Salut fratilor si surorilor astazi am gasit o poveste numita ''FRATELE MEU'' de CristaManolache. Numele scris cu Caps Lock mi-a atras atentia. Cand am citit-o mi-am zis in gand 'Oh,perfect!'. Fatuca asta ne spune cum sa nascut frasu' si alte chesti.
Deci sa incepem!
Nasterea ,,prostiei mele,,
DOAMNE! Din greseala am sters o parte din capitol! Imi cer mii de scuze. Nu pot sa il scriu iar pentru ca nu s-ar salva dupa tot capitolul.
Odata ce se facuse iarna el astepta cu mare nerabdare sa afle cine este mosul ''Dildau de care ii povestisem'' . El adormise ''cu dildaul roz din plastic in gura dupa cum e traditia'' si cand se facu dimineata mosul i-a adus un biberon, o suzeta, multe jucarii, un carut nou, ''si o tona de prezervative'' etc.
El se juca cu ele pana se facuse ora de ''laba apoi de somn'' . El isi facea somnul de dupa-amiaza ''dupa laba bine facuta''. Partea pe care ii placea lui sa doarma era pe burta ''ii se scula mai usor''. Se facu ajunul pastelui am cazut cu scaunu', ce sarma coapta in closetu' de la Rebu spune ajunu' pastelui. Mama l-a imbracat gros pentru a merge la biserica sa luam lumina si la cimitir, la mamaie, strabunica si strabunicul. A doua zi se trezise la ora 10.50. Mama ii da aghiazma si tot ce trebuia sa i dea ,,ca apoi sa incep blow jobu',,. Cu totii il iubim ''e foarte bun la pat, SEX BOMB''. Dim pacate el s-a nascut cu cateva luni inainte de moartea bunicii noastre.
Alexandru era aproape sa faca 1 an ''de cand a intrat in mafia drogurilor'' . Peste cateva saptamani i am taiat motul. El primi multe cadouri. Era bucuros.
Noi asteptam taierea tortului. Il iubesc.
El implinise 5 ani jumate. Era prima lui zi de scoala. Foarte bucuros ''ca l-am dat la scoala de sexologie''. El cu prietena lui Sofia Niculae erau primii care au intrat in clasa. Erau asa de fericiti ''ca se pot fute nonstop'' incat imi venea sa i mananc pe amdoi. Eu ii iubesc pe amandoi la fel. Cum Alex e fratele meu, simt ca Sofi e suriuara mea. Ii iubesc ''putoarea de la subrat''.
Nu stiu ce se va intampla in continuare. Sper ca el sa se marite cu Sofia. Eu sper sa faca copii ,,si sa mai lase dracu' Durexu',,. O fata si un baiat. Sper sa aiba o casa mare si piscina in pamant.
Eu ii iubesc multtttttttttttttttttttttt ''putoarea, nuj daca v-am mai zis''
Okey sper ca v-a placut ,si week placut. Eu nu o sa am unul, pentru ca am febra musculara la picioare,maini, si burta(adica in jurul coastelor) din cauza ca ne-a pus la sport sa facem 250 de exerciti! Si chiar nu glumesc. 100 flotari,100abdomene,si 50genoflexiuni sau cum s-or numi! In fine eu m-am dus, v-am pupat pe toti!
CITEȘTI
Prostie la cutie ("Geniile'' de pe Wattpad )
De Todo"Geniile" de pe Wattpad se afla aici la pachet doar pentru voi si cu o fundita deasupra.