𝒫𝒶𝓇𝓉9

12 2 0
                                    

Pada Awal pagi Tengku aryan iskandar telah bergerak ke pejabatnya bersama megat emeer dan mic...

Dan pada Awal pagi juga emma membawa aleesa ke taman bunga yang terletak di belakang mension itu.
Waaahh cantiknyaa...ucap aleesa yang terpegun melihat keindahan taman bunga yang tersusun cantik dan bunga bunga yang mekar itu.
Haa ni Tuan muda yang buat konsep landskap yang macam ni cantikkan ucap emma...aleesa hanya mengangguk dan tersenyum suka... Apabila melihat bunga daisy kesukaaannya ada di situ...
Hari ni Tengku aryan mengarahkan emma untuk mengajak aleesa ronda ronda ke mension ni...
dia Taknak aleesa terasa terkurung di dalam mension ini.
Aleesa duduk tepi dulu I nak siram bunga bunga ni ucap emma.alaaa aleesa pun nak tolong juga ucap aleesa dengan bibir yang muncung.hurm ha you isi air dalam tong siram bunga tu lepas tu you siram dekat bunga yang dalam pasu pasu kecil tu cadang emma...heheheh ok arahan diterima ucap aleesa sambil membuat tabik kepada emma
Kylie hanya tengok sahaja mereka berdua dari jauh sambil senyum...dia lega aleesa dapat berdikari dan dapat membiasakan diri di sini.

ok that's all our meeting today... disperse ucap Tengku aryan kepada pekerja pekerjanya...
emeer and mic come to my room later..mereka berdua hanya mengangguk mendengar arahan itu.
Apalah agak agaknya dia nak tu guman mic
Emeer hanya dia sahaja dengan rungutan kawanya itu..
Tok Tok Tok...
Mereka terus masuk dan duduk di hadapan meja bossnya itu.... what do you want ucap mic.
aku nak korang carikan university berdekatan mension or pejabat ni...kalau dah jumpa bagi tahu aku...ucap aryan dengan pantas Whattt!!! Kau nak sambung belajar ke teka emeer dengan riak muka terkejut...no! this is for aleesa irdeena balas aryan dengan muka dinginnya...ouhhh ingat apa lah tadi guman mic...Bernas juga idea kau dia muda lagi and masa dekat malaysia dia bukan sambung belajar pun ucap mic.aryan hanya diam mendengar kata kata kawannya itu...
Aryan sudah berfikir panjang untuk aleesa irdeena dia nak wanita kesayangan nya itu ada masa depan dan bukan masa silam wanita itu...

Tapi kalau bab cari cari ni eyden yang reti kot rasanya ucap mic...haah lah tapi dia tak Ada pulak dua minggu ni Ciss!!! Terlepas ucap mereka berdua...
Hans eyden pergi ke china buat masa dua minggu ini atas urusan kerja keduanya itu...

Seusai makan malam aleesa terus Naik ke biliknya untuk rehatkan diri..hari ni tak nampak pun tuan muda hurmm agak agaklah kan Apa nama dia tu muka macam mat salleh,dingin pulak tu...guman aleesa sendiri... tok tok tok terkejut aleesa dari pembaringannya apabila pintu biliknya di ketuk dari luar.

Sorry ganggu you ucap emma.hehehe Tak apa saya pun belum tidur lagi..Ada apa ye emma ucap aleesa dengan tenang..haaa ni Tuan muda panggil you suruh masuk ke office dia tinggat 4 atas sekali tu..
Ucap emma panjang lebar...ha! Terus Tak tenang aleesa apabila perkataan TUAN MUDA itu di sebut...
namun aleesa pergi juga kata emma Ada hal penting hatinya gelisah apalah yang penting sangat tu guman hati aleesa

Tok tok tok...takut takut aleesa pengetuk pintu bilik lelaki itu. come in..setelah diberi kebenaran Aleesa masuk dan tercegat di muka pintu itu...
Aryan memandang aleesa yang kelihatan gementar itu terus senyum sinis..so cute my girl...guman nya dalam hati
Irdeena come here and you can seat panggilnya dengan lembut...aleesa terus duduk dan hanya memandang lantai sahaja....
Dia takut dan cuak apatah lagi bilik lelaki itu sejuk semacam bertambahlah rasa takutt aleesa

Dia takut dan cuak apatah lagi bilik lelaki itu sejuk semacam bertambahlah rasa takutt aleesa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Sorry kalau kurang🫰🏻🌹love untuk you all

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 13 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MY HUSBAND Where stories live. Discover now