ön yargı

381 17 9
                                    

Sabah gözümü saçımda hissettiğim elle açtım korktuğum için yerimden sıçradım ve"d.dokunma"dedim gözlerim hala kapalırdı. Gözlerimi açtığımda bir tane abi vardı"abim iyimisin "dedi" e.evet"dedim"o zaman neden dokunma dedin o aile ile ne yasadın bana güvene bilirsin ben polisim"dedi n.ne polis mi? H.hayır d.diyemen olmaz o da iğrenir benden"h.hayır normal bir ailedik" dedim Allah kahretsin kekelememem gerekiyordu n'olur inansın"peki ama sonra anlatırsın hadi gel kahvaltı yapacaz"dedi basımı sallahdım"üstünü değistirmene gerek yok"dedim polis abi hakkaten adı ne?"p.peki"dedim ve kalktım ama basım dündü ama çaktırmadım yani umarım fark etmedi.

Aşağı indiğimizde salonda kimse yoktu bir tane odara geldiğimizde yemek odası olduğunu anladım maalesef iki tane bana benzeren kisilerin yanı boş yanlarına oturmak zorundardım"şey özür dilerim beklettim"dedim"sorun diğil pa_"sözü kesildi benim yanımda oturan kisi konustu"yok prens hasretleri bekleriz"dedi"ATLAS NE KONUSMUSTUK SENLE!"dedi karan bey ve ekledi"ve o senin üçüzün"dedi suan güzlerim dolduğuna eminim ve lens gözümü açıtıyor ama onların yanında ağlaramam"bak ne yaptın keske gelmeserdin keske"dedi ve koluma vurdu saten o kolum yaralırdı keske ölserdim istahım kaçtığı için"şey odama gitsem olur mu"dedim iyiki sesim kekelemedi"tabi pasa_"sözü yine kesildi çünki telefonum çalıyordu"şey baka bilirmirim öğretmenim arıyorda" dedim"tabi pasam"dedi ve açtım" efendim melike hocam...biliyorum sizin dersten yani matematikten sınıf olacaz...kimi çalıstırmamı istiyorsunuz ki?...ne poyraz mı?...bilmiyorun hocam...peki hocam sizin için çalıştırcam...peki bay bay"dedim ve kapattım simdi sıra"Şey karan bey burara yakın bir ev varmış kaya ailesinin oğluna matematik çalıştırmam gerekiyorda hoca rica etti gide bilirmirim"dedim"tabi oğlum hatta bizde gelelim kaya ailesi annenin ailesi çünki"dedi neee simdi o payraz benim kuzenim ki?"peki olur ben hazırlanim"dedim ve hızlıca kalkıp bana verilen odara çiktım ve hazırlanmara başladım.

Yazardan

Çınar gidince en büyükleri olan azad konustu"atlas ne oluyor abim o sizin üçüzünüz"dedi zahra"abi o benim kardesim filan diğil haberin oldun dedi"azad sana noldu?"dedi asaf ve olanları anlattı"kesin ilgi çekmek için yapmıştır"dedi kerem"siz iyice saçmaladınız"dedi azad anneleri"oğlum sen istersen o aileri bir arastır"dedi öyle yapacaktı"bende arastırcam inanmıyorum ama arastırcam"dedi ve kalktı"halla halla daha gelmedi bu oğlan"dedi karan bey"ben bir bakim"dedi azad ve kalktı.

Azadtan(1 büyük abi)

Neden hepsi ön yargılı ki evet en büyük zararı ben aldım candan ama çınar aynı diğil sunuçta her insan farklı aynı diğil ki.

Odasına geldiğimde kapısını çaldım ama ses gelmerince içeri girdim ve ç.çınar yerde hareketsiz yatıyor du hemen çıkıp"YARDIM EDİNNN ÇINAR YERDE HAREKETSİZ YATIYOR!"dedim ve hemen yanına gidip napzına baktım napzı yavaş atıyordu"a.abim bana bak n'olur iyi olacan"dedim annemler gelince annem hemen ağlamara başladı abar tobar hemen hastanere gitmere başladık.

Allahım nolur kardesim iyi olsun?

Heyuu ben geldim arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Sizi çok seviyorum(bu arada mardine gitmediler faz geçtiler diğer bölümde gidecekler

acı dünya(gerçek ailem)erkek versiyon)Yakında Devam Edicek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin