four

11 1 0
                                    

"bebek 2 haftalık bay hwang, ama pekte sağlıklı görünmüyor. bay felix'e vitaminler yazacağım ve günde en azı 3 kere yemek yesin lütfen." hyunjin
doktorun dedikleri ile kafasını salladı, göz ucuyla felix'e baktı karnına bakıyordu.

çok oyalanmadak hastaneden çıktılar, en yakın eczaneden vitaminleri aldı hyunjin.
sevgilisinin artık onun evinde yaşamasını istiyordu.

hemde hamileydi ona birşey olmasından korkuyordu. felix bilmiyor ama hyunjin onu ilk gördüğünde 15 yaşındaydı felix,

(Flashback)
26.06.2020
kim demiş koskoca şirket sahibi yeğenini okuldan alamaz diye, evet hyunjin yeğenini okuldan almaya gidiyordu. herkes o kadar yoğunduki
ona kalmıştı.

arabasından inmiş okulun önünde bekliyordu,
gözüne birisi çarpmıştı, sarışın, 1.68 boyunda
minik birisi. yüzünde çilleri vardı o kadar güzeldi
ki.

"Dayı ben geldim gidelim hadi." yeğeninin geldiğini görmemişti bile o konuşunca farketti.
"gidelim dayıcım" dedi. gözü yine o çocuktaydı.

11.04.2021
"hyunjin bana bak! o çocuk senden 7 yaş küçük.
16 yaşı var daha onun okula gidiyor okula. ne yapacaksın zorlamı sahip olacaksın ona manyakmısın sen oğlum?" dedi arkadaşı ama onu pekte dinlediği söylenmez

Felix'in okul çıkışı saatinin geldiğini gördü. hergün o saatte gider okulun önünde bekler felixi izler. yada yeğenini alma bahanesi ile gider.

"Ona asla zorla birşey yapmam jisung, o kendi isteğiyle benim olacak zaten neyse birazdan okuldan çıkacak ben gidiyorum."

09.12.2023
hyunjin başarmıştı felix şirkette işe başlamıştı.
hemde kişisel asistanı olarak, onu her dakika görüyordu.

4 yıldır ona takıntılı ruh hastasıydı hyunjin, her dakika felixi düşünüyordu. felixten iyi tanıyordu onu. felixi ilk gördüğünde o aralar yeni gelmişti buraya.

(flashback end.)
partide çok kalmamışlardı, felix rahatsızlanmış
bangchan'a çaktırmadan çıkmıştılar.
Arabada kafasını felixe çevirdi büyük beden,
göz altları mosmordu zayıflamıştı.

felixin istediği oyduki hyunjin helüz onu öğrenmesin, bu kadar çabuk istemiyordu.
hyunjin ona kırgındı her ne olursa olsun ona söylemesi gerektiğini düşünüyordu.

"Geldik." felix hyunjinin konuşması ile düşüncelerinden ayrıldı. kafasını sallayıp arabadan indi.

"artık benimle yaşayacaksın itiraz yok, yakındada nikah işlemleri başlatılır" dedi hyunjin
felix şaşkındı bu kadar hızlı beklemiyordu.
"nikahmı?" dedi şaşkınlıkla.

"evet bir problemmi var bebeğim?" felix birşey demeden omuzlarını silkti, eve girdiklerinde
hyunjin koltuğa oturup felixi yanına çekti.

"gelelim kurallara felix." ses tonundan felix tırsmıştı, "bana sormadan dışarı çıkmayacaksın, günde 4 kere zamanlı olarak yemeğini yiyeceksin.
kendini yormanı ev işleri yapmanı istemiyorum zaten hizmetçiler var evde, işe gelmeyeceksin.
birşey lazım olduğunda bana söylersin ben yaparım kendi başına birşey yapmayacaksın."

felix şimdi gerçekten sıçmıştı.

"ama bunlar çok saçma!" diye kışkırdı felix.
dudakları büzülmüş büyüğüne bakıyordu,
"nesi saçma felix. hamilesin sen başına birşey gelmesini istemeyiz değilmi?"

"sen baya beni bu eve haps edeceksin, istemiyorum kurallar falan ben!" bağırmaya devam ediyordu "ki evlilik için yaşımın o kadar büyük olduğunuda düşünmüyorum."

felix hızlı adımlarla yukarı odasına çıktı. evden giderse hyunjin onu saniyesinde bulurdu zaten.
hyunjin birşey yapmadı ama biliyorduki sonunda istediği olacaktı.

"saat 02:00 oldu, hala uyumuyorsun ve birşeyde yemedin felix." dedi hyunjin, felix yüzünü yastığa gömmüş öylece duruyordu

hyunjin onun yanına ilerleyip iki eliyle belinden tutup kucağına aldı, felix 3 yaşındaki bebek gibi ağlamıştı gözleri şişti.

hyunjin kafasını sallayıp sıkıca sarıldı ona, felix başını büyüğünün boyun girintisine koyup bacaklarınıda beline sardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

secret love with my bossHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin