'Ben evi çok beğendim Kaan Bey. Bir an önce sözleşmeyi imzalayıp taşınmak istiyorum.'
'Biz de zaman kaybetmeden güvenebileceğimiz bir kiracı bulduğumuz için çok sevindik Yağmur Hanım. Sizin için de uygunsa yarın buluşup sözleşmeyi imzalayabiliriz. Ancak sözleşmeyi imzalamadan önce söylemek istediğim birkaç şey var. Daha önce söylediğim gibi ev sahibi gizliliğe çok önem veriyor, isminin öğrenilmesini istemiyor. Zaten evle ilgilenecek pek zamanı da yok. Bu yüzden evle ilgili her konuda ev sahibinin asistanı olarak sizinle ben ilgileneceğim, sözleşmede de benim ismim yer alıyor.'
'Tamamdır Kaan Bey, benim için bir sorun yok. Yarın beni ararsanız sözleşme ve anahtar için eve gelirim.'
'Anlayışınız için teşekkürler Yağmur Hanım. Görüşmek üzere.'
Telefonu kapattıktan sonra ev sahibinin bu gizlilik isteği kafamı karıştırmıştı ama ünlülerin evlerini bu şekilde kiraladığını duymuştum. Bu yüzden kiralamak istediğim evin sahibinin ünlü olduğunu düşünüp bu konunun üzerinde fazla durmadım.
Ertesi gün Kaan Bey'in söylediği saatte eve giderek gerekli evrakları imzaladım ve anahtarımı aldım.Annem ve babam ben üniversiteyi bitirip çalışmaya başladığımda artık tek başıma yaşayabileceğime de ikna olmuşlardı. Babam işlerini Muğla'daki yazlığımızdan da yürütebilirdi. Bundan sonra yalnız yaşayacağım için daha küçük ve iş yerime yakın bir ev benim için büyük kolaylık olacaktı. Kendi evimi tutmuş olmanın heyecanıyla arabama binip eve geri döndüm. Mobilyaları satın aldıktan sonra aile evinden eşyalarımı toplayıp taşınmak benim için keyifli olacaktı.
7 ay sonra
Yorucu geçen haftayı sonunda bitirmiştim. Psikolog olmak dışarıdan kolay ve keyifli görünse de gerçekten yorucuydu. Aynı anda yüksek lisans yapmak da günlerimin çok dolu geçmesine sebep oluyordu. Sabah 10:30'da gözümü açtığımda 'Sonunda Cumartesi' diye mırıldanarak kahvaltı hazırlamak için yataktan kalktım.
Gözlerimi ovuşturarak banyo kapısını açmamla birlikte yerlerin su içinde olduğunu fark ettim. Klozetin borusu patlamış ve her yere su fışkırtıyordu. Yalnız yaşamaya başladığımdan beri başıma gelen ilk ciddi sorundu bu. Panikle banyoyu temizlemeye başlamadan önce su vanasını kapatmayı akıl edebilmiştim. Hızlıca sulardan kurtulduktan sonra Kaan Bey'i aradım.'Kaan Bey günaydın, acil bir durum olmasa Cumartesi sabahı sizi rahatsız etmek istemezdim ama bir sorun var.'
Kaan Bey kibar ses tonuyla 'Önemli değil Yağmur Hanım, sizi dinliyorum.' diyerek yanıtladı.
'Banyoda bir boru patlamış ve su bastı. Şimdilik vanayı kapattım ama tamir edilmesi gerekiyor, tesisatçı çağırmadan önce size de haber vermek istedim.'
'Yağmur Hanım aslında ben de sizi arayacaktım. Ev sahibiniz Barış Bey ile çalışmayı bırakalı 1 hafta oluyor. Size Barış Bey'in numarasını vereyim, onunla iletişime geçebilirsiniz.'
Ev sahibiniz Barış Bey? 7 aydır gizliliği korumak için çok dikkat etmesine rağmen ilk kez bana ev sahibimin ismini söylemişti, üstelik onu aramamı söylüyordu.
Kim olduğunu bilmediğim Barış Bey'in numarasını tedirginlikle tuşladım. Adamın sesi oldukça güzel ve konuşması kibardı. Sesindeki gizleyemediği şaşkınlığı anlamak zor olmamıştı.'Aslında ben de eve yakın sayılırım, bir tesisatçı bulup 1 saat içinde gelebilirim.'
'Teşekkürler Barış Bey bekliyorum.' Tesisatçıyla birlikte Barış Bey'in de geleceğini duymak şaşırtıcıydı ama kiracısıyla tanışmak istemesinin normal olduğunu düşündüm. Pijamalarımı çıkarıp üzerime bir eşofman ve sweatshirt geçirdim. Salaş bir topuz yaptıktan sonra televizyonu açıp beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Gölgesinde • Barış Alper Yılmaz (+18)
Fanfiction"Sevdiğim pozisyonu anlatmanın yeri değil demiştin, şimdi anlat bence." "Yavrum, benim için pozisyon fark etmiyor."