Setelah lama dalam perjalanan tangisan aleesa masih belum reda dan merayu rayu kepada aryan untuk di lepaskan...
Awak siapa!!! Tolong lah lepaskan saya hiks hiks hiks...saya dah tak ada siapa siapa lagi..tolong lepaskan saya tersedu senda aleesa bercakap..
Namun semua orang dalam kereta hanya tutup telinga sahaja...mendengar rayuanya itu...Aleesa kian geram melihat semua orang tidak mendengar kata kata nya untuk di lepaskan..
Aleesa membaling kasut wedgesnya di dada bidang Tengku aryan iskandar..alangkah terkejutnya reaksi semua orang dengan sikap agresif aleesa...
Kalau kau bukan aleesa irdeena dah lama aku bunuh kau gumannya dalam hati aryan dia perlu bersabar dengan sikap perempuan di sebelahnya itu...Pandangan tajam tengku aryan membuat aleesa gerun..dan kembali menangis dan meraung
Arghhhh!!!! hiks hiks hiks...lepaskan lah sayaaa....hiks hiks aleesa membaling semua barang barang yang berdekatan denganya di dalam kereta.....What the hell..ucap megat eyden apabila barang yang di baling oleh aleesa tepat terkene di kepalanya....
Tengku aryan iskandar menghalakan pistol desert eagles berwarna gold di kepala aleesa irdeena...
Lagi sekali kau menangis dan baling baling barang. y.o.u d.i.e...tengku aryan menekankan ayat nya satu persatu membuatkan aleesa irdeena takut dan terus diam dengan ayat lelaki itu...aleesa taknak mati gumanya dalam hati..Emeer panggil tengku aryan iskandar... wait
Balas megat emeer.dia sedang memasukkan cecair ke dalam inject untuk pengsankan aleesa...
Boss...emeer menyerahkan suntikan itu kepada aryan.aryan mengarahkan anak buahnya untuk memegang aleesa...kylie iaitu satu satunya perempuan dalam Golden Eagles.serentak itu kylie memegang tangan aleesa dan mic memegang kaki aleesa...Apaniii ha!!!!! Jangan pegang pegang aku lahhhh ucap aleesa dengan keadaan marah dan meronta ronta...tengku aryan iskandar menyelak separuh tudung aleesa di bahagian leher...perasaan aleesa bercampur baur gementar,cuak,takut dan nak menangis...apabila lelaki itu menyelak tudung nye walaupun separuh
Ja..jangannnnn!!!! Menjerit aleesa ketika tengku aryan ingin menghalakan suntikan itu kepadanya...
Arghhhhhh!!!!!! Arghhhhhhhh!!!! Jerit aleesa apabila ada benda tajam menembusi lehernya...
Arghhhhhh!!! Ayahhh!!! Ibu!!! Panggil aleesa dengan meraung kuat. shuuu shuuu shuuuu....i'm sorry..i'm sorry..pujuk tengku aryan untuk menenagkan aleesa selepas aryan mengeluarkan jarum dari lehernya...Selepas 5 minit aleesa menangis, aleesa lemah dan akhirnya aleesa pengsan...
Rancangan asalkan aryan memang tak terdetik untuk pengsan aleesa tapi... wanita itu sudah menembusi kesabarannya...dia terpaksa pengsankan aleesa... kesabarannya sudah lah senipis kulit bawang.. huhuhuAryan melihat jam nya yang sudah pukul 2 pagi...
Masih dalam perjalanan untuk menuju ke KLIA airport. the boy's boss is waiting at the airport ucap hans eyden yang duduk di sebelah Marvin yang tekun memandu dan hans eyden tekun memandang iMac di tangannya...
Aryan iskandar mengangguk sahaja tanda laporan di terima... mereka perlu berhati hati kerana musuh mereka ada saja di mana mana termasuk di asia. jadi mereka wajib sediakan budak budak yang telah di latih lama untuk lindungi mereka dari jauh daripada serangan musuh......To be continued.....
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Hahaha sorry kalau storyline ngarok🙏🏻🌞
YOU ARE READING
MY HUSBAND
RomanceKAU TU HIDUP SEBATANG KARA JELAH-maryam eiliya Pengkhianatan keluarga tiri itu luka yang dalam bagi seseorang YA ALLAH,TAKDIR APA YANG KAU TURUNKAN NI-aleesa irdeena ALEESA IRDEENA.seorang wanita yang polos,lurus dan lemah lembut dan dibenci oleh i...