One

22 2 0
                                    

"buyrun bay hwang, isdediğiniz dosyalar" patronunun odasına girdi küçük beden, içeride yeni ortaklar vardı.
"Hyunjin gerçekten çok iyi bir asistan bulmussun kendine, dediğin herşeyi saniyesinde yapıyor işinde gücünde çok başarılı." felix utanırcasına başını eğdi, ama hyunjini çok tatmin etmedi.

"konumuz o değil bay choi, biz işimize bakalım" sinirden parmaklarını çıtlatarak söyledi bu sözleri.
Hwang hyunjin, Hwang holdingin sahibi. bu şirket ona dedesinden kalmaydı. kendisi 26 yaşında korenin en zengin insanlarındandı.
Lee felix kim peki?
Felix hyunjinin kişisel asistanı, ama şirketteki çok kişi aralarında başka birşey olduğunu söylüyor.
belki gerçek?

Felix 19 yaşında, hem okuyor hemde şirkette çalışıyor, Felix ailesinden bir tek ablası ve kardeşi ile görüşüyor.
Kendisi avusturalyalı, ailesi ile büyük bir kavga sonucu koreye kuzeni Bang-chan'ın yanına geldi.
"Çıkabilirsin yongbok." dedi hyunjin, felix onun gözlerine baktığında korkmuştu zaten.
birşey demedi kafasını sallayıp çıktı odadan.

kendi odasına gitti saniyeler içinde, odası zaten yan oda. hyunjin onu görmek için iki odanın arasına pencere yaptırmışdı. Evet ideal ilişki bu.
"amına kodumun oğluna bak bütün işi bana kitledi sanki başka birisi yok şirkette" diyerek göz devirdi sarışın çocuk.
hyunjin'in gözü ondaydı ama o ise büyüğüne sinirli olduğundan ona hiç bakmıyordu.

yaklaşık 20-25 dakika sonra işe okadar odaklanmıştıki odasındaki hyunjini görmemişti bile. "yongbok" demesiyle kafasını kaldırdı.
"Bebeğim neden sinirlisin bana" diye devam etti
ama felix hiç konuşmuyordu, sadece sevgilisinin dolgun dudaklarına bakıyordu.
"minik bebeğim benimle konuşmuyor demekki, gel bakalım güzelim" felix'in koltuk altlarından tutup kucağına aldı, kendisi masaya oturmuştu felixde ona..

"BENİMLE HİÇ İLGİLENMİYORSUN" diye kışkırdı küçüğü. hyunjin güldü, dolgun dudağını felixin yanağına, boynuna dokundurdu.
"yongbok, işlerimin yoğun olduğunu biliyorsun yavrum." felix daha çok surat asdı. hyunjin devam etti "ama bu gece benimle geleceksin" diyerek sırıttı.

"Bay hwang! polisler geldi!" dedi asistan hyunjinin odasına pat diye girip.
"tamam çık geliyorum"deyip yavaşça kalkıp gitti
okadar yavaştı ki hiç umrunda değildi.
"Bay hwang merheba, 19 yaşındaki bir çocuğu alı koymaktan, sizi göz altına alıyoruz."

"kimi alıkoymuşum?" polisler şirketteki çoğu kişiyi alıyorlardı.
"Lee felix" dediğinde hyunjin kahkaha attı
"yongbok'u çağırın bakalım kim kimi alıkoyuyormuş." diye buyurdu hyun. yaklaşık
10 dakika sonra felix geldi, bir hyunjine bir polislere bakıyordu.

secret love with my bossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin