𝒫𝒶𝓇𝓉8

29 3 0
                                    

Kat mana ni guman aleesa yang baru sedar dari tidurnya itu sakitnya..aleesa memegang lehernya yang bengkak itu dia pelik kenapa bengkak ni....aleesa melihat suasana yang asing dan sejuk membuatkan aleesa kembali takut.Umii..umi..panggil aleesa perlahan dia keliru dia di mana sekarang ni ehh baju baru..gumannya pelik.otaknya sudah fikir benda bukan bukan.

Tiba tiba pintu biliknya dibukak dari luar,aleesa mula takut apabila perempuan berlingkungan 40 lebih itu mula dekat dengannya.aleesa dah bangun yee ucap emma dengan dulang makanannya di tangan.awak Siapa ye ucap aleesa yang hairan kenapa dia tahu nama aku.
I emma maid dalam mension ni.. you jangan takut dengan I,I Tak makan orang hehehe ucap emma dengan sedikit gurauan

Ni Ada makanan nanti aleesa makan tau nanti kalau Tak makan tuan muda marah.tu..tuan muda siapa tu guman aleesa."Me"ucap Tengku aryan iskandar yang tiba tiba muncul dari pintu bilik aleesa.aleesa mula ingat dimana kejadian lelaki itu yang mengambilnya pada malam itu hari.aleesa kebelakangkan badannya sehingga bertemu dengan kepala katil ketika aryan menghampiri aleesa irdeena itu.dia takut kerana ugutan mati itu mula terngiang ngiang di kepala nya .Jangan takut aku tak makan orang guman aryan dengan dingin."aw...awak
si..siapa"ucap aleesa. future your husband balas aryan dengan mendatar.emma hampir ketawa dengan jawapan Tuan mudanya itu.
emma make sure her eats I don't want her to get sick. Emma hanya senyum dan mengangguk sahaja apabila mendengar arahan tuan mudanya itu.

Usai aleesa makan dia termenung seorang diri di dalam bilik itu perasaannya masih takut dan otaknya giat memikirkan dia di mana sekarang ini.
Tengku aryan mengetuk pintu bilik aleesa dan masuk bersama document document di tangan.irdeena come here... panggil aryan yang sudah duduk di sofa empuk itu yang sememangnya berada di dalam bilik itu.aleesa cuak ketika nama kedua nya di seru oleh lelaki itu
Aleesa takut dan terus melajukan langkahnya.ketika mereka duduk berhadapan aryan memulakan percakapannya.

Aleesa Irdeena Binti Nadheer Ismail.
Macam mana dia tahu nama panjang aku bisik aleesa di dalam hati.

Aleesa takut takut memandang jejaka yang dingin di hadapannya itu.aleesa irdeena macam yang kau tahu ibu tiri kau iaitu puan maryam telah langsaikan hutangnya dengan aku menggunakan kau.tercengang aleesa apabila mendengar kata kata lelaki di hadapannya itu. Mulut aleesa terkunci dan remuk hatinya apabila ibu tirinya sanggup menggunakannya untuk langsaikan hutang...

you don't worry Kat sini kau selamat sebab ramai jaga kau ucap Tengku aryan.saya nak Tanya satu soalan boleh ucap aleesa.tengku aryan mengangguk dan menunggu soalan dari wanita pujaan hatinya itu."sa..saya Kat ma..mana ye..."
Ouh lupa nak bagitahu "kau sekarang Kat tempat kelahiran aku iaitu LONDON sengaja aryan menekankan perkataan london itu..
Aleesa tercengang sekali lagi mendengar jawapan lelaki di hadapannya itu.

Dan ini semua document document penting kau dan biar aku simpankan ucap aryan sambil memadang aleesa irdeena.Ingat pesan aku "kau selamat dekat sini selagi kau di sisi aku because you are mine irdeena" ucap nya dengan dingin.aleesa hanya diam dengan ucapan lelaki itu dan dia cuba fahamkan kata kata lelaki itu tadi.

sesiapa yang menyetuh mahkhota nya akan mendapat padahnya

sesiapa yang menyetuh mahkhota nya akan mendapat padahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
🫰🏻🌹

MY HUSBAND Where stories live. Discover now