Bu bölümde minik bir düzyazı var.
•••
Rüya:
Yazdıktan sonra arayınca cevap veremedim
Onlar iyiymiş ama bir anda kardeşleri ece fenalaşmış apar topar hastaneye gitmişler
Ben:
İyi miymiş şimdi peki
Rüya:
Haber bekliyorlarmış kontroldeymiş
Ben:
Onların hastanedeler mi biz de gidelim
Rüya:
Evet özellikle sordum iyi olur gidersek
Turnikelerin orda buluşalım
Ben:
Geliyorum hemen
•••
Biz gelene kadar doktor kontrolü bitmiş normal odaya almışlardı. Odanın önüne geldiğimizde Alaz duvarın dibine çökmüş, başını dizlerine yaslamış bir şekilde oturuyordu. Geldiğimizi farketmemişti. Bende hemen onun yanına çökünce irkilerek başını kaldırıp bana döndü.
"Asi, sizin nerden haberiniz oldu?"
"Yaman haber verdi. O nerde?" Diye sordu Rüya.
"Kafeteryada."
"Ben bir ona bakayım. Geçmiş olsun." Diyerek bizi yalnız bıraktı.
"Özür dilerim. Tam çıkarken haber geldi. Telefonu da o aceleyle evde unutmuşum haber veremedim."
"Alaz şu an bu en son düşündüğüm şey bile değil. Ece nasıl oldu, sen nasılsın?" Dizinin üstünde duran elinin üstüne elimi koydum. O da elimi elinin arasına aldı.
"Gördüğün gibiyim işte. Ece'nin de, Çağla'dan zaten biliyorsunuzdur, kalp yetmezliği var. Sık sık hastaneye yolumuz düşüyor ama artık o minik kalbi zor dayanıyor." Gözleri dolu dolu olunca ağladığını görmemi istemiyormuş gibi başını önüne eğdi ve sözlerine devam etti.
"Ece'nin önünde bir kişi vardı. Bugün ona nakil yapılacakmış. Sıra sonunda kardeşime geldi ama ne zaman bulunur, dayanabilir mi hiç bilmiyorum"
Boşta olan elimi çenesinin altına götürüp tekrar bana dönmesini sağladım "Eğme başını, hislerini benden saklamaya çalışma." Dolu gözleri tekrar gözlerimi bulduğunda devam ettim. "Kardeşin çok güçlü ve sizin ona olan sevginizle daha da güçleniyor, sizden destek alıyor. O yüzden şimdi istiyorsan bağır, çağır, ağla, tüm duygularını dışa vur ve sonra beraber gidip Ece'yi daha da güçlendirelim."
"İyi ki geldin. Teşekkür ederim."
Kolumu omzuna atıp, başını omzuma yatırdım ve kendini toparlayana kadar sessizce oturduk.
•••
Neden bilmiyorum bölümlere telefondan fotoğraf koyamıyorum. Çağla'nın hastanede olduğu zamanki fotoğrafı koyacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cargo Agent - AsLaz
FanfictionSiparişimin teslim edilememesinin güzel bir sebebi olacağını bilemezdim.