Gözlerimi açtığımda rana hanım elimi tutuyordu ve ağlıyordu konusmak istedim ağzımda oksijen maskesi olduğunu fark ettim birden öksürmere başladım"oğlum uyandın akın asaf abini çağır"dedi ben oksijen maskesini çıkarmak istedim ama engelledi karan bey"pasam bizi korkuttun"dedi"ö.özür dilerim karan bey?"dedim bey dediğim için üzüldü ama ne yapim ben çok çektim baba kelimesinden anne dire bilirdim hemen ama hemen baba,abi ve abla diremem çünki çok çektim.
Bir saat sonra Akın abi geldi ve alerjik olduğunu artı olarak stresten bayılmısın dedi bellidi her karabiber yediğimde olur bide halsiz oluyom canım biser istemez yemek vb şimdi eski okuluma gitmicekmisim Mardin'e dönüyormusuz oradaki okula gidicekmisim öyle dedi karan bey.
Kaç saat oldu bilmiyorum ama gözlerim kapanmara başladı basım birinin umzuna düsünce gözlerimi açamadım ama güvenli bölge gibidi.
Atlastan(üçüzü)
Ben çınara güvenmiyorum yine aynısı olacak kesin yine güvenipte kalbimin kırılmasını istemiyorum.
Umzumda ağırlık hissedince baktım çınardı uyuya kalmıtı sanki tamamlan mış gibi hissediyordum acaba çok mu üstüne gittim? Aman banane ne yaparsa yapsın ya o da o oğlan gibi diğilse uff kafam çok karışık. Mardin'e daha çok vardı gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu akınında kapanıyordu ve sonrası kapkaranlıktı.
Zehra(abla)
Can yüzünden istismar edildim ondan da çınara güvenmiyordum ama o çok farklı.
Kaç saattir yoldaydık hava karanlık ve akşam olmuştu bizde çocuklar uyusun dire ışıkları açmıyorduk birden şimşek çaktı ve çınar'dan çığlık sesi geldi baktığımızda ağlıyordu"babam noldu neden ağlıyorsun"dedi babam" k.karanlık ş.şimşek var k.korkuyorum "dedi ve ağlamaya başladı"abim bana bak"dedi azad abim"yanına gelmemi istermisin"dedi azad abim o da basını sallahdı.
İçimden bir parça kırıldı gibirdi biz ne yaptık Allah'ım o onun gibi diğil eminim ben artık onun yanında olacam
Azad'dan(büyük abi)
Kucağımda çok küçük kalıyordu yerdim ben onu ama çok korkmustu"abi"dedi atlas"efendim abim"dedim"biz çok büyük hatalar yaptık dimi?"dedi"evet abim"dedi kerem"ama bundan sonra biz hep yanındarız"dedim"a.abi ç.çok korkuyorum"dedi çınar a abimi dedi"korkma abim yanındarız hepimiz"dedim ve saçını oksadım ve annemin bize hep söylediği nenniri söyledim
Bebeğin beşiği çamdan
Yuvarlandı düştü damdan
Bey babası gelir şam'dan
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek ay
Sacınla oynuyorum dire mayısıyordu
Ve hala şimşek görlüyorfu ve irkiliyordu ve titriyordu ne yasadın be oğlum ne
Çanlıbel'den çıktım yayan
Dayan ey dizlerimdayan
Kardeş atlı bacı yayan
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Minik kuşum çok ağlıyordu ve sakinlesemiyordu"Zehra arabanın ışığını aç ve radrodan yükşek olmaracak bir şarkı aç'dedim"tamam abi"dedi ve ışık yanmıştı ve radrodan sakin bir şarkı çalmara başladı bende nenni söylemere devam ettim
Bebek beni del eyledi
Yaktı yaktı kül eyledi
Hey kapıya kul eyledi
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Nenni bitince iyice mayıstı ve ağlamaları iç çekisleri başladı bende bir yandan da sacını oksuyordum"abi üçüzümüz uyumuş"dediler atlas ve akın"oğlum iyimi çınar"dedi annem"iyi annem iyi hadi sizde uyuyun bakalım sabah çınarı Mardini gezdircez"dedim ve bende onlarlan birlikte uyudum.
Heyuuu sonunda yeni bölüm geldi çok kısa oldu biliyorum ama olsun uzun bölüm gelecek saten ama şimdi diğil sizi çok seviyorum okurlarım birazdan da dilsiz oğlana yeni bölüm gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acı dünya(gerçek ailem)erkek versiyon)Yakında Devam Edicek)
Ficção Geralbir oğlan var gözleri ile dalga geçilen bir oğlan var sırf gözleri için zorbalanıyordu o oğlan daha 15 yasındardı hiç sevilmedi hep düvüldü,şiddet uyguladılar,aç bıraktılar vb hepsini uyguladılar daha bir sürü şey yaşadı o oğlan peki o oğlanın üçü...