Ne karıştım mı? Ama nasıl olur ben 15 yıldır boşuna mı? Şiddet yedim ya da boşuna mı? Aç bırakıldım ve abim tarafından istismar edildim hayır kabul etmiyorum ya o ailede bana kötü davranırsa ben bu sefer yasıramam olmaz. Ben kim mirim? Ben çınar korkmaz 15 yasindarım lise birim bir gözüm yesil bir gözümde kahverengi ondan hep zorbalık ve şiddete maruz kalıyorum.
Suan bir hastanere geldik baktığımda adı( özel aydemir hastanesi)yazıyordu nasıl olur Allah'ım umarım karışmamısımsır n'olur.
3 kata gelince dr.pars aydemir'in odasına geldik ve kapırı çalıp girdik ve odanın içine baktım lan ee bu kadın bana benziyor adama baktığımda şankınlıkdan gözümu fal tası gibi açtım lan adam bana benziyor onunda bir gözü yesil bir gözü kahverengi ben kesin karıştın anasını satim lan.
Simdi ne yapiyoruz biliyormusunuz arkadaşlar yeni ailemin evine gidiyoruz ve evet test pozitif çıktı ve karışmısım eski evime gidip özel eşralarımı alıp çıktık ve bir şok daha yaşadım anne tarafı Azerbaycanlı baba tarafıda mardin yani biz bir aşiretmisiz ve mardinde yaşıyormusuz"oğlum ben annen Rana bu da baban karan sana ailemizi tanıtım istersen"dedi bende başımı sallahdım"5 abin var adları keram,ömer,ozan,azat,asaf bir tane ablan var adı zehra ve üçüzlerin var adları atlas ve akın"dedi n.ne 5 abimi bir abla ve üçüz mü?"ş.şaka demi?dedim ve güldüler"hayır annem şaka diğil"dedi rana hanım o olmaz ben saten utanıyorum olmaz ya ön yargılılar işe ben daha fazla daranamam şiddete ön yargıra olmaz bide onlar bilmiyor gözlerimin bir tanesinin kahverengi olduğunu yesil lens takıyorum çünki"oğlum istersen sen uyu daha var mardine"dedi biyo anne basımı sallahdım tek ve kafamı cama rasladım ve gözlerimi kapattım.
Karan beyden(biyo baba)
Can(karışan çocuk)bizi hep kötü davrandı ben ne zaman baba_oğlul günü yapmak istesemde o hiç istemiyordu hep kötü davranıyordu saten ama çınar aynı diğil gözüne baktığımda hiç bir duygu yoktu tek bir duygu bile yoktu ruhsuzdu sanki"hayatım bak nasıl tatlı uyuyor"dedi ranam"bakim"dedim baktığımda çok tatlı uyurdu"hayatım ikimizin telefonu ile resmini çeksene"dedim"tamam hayatım"dedi ranam resmini çektiğinde telefonları bıraktı bir benzinliğe geldiğimizde ben duydum"hayatım sen oğlumuzun yanında bekle ben benzin alıp birde marketten yemek filan alim anca aksama mardinde oluruz"dedim"tamam canım"dedi ben indiğimde"merhabalar 50 tlik benzin ala bilirmirim"dedim oblar benzini takarken bende markete gittim.
Rana hanımdan(biyo anne)
Can gerçekten bizi çok kırmıştı bende ne kadar anne_oğlum olmak istesem hep kalbimi kırardı ama çınarım var hep yanımda olacak yanımızda olacak ama simdi uyanması gerekiyor sanahdan beri yemek yemiyor çünki"çınarım annem hadi uyan yemek yemen gerekiyor bebeğim"dedim" 5 dakika daha lütfen"dedi uykusu olduğu bellidi"peki hadi 5 dakika daha"dedim.
Çınarden devam
Uyandığımda daha ayabadardık" uyandın mı? Oğlusum al bakalım" dedi"t.teşekkürler"dedim ve aldım baktığımde kek ve sade süt vardı en sevdiğimdi ama ilk sütü içmek istiyordum çünki çok seviyordum hemen içmere başladım"bizim küçük bey sütü seviyor herhalde"dedi karan bey utanmıstım"e.evet çok seviyorum karan bey"dedim.
Sütümü bitirince keketimi yedim o da bitince tekrar uyumara başladım.
Kaç saat uyudum bilmiyorun birisi kucağına aldığını hissettim"baba ama bu çok tatli"dedi bu kimdi aman boş ver ben uyumara devam edicem çok yurgundum ve halsiz gibirim dün saten hastardım yerime iyice sinip uyumara devam ettim. Yahat bir yatağa yatınca uyumara devam ettim son duyduğum ses ise"iyi geceler abim"olduğudu.
Heyuuu ben geldim askolar yarın bim marketinden haber gelirse ise başlicam ondan hikayeler geç gele bilir sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acı dünya(gerçek ailem)erkek versiyon)Yakında Devam Edicek)
Ficción Generalbir oğlan var gözleri ile dalga geçilen bir oğlan var sırf gözleri için zorbalanıyordu o oğlan daha 15 yasındardı hiç sevilmedi hep düvüldü,şiddet uyguladılar,aç bıraktılar vb hepsini uyguladılar daha bir sürü şey yaşadı o oğlan peki o oğlanın üçü...