی و گفتن تکالیف برای جلسه ی بعد بود،باعث شد نفس عمیقی بکشه؛ شاگرد تنبلی نبود اما درسخون هم نبود! البته جیمین دلیل داشت و دلیلش این بود که بیشتر تمرکزشو روی کراشی که صبح تا شب در حال رژه رفتن جلو چشماشه میذاشت.کسی که با اون چشم های گرد و مشکیش ،همه رو مجذوب خودش میکنه و قلب جیمین هربار با دیدن اون ستاره های براق، اکلیلی میشه و قدوهیکل فوق العاده اش!

جیمین میدونست که زیر اون یونیفرم بدریخت مدرسه یه هیکل تراش خورده و سیکس پکی هست که جیمین بدون استثنا آرزوی بوسیدن و آره.....

و البته به نظر جیمین ،کراشش با وجود اون یونیفرم بدریخت بازهم جذابیت رو تمام کرده و کسی به گردپاش هم نمیرسه .

در مورد پیرسینگِ زبون و ابرو و لب‌های بوسیدنیش لازمه بگم که چه قدر جیمین هلاکشونه؛ به نظرش هیچ کسی نمیتونه تو مسابقه ی به کی بیشتر از همه پیرسینگ میاد با جئون جونگکوک رقابت کنه و همچنین مطمئنه که هیچ وقت، تاکید می‌کنم هیچ وقت ،عاشق کسی غیر از جئون جونگکوک نمیشه، البته اگه بخوایم بازیگر و خواننده های دیگه رو درنظر نگیریم!
جونگکوک همه چیزش مطابق با سلیقه ی جیمینه ،انگار اصلا برای جیمین ساخته شده تا پسر عاشقش بشه . از تک تک تارموهایی که به جذاب ترین حالت ممکن رو پیشونیش ریخته تا سایز پاهاش؛استایل بد بوی بودنش کنار اخلاق مهربون و دوستداشتنیش باعث میشه جیمین دلش بخاد یه چک بزنه تو صورتش تا انقد خواستنی نباشه ، جیمین هم یه حد تحملی داره بلاخره.

اما متاسفانه جیمین همیشه البته شاید تا اطلاع ثانوی مجبوره پسری رو که اینهمه براش جذابیت داره از دور نگاه کنه و با عشق یه طرفش سر کنه البته نه اینکه جیمین تا الان شجاعت اینو نداشته تا اعتراف کنه، نه اینطور نیست اما میدونید متاسفانه دنیای ناجوانمردانه ی شانس جیمین هربار مانع خیلییی بزرگی رو سر راه پسر میذاره که جلوی اعترافش به کراش دلبندش رو بگیره و خب لازمه بگم این نظریه ی جیمینه چون رفیقش،جین بدون استثنا با این نظریه مخالفه.

CRUSHWhere stories live. Discover now