two

15 2 0
                                    

"kimsenin beni alıkoyduğu yok memur bey, ben şirkette çalışıyorum. ve ailemden kardeşim ile ablam hariç kimseyle görüşmüyorum." dedi felix
emniyete gelmişlerdi, ona sorular soruyorlardı.
"sizi biraz bekleteceğiz, sonrasında imzaları atıp gidebilirsiniz" hyunjin sinirliydi ama sevgilisine belli etmemek için gülümsüyordu, "bebeğim.."
"..üzülme hadi boşver annenleri falan"
böyle diyordu ama hyunjinin aklında çok iyi planlar vardı.

imzalar atılmış eve gidilmişti, hyunjinin evine gelmiştiler. felix banyo yapmaya gitmişdi hyunjin ise bebeğine yemek yapıyordu. felix zaten zayıftı
şirkette çalışıncada yemek yemeğe vakit bulamıyordu, hyunjinde bunu bildiği için her zaman ona yemek yapar, yada sipariş ederdi.

felix'in ağzından
olan olaylardan sonra hyunjine gelmiştim, banyo yaptım sonrasında mutfağa gittim yanına.
geniş kaslı sırtında boğulsam keşke. evet aramızda 7 yaş var ama çokda umrumuzda değil
onunla tanışmam çokta değişik değil, şirkette işe başladıktan sonra oldu ne olduysa. şuan kimse bilmiyor şirketten gizliyoruz yoksa başka olaylar olmasın.

Mutfağa girdiğimde burnuma mis kokular geldi,
sevgilim diye demiyorum ama çok lezzetli yemek
yapar. "babacığımm" diyerek boynuna sokuldum.
"güzelim, hadi yemek ye" tamam anlamında kafamı salladım.

Yemekle çok aram yoktur ama hyunjini kırmak istemiyorum. "ben bir-kaç gün şirkete gelmesem olurmu?" diye sordum kendimi pek iyi hissetmiyordum ondan.

hyunjin durakladı derin nefes alıp cevapladı
"tabiki bebeğim, evde dinlen istersen burada kal"
Hayır burada kalmamalıydım en azından bir süre kendi evimde olmalıydım. "hayır hyun, kendi evimde kalırım ben." dedim

söylerken gülümsüyordum çünkü birşeylerden
şüphelenmesinden korkuyordum.
birşey söylemedi oda gülümseyip sadece kafasını
salladı.

💫

kendi evimde 2. günüm, evde deli gibi sıkılıyordum ama şirkete gidersem daha çok!
tek yaptığım birşeyler atıştırmak, yatmak bu kadar başka birşey yok.

bu 2 günde hyunjin'le çok konuşmamıştık.
şirkette işler yoğundu bana ihtiyacı vardı ama
birazda benim dinlenmem gerek dimi?
şöyle bir sorunumuz var, hyunjin'in annesi
beni aramıştı nedenmi?

Oğlunun eşcinsel olmasına karşıymış, ve ayrılmamız gerekiyormuş. bunu yapmayacağımı
ona söyledim, hyunjin zaten 26 yaşında istediğini
yapabilir.
ve ki uzun süredir annesi ile görüşmüyor.

Ona birşey söylemedim helüz zaten o kadar işimiz var bide bununla uğraşmak istemiyorum.
düşüncelerimden ayrılmamın sebebi çalan kapı,
gidip açtığımda önümde sevgilim vardı.

"hyun?" şaşırmıştım geldiğine çünkü şirkette
zaten o kadar iş vardı. onları bırakıp gelmişmiydi.
"seni özledim miniğim" dedi
birşey söylemedim çekilip içeri geçmesini bekledim. ama sanki birşey olmuş gibiydi neyse.

içeri geçip koltuğa oturdum, oda gelip yanıma.
belimden tutup kucağına aldı beni ve dudaklarıma yaklaştı. bu dudakları geri çeviremem!
sert bir şekilde yapıştı, dudaklarımı emiyordu.
acıdığı için ağzımdan minik inleme kaçtı
"m-mhh" Şimdiden oturduğum yerin sertleşmesi
Sadece öpüştük  hemen kalkmış.

benimkide öyle!
hyunjin üstümdeki beyaz tişörtü ani haraketle
çıkardı, dudakları boynumu emip öpüyordu sonrasında yalıyordu.
Dairesel bir şekilde kalçamı sertliğine sürtmeye
başladım, o ise şimdi göğüs ucumu emiyordu
bebek sanki? "babacığını emmeyecekmisin felix"
dediği söz ile sertçe yutkundum.

yapmadığım şey değil ama hyunjin o kadar büyükki her seferinde deliğim veya ağzım yırtılıyor!
hyunjin beni saniyeler içinde çıplak bıraktı, koltuğa uzatıp iki bacağımıda tek eliyle tutup kaldırdı. kafasını deliğime yaklaştırdı üfledi.

"ahh-mm" inlememle sırıttığını biliyordum.
deliğim kasılıp gevşiyordu onu istiyordum koca sikini!
daha çok yaklaşıp öptü, yaladı, emdi. dilini içime soktuğunda çığlık attım. yaklaşık 2 haftadır yapmiyorduk çünkü vakit yoktu ve deliğim daralmıştı.

"Ba-bacığımm!" diliyle deliğimi talan ediyordu.
şuan bile boşala bilirdim! son kez deliğimi öpüp
kafasını kaldırdı bacaklarımı serbest bıraktı.
kendisinide çıplak bıraktığınsa gözüm aletine kaydı, bu büyümüştümü yoksa banamı öyle geliyor?

ben onun aletini düşünürken deliğimde hissettim. yarısını sokmuştu "Hyunn-jinn!" diye bağırdım ama o sex sırasında onun ismini söylememi sevmez. birden hepsini soktu.
"Babaacığımm aahhmmm!" gülüyordu pislik herif sanki onun götü patlicak.

"bebeğim, deliğin çok dar biliyorsun yapabileceğim birşey yok" dedi ama duymuyordum ne dediyse, şuan zevkten kıvranıyordum o ise haraket etmiyordu.

öylece ilkime geldim, ama boşaldığım an hyunjin haraket etmeye başladı ve yeniden kalktı saniyesinde.

Ve gün boyu böyle devam etti.

secret love with my bossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin