Louis' little sister

1.2K 82 27
                                    

Louis' little sister de minunata autoare DarkAngel4ever21 . O voi scrie pe toata fiindca e scurta rau de tot . Let's go !

Buna ma numesc Crystal pretios sau semifabricat Tomilson *Tomlinson . Da , da , cumva tu te lauzi acum ? sora mai mica a lui Louis Tomilson *Tomlinson bai copile . De cand a mers la X Factor si ac poate ,,a,, nu ,,ac,, castigat (te informez ca One Direction nu au castigat X Factor ci au pierdut ) , s-a mutat cu cei 4 bufoni ,,pe care ia cumparat Kary , Mady , Lulu si Dan,, in Londra . Iar eu stau in strada ? in New York greu de crezut . Inainte ca Louis sa plece , eram doar o fetita imbracata in roz esti sigura si o tocilara nu dai semne de istetime , dar acum m-am schimbat . Totul a inceput intr-o vara uimeste-ma cand ma plimbam si cineva m-a muscatde bai spatiu gat credeam ca de buci . Da , acum sunt vampir de ce nu ma mira , dar nimeni nu stie asta ,,decat toti ce citesc cartea,, . Si iata-ma aici ,,o stripteusa ,,coborand din avionul spre Londra . Parintii au plecat in Dubai pentru o afacere ,,cu curve,, . Am luat un Taxi aici in persoana Domnul,, Taxi ,, si i-am dat adresa ,, groapei de gunoi ,, . Eram imbracata nu ne pasa intr-o pereche de blugi negre skinny , o pereche de pantofi negri cu tocuri hotarastete pantofi sau tocuri si un tricou alb pe care scria I'm crazy hai nu zau si care imi scotea in evidenta decolteul aham te dai mare bunaciune sexy .

 Ding-Dong ! mai nou se suna din senin

  -Intra !  spuse cineva din senin

  Am intrat si toti adica ? se bateau cu perne . Cand ma *m-am vazut vad , toti se *s-au oprit opresc ,, ca sa admire curva ce le statea in fata ,, .

  -Louis , nu ne-ai spus ca aduci o strepteritza . zise cineva din senin

  -Taci pamatufule ! asta e o jignire spusa de cineva catre cineva 

  -Crystal ,, sugi bine pula ,, ? zise cineva

  -Da , Louis . Oamenii se schimba,, repede in parasute ,, .

  -Dar nu ne-ai spus ca e asa frumoasa ,, o parasuta ,, . spusse *spuse unul blond .

Scuze pentru limbaj dar chiar nu m-am putut abtine ! Love All ! 

Prostie la cutie ("Geniile'' de pe Wattpad )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum