#ihanet#

14 5 12
                                    

Helooo

Yeni bir bölüm ile karşı karşıyayız 🤗

Bu arada otopark kitabim tam tamına 300 görüntüleme 80 yorum ve 200 oy almış herkeze teşekür ederim emeklerimin karşılığını aldığımı görmek çok mutlu ediyor
Sizleri çok seviyorum okumakla kalınn 🤍🤍

Eyer şarkı çalmaz ise yedinci ev şarkısını açın ve okuyun lütfenn

Hadi neyse iyi okumalar bıyy👋👋

Arasa tokat vurduktan sonra onun olduğunu anladım sadece bir tek seyi merak ediyordum "neden" dedim sadece ses çıkaramadı elimi ondan kurtarıp ormanın çıkışına doğru gittim .Aklım ermiyordu neden böyle birşey yapmıştı ormandan çıktıktan sonra bir taxsi ye bindim yol boyunca ağladım "iyiymisin kızım " dedi taxsi şoförü "iyim" dedim eve vardığımızda parayı ödedim ve binaya hizli adımlarla çıktım kapıyı kilitledim ve yatağa atım kendimi ağlıyordum .

☆☆☆☆☆☆☆


Sabah uyandığımda ağlayarak uyuya kalmıştım gözlerim için kaşığı dondurucuya koyarken o günkü kaşıkların orda olduğunu gördüm ve mutlu oldum şukadar küçük birşey beni mutlu edebiliyor ise çok küçük birşey de kötü hisedebilirdi kaşıkları aldım gözlerime koydum . Telefonumu ellime aldığımda leyladan bir ton mesaj vardi nerdesin,nereye kayboldun, aras arkandan çıktı, gibi mesajlar hepsine cevap verip telefonu kapatım.

Yatağımda dün olanları düşünüyordum okula gitmemiştim çünkü bugun cumartesiydi .Kapının sesi ile irkildim kapıya yöneldim delikten baktığımda tanımadığım bir yüzdü kapıyı açmadan "kimo kimsiniz " yüzünü gösterememeye çalışmıştı ama ben görmüştüm "kargocu" iyide ben birşey sipariş etmemiştim kapıdaki polisler neden almışlardı ki "ben birşeyi sipariş etmedim yanlış lütfen gidin" dedim adamın gidecegi yok du "açın kapıyı kutunun üstünde yazı var size gelmiş "ne diyeceğimi bilmiyordum ."tamam!siz koyun oraya ben alırım sonra" adam boğazını temizleyerek"hanım efendi imzanız gerekiyor " kapıyı açtım kutuyu aldım imzayı atıp hemen kapıyı kapatıp kilitledim korkulacak birşey yokmuş ama ben korktum normal bir şekilde . Kutuyu açtığımda beni bir pamuk şeker ile not karşıladı bunlarda neydi böyle ?

İlk ellim pamuk şekere ulaştı pamuk şekeri çok seviyordum yemek istiyordum ama kim göndermişti ki ?
Notu aldım ve açıp baktım

Merhaba aslım bu notu okuduğunu göre
Annen ve baban ölmüştür benim kim olduğumu merak ettiğini biliyorum ben annen ve babanın katiliyim küçük çocuk senide öldürdükten sonra şirketin ve tüm mirasın sahibi ben olacağım tek sorun sensin nen öldükten sonra bütün herşey benim olacak bunun saat 17:30 okulun arkasındaki boş araziye gel eyer gelmezsen sevdiklerini öldürüm sevgilerle katilin...

Her bir satır için farklı bir şok anlatıyordum tamam bütün mal varlık senin olsun ama bana ve sevdiklerime birşey yapma neden neden hemen koşarak aşağa indim polislere bağırdım "AZ ÖNCE GELEN KİŞİ BENİM KATİLİM Dİ ! KOŞUN LÜTFEN YAKALAYIN " dediğim an ikiside koşarak gitti ben binaya tekrar girdim merdivenleri çıkarken arkamdan bir ses geldi arkamı döndüğümde kargocu üstüme doğru koştu ve boğazımdan tutup duvara vurdu "bugün saat 17:30 okulun yanındaki boş arsada ol yoksa olacaklardan kimse sorumlu olmayacak"dediğinde boğuluyorum kafamı çekip tekrardan duvar vurdu sert bir şekilde "anladıldımı" beni bıraktı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐎𝐓𝐎𝐏𝐀𝐑𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin