Tok..Tok..Tok
Masuk..! Setelah diberi kebenaran megat emeer masuk bersama file di tangan berserta documents" penting untuk memberi kepada Tengku Aryan Iskandar a.k.a boss nya itu...Have you checked the girl's background?
ucap Tengku aryan dengan wajah yang tekun membaca Detail" tentang perempuan itu.
boss all complete...kata megat emeer bersama wajah serious
HALULULULLLU GUSY bincang apa tuu?
Ucap Hans Eyden yang tiba tiba muncul entah dari mana...Tengah bincang pasal Aleesa irdeena you know...?
Ucap megat emeer.Hans Eyden menganguk ketika nama perempuan itu di sebut oleh kawannya...
So Bila kita bole amik perempuan tu? Kata Eyden.
he said the day after tomorrow ucap megat emeer sambil pandang Aryan yang mengaguk dengan kata katanya ituAryan iskandar panggil eyden tiba tiba... kau dah Ada strategi belum untuk amik perempuan tu?
Kita akan amik dia waktu malam.Lepas kita amik perempuan tu kita akan terus bergerak ke london dan tinggalkan malaysia...ucap Tengku aryan panjang lebar yang dari tadi berdiam diri....Megat emeer tercengang dengan jawapan kawannya itu...tapi itu Tengku Aryan Iskandar apa yang dia cakap dia akan buat dia Tak cakap kosong....
Emeer nanti sediakan budak budak untuk Lusa nanti ucap aryan sebagai peringatan kepada kawannya itu...
Hoiiii! Terkejut eyden apabila disergah begitu oleh emeer.kau termenung apa...? Tak ada lah aku cuma terfikir macam manalah otak mak tiri dia tu...sanggup gadaikan anak tirinya untuk lunaskan hutang....bodoh punya manusia maki hans eyden kegeraman..... megat emeer hanya diam dengan kata kata hans eyden
Selepas mereka bertiga berbincang megat emeer dan hans eyden keluar dari office bosnya itu untuk keluar makan tengah hari....
Ketika mereka makan tengah hari di sebuah restaurants ada dua sosok wanita di sebelah mejanya, aleesa kau dah kenapa pandang aku macam tu....guman aqilla perlahan cukup di dengari oleh adik tirinya itu...
Aleesa.....?? guman hans eyden perlahan tapi dapat di dengari oleh megat emeer sambil bermain iMac di tanganya itu...Apa kau ingat dia sorang je yang nama aleesa dekat dunia ni...
Hurmm betul jugak kata kau..guman hans eyden.....dia kene berfikir positifnamun aleesa diam je di herdik oleh kakak tirinya itu... aleesa hanya minum air masak suam sahaja manakalah aqilla makan lamb chop dan air buah katanya bayar sendiri sendiri...aleesa tidak cukup duit dan Akhirnya dia pilih untuk order air suam sahaja....
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Sorry kalau kurang best🙏🏻🙏🏻🙏🏻Votes 5 boleh...hehehe
YOU ARE READING
MY HUSBAND
RomanceKAU TU HIDUP SEBATANG KARA JELAH-maryam eiliya Pengkhianatan keluarga tiri itu luka yang dalam bagi seseorang YA ALLAH,TAKDIR APA YANG KAU TURUNKAN NI-aleesa irdeena ALEESA IRDEENA.seorang wanita yang polos,lurus dan lemah lembut dan dibenci oleh i...