Hey guys , m-am intors cu un nou specimen That's love :X 1D story(partea I ) . Va prindeti ce poveste este din titlu , ce drq cauta emoticonul ala acolo nu stiu .... Let's go !
*ATENTIE* Daca o sa cititi ce a scris muierea asta , o sa ajunge-ti la spital cu ochii insangerati si criza de epilepsie !
Partea I
Buna tuturor Buna si tie ,ma numesc Antonia*pokerface*,am 18 ani hai nu zau , zi sa innebuneasca ma-ta si sunt din Holmes Chapel eu cred ca esti din T-O-M-B-E-R-O-N . Am copitarit acolo deci vaca din tine a iesit la iveala ,,copitarit,,.Momentan locuiesc in Londra hai sa moara ma-ta . Vecini mei sunt..pam.pam..fitiar&%*^(&de pam-urile mati pam. One Direction mdea 0% originalitate :)) bagati-as emoticonu' pe gat Sau mai bine zic vechiul meu prieten Harry ,,care ma fute zilnic,, si colegii lui de trupa : Louis,Zayn,Nial si Liam ca noi suntem noobi si nu stiam . Viata mea e normala ca o balega de cal ,acum baietii sunt in turneu ,,dupa ce se intorc o sa ma futa,,. Deabia astept sale vad moaca din nou ,,si sa ma futa extrem,,. Mi-e dor de ei ,,si de momentul cand ma futau,,. Anyway ai invatat si tu un cuvant vai mor...prietena mea cea mai buna Sandra ,,care linge caca,,,si ea e directionera la fel ca je ai o franceza de C-A-C-A-T ! .Doar ca ii tremura picioarele cand le vede aham deci tu puti de proasta si crezi ca ,,directioner,, inseamna trupa One Direction , ei bine lasa-ma sa iti lamuresc mintea de gaina ca directioner inseamna fan al trupei One Direction. Ca -cu- cateva lecti nu o sa mai faca asa , asa cum.Va asigur eu ,,pai o sa o invat sa suga p*la si sa faca o laba de nota 10 exact ca mine.Sa incepem :) 1._l_ na fa indoapate 2.incepusem de mult dar nu cred ca esti cu picioarele pe pamant .
Bun deci gata cu povestea asta ! Daca dati de noobi eu sunt aici si astept link-ul sau numele povesti si autorul (daca puteti) . Va pup , pufoshenile mele ! VOTE COMM SHARE
CITEȘTI
Prostie la cutie ("Geniile'' de pe Wattpad )
De Todo"Geniile" de pe Wattpad se afla aici la pachet doar pentru voi si cu o fundita deasupra.