''M-am intors fratilor!''-Wattpad-ul a dat in mintea gainii-

323 30 3
                                    

Salut! Dupa 500000 ani am revenit cu un nou capitol. Imi pare rau ca nu am mai postat. Sunteti cei mai minunati fani pe care ii poate avea cineva!

Astazi v-am pregatit o noua poveste. ''Doay, Oane Darection Rayt(Milioaneh deh fanih adorah povesteah astah)'' de ''oanedarection''. O sa ma straduiesc sa scriu mai des, dar eu cand ma apuc de un capitol iau povestea, o scriu pe un caiet. Apoi o transcriu aici. APOI o judec si ia o groaza de timp. In jur de 2h si afara e cald rau! 

Pai in primul rand eu stiam ca exista ''One Direction'' nu ''Oane Darection''. Dar dupa cum puteti vedea si in titlu, gramatica sa dus dracului pe garla! Sa deschidem grozavia, primul capitol.

LET'S GO!


Povestddea de dragostsae deja m-a luat durerea de cap a unsadei Feteehh simpleehh sugatoareehh incepeehh asahhhhhh! ahhhhhh ce buna e pula!

O Fataat pe nusme Annaaaaaas

Venisess In America pt a Aratass familiei Ca poatef sa faca cevassa nua doar sa se casatoreasca si sa manance pula si cacat cu un Necunoscut care il vor parinti ei vai, sariti ca e viol.

Anna Aa sosit in America la Matusa ei Linda

Lindas. Annas Ai sosit ia un loc sfdraga mea, Doamne fereste, asta e ultima scursura a societatii!

Ce mare ai crescut...

Anna. Heii Matusica mi-a fost Dor de tine ''viata mea''!

dar sAnna A svrut mai mfult si a iessit afara din casa pe furis

si Din Fericire salunecast si a prins-o Z VA ROG ADUCETI UN ABECEDAR!

Eus. Zaynfn te Iubescd ''vreau sa ne casatorim si sa iti sug pula la greu''

Zayn. Si eu ma iubescd!!


Dupah 1 ans ''de braconaj cu copii''

B: Dubstep baby! okey de aici in colo e clar ca a copiat de la alta poveste deci fratilor da-ti un raport pe contul-> oanedarection <-

Drumul a fost lung dar cum am avut muzica buna nu m-am plictisit. Taylor deja ajunsese. Era imbracata asa: http:\\carmina-roberta.polyvore.com\

B: Heii, Tay-Tay. Ce faci

T: Buna, Bella. Haide, este 2 jumatate si spectacolul incepe la 8.

Am intrat in mall, primul magazin fiind Zara. Pe parcursul cumparaturilor am vorbit despre coregrafia peste prestatie. Am hotarat ceva free style. 

Prostie la cutie (&quot;Geniile'' de pe Wattpad )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum