Capitolul 14-Incepe scoala !

225 23 7
                                    

Salut fratilor si surorilor! Okey. Deci e 9:00 seara, dar probabil voi cititi asta la alta ora. Si m-am uitat pe Wattpad, sa vad ce se mai intampla pe aici. Initial nu aveam timp sa postez, dar una din fanele cartii m-a impresionat si m-am decis sa postez. Adica..e asa 'awww' sa primesti un mesaj in care cineva sa iti zica ca iti adora cartea!

Dar stiu ca voi nu cititi asta acum ca sa ''vorbiti'' cu mine! Deci Let's START.

Va prezint ''Despre hiho hiho'' de DienutzaAndreeaSiAth! Care scrie in descrierea cartii ''E prima mea carte ..respect :)) va rog :))''

Ba. Deci inteleg ca e prima ta carte, si ca la toti probabil ai cateva greseli, dar sa moara Franta, daca vad ca scrie cum sa faci s** -eu nu am citit cartea inca-

De ce am o presimtire..


O fata se duse la un baiat sa se uita la un film..asa..si fata zise:

-Hey,la ce film vrei sa ne uitam Aolo! Sa moara Franta si cu tot Parisu' ce pula mea, adica ea vrea pula si vine cu faza cu filmu', asta da' curva!

-La unu de groaza..

-Nu..la unu de dragoste-facand fata de catelus Pai fireste ca face fatuca de javra ma prostule, vrea sa iti faca blowjob nu te prinzi si tu!

-OK..ai castigat..dar data viitoare ne uitam la unul de groaza

-Da bine! ''Data viitoare ne futem stai calm, ca tot ca mine e.''

Dupa ce alese filmul..ea se cuibarise langa el..si el o lua in brate si o saruta pe frunte ''iar ea nerabdatoare ii freca pula zambind.''

In timp ce ei dou se uitau la film..fata spune:

-Iiubireee..nu vrei mai bine, sa mergem in dormitory .''Baga-mi pula,te rog!'' 

-De ce veata mea

-Pentru ca vreau sa facem sex

Si baiatul...lojic..ca acceptat..a luat-o pe fata de mijloc si a inceput so sarute pasional pe buze si de la buze o ia in jos incepe sa ii desfaca sutienul si ea sa ii dea jos boxeri si incepe sa se joace cu aham  si aham  pana cand baiatul ii baga ahamul  in ea si aceasta incepe sa geme.  

Mda.Copilita asta incearca sa se cace pe ea si sa descrie sexu'. Ba! Sincer acuma, sunt clasa a VIII, stiu cum se face ca doar ne-a zis la scoala, daca esti un copil de 9 ani traumatizat si nu sti atunci de ce mai scri! Apropo pentru astia care se dau de 12 ani si au 10 ani, PE COPII NU II ADUCE BARZA, IAR PE TIGANI NU II ADUCE CIOARA! Sper ca v-am distrus copilaria.

Special pentru handicapatii care nu stiu cum se fac copii si se caca pe ei*varianta cu mami si tati*: Tati baga stixuletul la mami in gogosica si umple gogosica cu jeleu si a iesit un bebelus, woaaah!


Prostie la cutie ("Geniile'' de pe Wattpad )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum