𝒫𝒶𝓇𝓉7

27 4 0
                                    

Tiba di stansted airport,London anak anak buah Tengku aryan sememangnya menunggu kedatangan mereka untuk mengawasi mereka.apabila pintu utama private jetnya di buka orang pertama yang keluar ialah hans eyden dan megat emeer

Woahhhhh! i miss london..!!jerit eyden.baru satu bulan dah rindu guman emeer sendiri orang orang di situ semua memandang mereka berdua dengan muka dingin.Tengku aryan mendukung aleesa yang masih dalam tidur ke dalam kereta mercedes maybachS680 di bahagian penumpang belakang.
berhati hati Aryan melepaskan dukunganya dari aleesa.shuushuu...pujuk tengku aryan apabila melihat aleesa sedikit meracau ketika tidur.

Selesai sahaja semua,mereka berlangsung bertolak ke mension eagles golden dimana hanya orang orang khas sahaja yang boleh masuk ke mension itu.ketika dalam perjalanan semua kereta kereta mewah yang serba hitam itu mengawasi Tengku aryan dan orang orang penting dalam kereta itu sehingga sampai ke mension EG. Eh kau ni memang tak reti bukak radio eh guman eyden kepada emeer yang sedang memandu..eh mulut kau ni tak reti perlahan sikit ke ek..karang aleesa sedar orang pertama aku cari adalah kau marah mic. Tengku aryan melihat perbalahan mulut antara tiga jendul itu dengan muka malas....shut up!
Ucap aryan... hans eyden membuat muka tidak puas hati dengan dua kawannya itu.

Tiba sampai ke mension,seorang perempuan berlingkungan 40 lebih iaitu Emma maid di mension EG itu cepat cepat membuka pintu utama rumah itu dan keluar untuk menolong mengakat barang.Nanti masukkan semua barang barang irdeena ke bilik tinggat tiga yang aku dah siapkan terang Tengku aryan dengan muka dinginnya itu baik boss ucap budak budaknya itu.Aryan mengakat aleesa dari baringan untuk pergi ke bilik.dia lega kerana aleesa tidak menyedarkan diri ketika dalam perjalanannya ke London rancanganya berjaya.

Tiba di bilik aleesa, semua terpegun melihat keunikan bilik itu yang berwarna white dan gold keemasan selain itu biliknya juga besar,serba mewah dan lengkap semua barang.Tengku aryan sudah memberi amaran Jangan ada sesiapa yang mamasuki bilik ini kerana bilik ini dia telah siapkan khas untuk aleesa irdeena sahaja.(untung aleesa)
Tengku aryan membaringkan aleesa ke atas katil yang empuk itu dengan berhati hati dan menyuruh kylie dan emma untuk menukarkan pakaian wanita itu dengan pakaian baru.

Selesai sudah mereka menukar pakaian aleesa.mereka berdua mengemas baju baju aleesa untuk menyimpan ke dalam wardrobe yang tersedia Ada di dalam bilik itu.kylie aleesa tu umur berapa ucap emma,21 tahun kenapa emma jawap kylie ouhh cantik orangnya lembut je tengok dari riak muka aleesa...Kylie hanya senyum sahaja dengan kata kata emma.Selesai semua mengemas mereka keluar dan meninggalkan aleesa yang sedang tidur...


Selesai semua mengemas mereka keluar dan meninggalkan aleesa yang sedang tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
🫰🏻🌹

MY HUSBAND Where stories live. Discover now