18: Böğürtlenli Çikolata

375 44 9
                                    

Sözde düzyazı yazmadan sadece texting devam edecektim.

•••

Kütüphaneye geldiğimde Alaz benden önce gelmiş, telefonuna bakıyordu.

"Gerçekten de benden önce gelmişsin." Dedim fısıltıyla, yanına otururken. Etrafta ders çalışan birkaç kişi daha vardı.

"Sözümü her zaman tutarım." 

Çantamdan notlarımı çıkardıktan sonra çantayı sandalyeye asmak için arkamı döndüğümde notlarımın üstüne bir şey bırakmıştı.

Elime alıp ne olduğuna bakarken "Böğürtlenli çikolata... buraya gelirken benzin almak için durduğumda dikkatimi çekti. Ders çalışırken yemek istersin diye düşündüm."

"Güzel gözüküyor... teşekkür ederim."

Tadını çok merak ettiğim için hemen paketini açtım ve bir ısırık aldım. Gözlerimi kapatıp, çikolatanın ağzımda dağılmasına izin veriyor, tadını çıkıyordum.

"Böğürtlen parçacıkları çok net hissediliyor." 

"Beğendin mi?"

"Evet. Sen de denesene." Dedim ve çikolatayı ona doğru uzattım. Biraz önce ısırdığım yerden o da ısırdı.

"Gerçekten çok güzelmiş." Çikolatanın kalanını da beraber bitirdikten sonra ben ders çalışmaya, o da telefonuna döndü. Ara ara bakışlarının üstümde gezindiğini hissediyordum.

Bir süre sonra ise Alaz oturduğu yerde kıpırdanmaya başladı. 

"Asi ben bir annemle konup geleceğim."

Endişeyle ona döndüm "Kötü bir şey yok di mi?" Diye sordum.

"Yok yok. Geleceğim birazdan." Dedi ve kütüphaneden çıktı.

Kötü bir şey olmadığını söylediği için ona inanarak bir süre daha ders çalıştıktan sonra saate baktım ve gideli nerdeyse yarım saat olduğunu farkettim.

Oturduğum yerden kütüphanenin dışına doğru baktığımda görünürde yoktu. Yanıma sadece telefonumu alıp dışarı çıktım. Etrafta kısa bir tur attım ama hiçbir yerde yoktu. 

Hemen merakla mesaj atmak için ismine tıkladım.

Ben:

Alaz nerde kaldın

Kütüphanenin önünde de yoksun

Alaz:

Ben hiç iyi değilim

Ben:

Alaz nerdesin

(Cevapsız sesli arama)

Açsana şunu nerdesin

Alaz:

Terasın önündeyim

•••

Bu bölümde elimdeki böğürtlenli çikolata sayesinde oldu. Bu ficte yazdığım çoğu şeyi gündemimden çalıyorum yoksa bu kadar sık yazamazdım zaten.





Cargo Agent - AsLazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin