Karakterek

5 0 0
                                    

Bah'liah

Faj:
Valószínűleg ember, de mágiahasználó (korábban nagy hatalommal bírt). Volt egy időszaka, amikor uralkodóként tekintettek rá, bár ezt később elvesztette.

Kor:
Középkorú, pontos életkora nem ismert, de múltjában jelentős események történtek, amelyek megkeményítették.

Külső megjelenés:

Testalkat:
Karcsú, de erős alkatú nő, akit a mágiával való kapcsolat és az élet viszontagságai fizikai és mentális erővel ruháztak fel. Mozdulatai gyorsak és határozottak, de amikor belső bizonytalanság jelenik meg, néha elveszíti hidegvérét.

Bőrszín:
Valószínűleg világos vagy sápadt bőr, amely kiemeli tengerzöld szemeit.

Haj:
Hosszú, barna haja van, amely derékig ér. Gyakran rendezetten hordja, a helyzetnek megfelelően elegáns vagy praktikus formában.

Szemek:
Tengerzöld szemei vannak, amelyeket gyakran mély árnyalat és érzelmi viharok jellemeznek. A szeme környékén karmolás-szerű jel található, amely titokzatosságot ad a megjelenésének.

Felszerelés:

Mágikus kiegészítők:
Ezüst karperecek, amelyek bilincsként funkcionálnak, megakadályozva, hogy teljes mértékben hozzáférjen mágiájához. Ezeket Eh'ron tette rá, és Bah'liah érzi, hogy ezáltal függőségbe került a démontól.

Ruházat:
Elegáns fekete selyem estélyit visel ezüst díszítéssel, amely egyszerre kifejezi a hatalmat és a nőiességet. Az ékszerei között ezüst onyx berakásos fülbevaló és nyakék található, amely még inkább hangsúlyozza az eleganciát és a kifinomultságot.

Személyiség:

Határozott és büszke:
Bah'liah nem hajlandó engedni, még akkor sem, ha veszély fenyegeti. Mélyen büszke a képességeire, és küzd a tehetetlenség érzése ellen, különösen, amikor Eh'ron vagy Thet'issa kontrollt gyakorol felette.

Túlélő:
Élete során számos vereséget szenvedett, de mindegyik után visszatért, még erősebben. A gyengének mutatkozás számára katasztrofális, ezért mindent megtesz, hogy megőrizze erejét és függetlenségét.

Ellenszenves és bosszúálló:
Mély haraggal viseltetik azok iránt, akik elnyomták vagy manipulálták, például Thet'issával szemben, aki többször összetörte őt mind fizikailag, mind lelkileg.

Motiváció/Szerep:

Szabadság visszaszerzése:
Bah'liah motivációja az, hogy visszaszerezze régi hatalmát és függetlenségét, különösen miután Eh'ron béklyóival korlátozták a mágikus erejét. Ez a belső konfliktus vezeti őt a történetben.

Bosszú:
Thet'issa elleni küzdelem nemcsak fizikai, hanem érzelmi is. Bah'liah meg akarja mutatni, hogy ő is méltó ellenfél, és hogy képes túlszárnyalni azokat, akik elnyomták őt.


Coalback

Faj:
Vérfarkas/Sellyca

Kor:
Középkorú, de vérfarkas lévén a kora meghatározása bonyolultabb. Mégis, megjelenése alapján tapasztalt és harcedzett, több évtizedes múlttal rendelkezhet.

Külső megjelenés:

Testalkat:
Coalback magas, több mint két méter magas alakjával, izmos és robusztus testfelépítéssel rendelkezik. Aranyszínű szemei fenyegető, vad tekintetet kölcsönöznek neki. Fekete bundája van, ami harc közben felborzolódik, ahogy harci kedve és indulata fokozódik. A megjelenése egyszerre vadállati és félelmetes, határozottan dominálja a környezetét.

Árny Nélküli LovagWhere stories live. Discover now