baba

174 12 8
                                    

Sabah saçlarımda eller hissettim ve kıpırdamadan dinledim"abim hadi uyan bakalım yarın okul var ve okul alışverişi için AVM'ye gidicez"dedi kerem abi ben tamamen unuttum"g.günaydın"dedim" günaydın ufaklık hadi elini yüzünü yıka bakalım aşağıdaki baba tarafı seni merak ediyorlar"dedi n.ne"k.kaç kişiler ki?"dedim"2 amcamız var 2 yengemiz ve sanslısın ki 4 kuzenimiz var"dedi neeee.

Şuan hazırlanmış anasönrü bekliyorduk"abim korkma ben var_"sözü kesildi"abim neden lens takıyorsun hala"dedi ve ekledi"bana bak bakım ben çıkarcam şimdi tamam mı? Kimse senle dalga geçmez"dedi"ya geçerlerse?"dedim"geçerlerse kızarım kızarız"dedi bende basımı sallahdım ve gelip gözümdeki lensi çıkardı saten asansörde gelmişti tedirgince bindim ve elimi abimin eline kordum. Abim elimi tutunca gerildim ama sonra düzeldim. Abim beni birden kendine çekince irkildim ama olsun güvende hissediyordum çünki.

Asansör duyunca hemen indik ve nefes aldım hemen yanıma kerem abim geldi ve yemek odasına gitmeye başladık.

Bir tane büyük yemek odasına gelmiştik ve bizi bekliyordular"şey özür dilerim beklettim"dedim ama herkes gözüme bakıyordu ve bu uyanmama yaradı" o.oğlum gözün yeşil ve kahve rengi ve bana çekmisin?"dedi"e.eğer utanıyorsanız yine Lens taka bilirim" dedim basımı eğip dedim"karan bey yanıma gelip"ne utanması oğlum biliyormusun senle gurur duyum bu eşek sıbaları bana çekmediler ama sen bana çekmissin"dedi üvey babam beni hiç sevmezdi karan bey hak.ediyor baba kelimesini erken biliyorum ama ben onda baba duygusunu tattım" g.gerçekten gurur mu duyursun baba" dedim dirince hemen dondu ve"b.baba mı dedin"dedi ve bana sarıldı"beni kabul ettiğin"dedi annem de yanımıza gelip sarıldı"oğlum benim seni çok seviyoruz umarım hep mutlu olursun" dedi ve beni öptü ben bu kadını yerim gerçekten erken biliyorum ama gerçek ben bu ailede kendimi iyi hissediyorum" bende sizi seviyorum anne,abilerim üçüzlerim ve ablam"dedim ve hepsi gelip sarıldı bana.

Bu aile bana iyi geliyor biliyorum bende bu aileri çok sevdim gerçekten erken ama ben çok mutluyom bu ailede eski ailen yani üvey ailem bana hep şiddet uygularlardı döverdi ve hiç sevgilerini vermezlerdi ama bu aile bana sevgi verdi anne,baba,abi,üçüz ve abla sevgisini verdiler evet biliyorum ilk başta beni sadece annem,babam,azat abim ve Asaf abim istiyordu Zehra ablam kerem abim ömer abim ozan abim ve üçüzlerim Atlas ve akın istemiyordu ama sonradan alıstılar ve beni istediler bana sevgilerini hissettirdiler.

Ben bu aileri çom seviyorum ve umarım hep mutlu oluyom.

Heyuuu ben geldim umarım beğenirsiniz bir sonra ki bölümde görüsürüz askolarım.

acı dünya(gerçek ailem)erkek versiyon)Yakında Devam Edicek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin