Sevişirken unuttuğum birşey vardı, onun için soluğu hastanede almıştım. Hamileydim,
ama hyunjinin bunu helüz bilmesine gerek yok.kendimde öğreneli 6 gün oluyor, bebek 2 haftalık zaten. belki hyunjinden gizli onu aldırabilirim.
Hastanede birkaç test verdim, daha çok devam etseydik kötü şeyler olabilirmiş ama herşey iyi.Ordan çıkıp şirkete gittim, tatilim bitmişti lanet olası işe dönüyorum! ilk olarak hyunjin'in odasına gittim ama kendisi yoktu. telefonu çıkarıp aradığımda meşgule attı.
çok pis sinirim bozuldu he. bir kat aşağı indim
'HWANG YEJİ' yazılan odanın kapısını tıktıklattım, sonrasında girdim içeri.yeji, hyunjin'in kardeşiydi. aralarında 3 yaş vardı.
ilişkimizi bilen bir tek oydu, "noona merheba, hyunjin nerede?" yeji beni görünce gülümsedi
"merheba lix, yarın şirketler arası parti gibi birşey var. ondan birşeyler yapıyorlar orada olacaktır bence." dedi hyunjin bana bundan bahsetmemişti!
"tamam noona" deyip odadan çıktım bende.Chan hyungumm😘🩷:
felix acil konuşmalıyızkonuşalım hyung ne oldu?
Chan hyungumm😘🩷:
felix umarım doğru değildir..
hamilemisin sen?
görüldühyung nerden biliyorsun kim söyledi:
Chan hyungumm😘🩷:
benim üzerime kayıtlı olduğunu unuttunmu?
istersen 25 yaşına gel yaptığın herşey bana
mail olarak geliyor felix.özür dilerim:
Chan hyungumm😘🩷:
felix bu çocuk kimden babası kim/hyunjinden olduğunu söyleyemem;
sarhoşken olmuş birşey hyung
görüldüşuan olmaması gereken birşeydi bu, zaten hyungun kendi dertleri kendine yetiyorken bide ben çıktım başına.
Onun üzerine kayıtlı olmamın sebebi ise, ailem ile ettiğim kavganın sonunda chan hyunga bunu yapmasını ben söyledim.şirkette işte yoktu bende eve gittim. evde hyung karşıladı beni normal olarak!
"yarın benimle şirketler arasındaki partiye geliyorsun felix." Hassiktir lan, değildir demi
hyunjin orda olmaz dimi."Ben ne alaka ya" diye söylendim hyung göz devirip konuştu "o şirket seninde sayılır çok konuşma şimdi." birşey söylemedim.
hamilelik konusunuda açmadı.the next day
Şuan parti yerindeydik ama çok midem bulanıyordu, şimdilik çok kişi yoktu. sadece şirket sahipleri buradaydı birazdan asistanlar
gelecekmiş zaten.şuraya kusarsam ayıp olurmu acaba olmaz bence.
hyungda beni burada bırakıp diğerlerinin yanına gitti amına kodumun.
15-20 dakika sonra hyung yanıma geldi, beni birisi ile tanıştırmak istediğini söyleyerek onu takip ettim.umuyorumki sevgilimle tanışmayacaktım çünkü önümde bir tek o vardı şuan.
"felix, hyunjin benim hem ortağım hemde en yakın arkadaşım.." durakladı ve devam etti
"felix ise benim kuzenim." dedihyunjinin sırıtışını hiç unutmam, şuan kuzenim
çocuğumun babası ile beni tanıştırdı.
"memnun old-" sözümü tamamlayamadım çünkü
midemin bulandığını söylemiştim. kustum ama oraya değil lavaboya koştum.Yazarın bakış açısı
felix lavaboya koştuğunda hyunjin telaşlandı ama birşey yapamadı. "onun için endişelenme, felix hamile." dedi chan.hyunjin şok olmuştu felix hamilemiydi?
"nasıl hamile" diye sordu kıpırdayamıyordu.
felix neden gizliyordu ondan bunu diye düşünüyor.chan bir süre sonra oradan ayrıldı, hyunjin ise sevgilisini bekliyordu. gelmediğini görünce lavaboya gitti, felix elini yıkıyordu.
"Felix bana söylemek istediğin birşey varmı?" dedi hyunjin. felix gözlerini kaçırdı ama çaktırmıyordu"hayır sevgilim, sadece bu aralar midem rahatsız.
görüyormusun kuzenim sevgilimle beni tanıştırdı hehe" diyerek konuyu kapatmaya çalıştı"çocuğumu benden ne zamana kadar gizliyeceksin güzelim" dediğinde felix dondu kaldı hyungunun söyleyeceğini düşünmemişti.
başını kaldırıp hyunjin'in gözlerine baktı ateş fışkırıyordu ama felixe yinede yumuşaktı.
f
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret love with my boss
Fanfiction"bay hwang-" "sokarım bay hwangına buraya gel yongbok" Hyunlix smut mpreg daddy fantasy başlangıç 25.10.2024