#mahsur kaldık#

38 22 12
                                    

Merhabalar yeni bölümde sizleri neler karşılayacak acaba?

Tahminlerinizi alayım

Hadi ozaman başlayalımmm🫶💞

Hayat bazen acımasız olabiliyor, bu hayatın içinde sede acınacak duruma düşebiliyorsun ...

Bi otopark mevzusu

Ne oluyordu acaba benimi başım dönüyor du ?sonra duvarlarda hafif çatlaklar belirdi arabalar deli gibi sarsılıyordu kapıya dogru koştular bende çocuğun kolundan çıktım çıkışa dogru koştum ama önüne birşeyler düşmüş olmalıydıki açılmıyordu o an anladım ki otoparkta ben melisanın sevgilisi o çocuk ve hiç tanımadığım bi kız daha vardı

#Herkesten yakın olmak istediğin insana, uzaktan bakmak çok zor#

**************************************
Olaydan yaklaşık yarım saat geçmişti sarsıntılar yavaş yavaş olsada devam ediyordu melisa ağlıyordu sevgilisi merte ona yardım ediyordu adını da melisa seslenirken duymuştum telefonuma baktım hala çekiyordu ellim kolum bağlanmıştır ne yapacaktım ki bilmiyordum sonra yanıma o kız oturdu "merhaba" ona baktım kimdi bu soğuk bi gülümsemeyle "merhaba" dedim "adim leyla senin adın ne " leylamı ?
Leyla eski en yakın arkadaşımın ismi o an bi yere daldığı anladım gözlerim doldu " iyisisin ağliyormusun sen ? Kotu bişeymi dedim bilmeden?" Ona dondum "hayır sadece neyse boşver " arkasına yaslandı ve "ismin ne " "aslım" kafasını çevirdi ve gülümseyerek "memnun oldum aslım

Dedi kafamı saladım deprem olmuştu ve bizde bi otoparkta mahsur kalmıştık enkazdan kalmıştık yani ne yapacaktık bundan sonra kurtarırlarmıydı bizi .ama sadece biz deyil her yer yıkıldı büyük ihtimale
*

*************************************
Kulağıma adım sesleri geliyordu mert bana yaklaştı ve "sonunda baş başa kalabilmek güzelim" diye fısıldadı ne saçmalıyordu bu gözlerimi aramadığım aramızda çok az bir mesafe kaldığını görünce büyük bi çığlık atım gözlerimi kapatım bi ses geldi "kızı rahat bırak mert!" Diye bu onun sesiydi adı neydi" mertin arkasından biri çekti ve set bir yumruk yapıştırdı ozaman azımdan ufak bi çığlık koptu melisa "aras nolur yapma" adı arasmıydı? "T-amam dur tamam dedim DURR!
öldüreceksin yapma" o an merti bıraktı

ve gitti bense şoktaydım leyla yanıma koştu "iyisisin noldu be yaptı bu pislik sana " "i-iyim" onun yanından koştum ve arası aramaya başladım bi arabanın arkasında oturuyordu yanına gittim "teşekür ederim " sesyok tam giderken "önemsiz dedi ne önemsizdir "anlamadım ne önemsiz yaşadığım seymi teşekür ettmemi ?"
"Teşekür ettmen o sana daha birşey yapars-" hemen sorunu kestim "merak ettme seni bulaştırmam "
Çatık kanlarıyla bana baktı "eyer bulaşmak için senden izin isteseydim ilk başta isterdim küçük kız " ellimi uzatım "aslım yanı ismim aslım "
"önemi yok" ha? Önomo yok hıh gıcık insan gibi tanışmam istiyorum yanına oturdum ve gözlerimi kapatım "aras biz burdan kurtulacak mıyız "

Çok yorulmuşum sığınacak bir limana ihtiyacım vardı "er yada geç bi yardım gelecek aslım merak ettme"açlıktan o kadar halsizdimki kafamı arasın boynuna koydum o an ne düşünüyordu bilmiyorum ,ama ben çok rahat hissetmiştim.

#Her şeyi yapabilirsin! Sadece kalk ve yap!#

**************************************

Sabahmıydı hala akşamıydı bilmiyordum leylayla birlikte uyuya kalmıştık kalktığımda mert üç araba ilerde uyuyordu ama melisa ve aras yoktu o sırada sesler geldi melisa "aras bak ben seni çok seviyorum bir şans ver lütfen hem mert bi bahane oyalıyorum onu lutfen " nee 🙀
"melisa uzatma hem mide bulandırıyorsun sevglin varken bana açılıyorsun " melisa arasa biraz daha yaklaşarak " çünkü aklımı karıştırıyorsun " napıyoruz aşk-ı memnun mu çekiyoruz buda mahsur kalmışız bunlardaki rahatlığa bak ya tam ben bunları düşünürken melisa şok bi hareket yaparak arasın dudaklarına yapıştı o ana içimde birşey konuştu ama neden kopmuştu aras benim ne sevgilimden ne de birşeyimdi neden boyle hisetim tam o anda aras melisayı iti ven çok sinirlenmiş bir şekilde "sakın ama sakın birdaha olması melisa!"
Aras ordan gitti an melisa buraya doğru geliyordu hemen leylanın yanına yatım. Ve uyuyormuş taklıtı yaptım melisa geldi ve merti uyandırdı" hadi sevgilim uyan"

𝐎𝐓𝐎𝐏𝐀𝐑𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin