Dayanamadım yine bölüm yazdım.
•••
Alaz:
Hala benimle konuşmak istemiyor musun
Asi:
Evet
Alaz:
Asi lütfen
Asi:
Hayır
Alaz:
Yüz yüze konuşsak çok daha güzel olurdu ama madem istemiyorsun burdan yazıcam
Ben sadece sürpriz bozulsun istemedim bir şekilde seni terasa çıkarmam lazımdı o an o geldi aklıma
Tahmin edemedim böyle olacağını
Asi:
Ya eceye bir şey oldu da kendine bir şey yaptın sandım
Deli gibi korktum o terasa girince karşılaşacağım manzaradan
Ben hala bu ihtimalden kurtulamıyorum çıkmıyor aklımdan
O yüzden şimdi sus yoksa engellerim
•••
Son mesajı da yazdıktan sonra telefonu koltuğa fırlattım. Mesaj atarsa görmemek ve düşünmemek için televizyonda gezinirken bir dizide durdum.
Dizide bir adam terasa çıktı, bağırmaya başladı. Orda oturan bir kadında onu gördü ve oturduğu yerden kalktı.
"Heh tam da denk geldi." dedim terası görünce kendi kendime.
Sonra adam da kadını gördü, birbirlerinden gözlerini ayırmadan kadına yaklaştı. Tam önünde durduğunda merakla ne olacağını beklerken biraz daha gözleri birbirlerinde oyalandı. Sonra adam birden kadının dudaklarına yapıştı.
"Biz de böyle olabilirdik!" diye bağırdım ve elimdeki kumandayı koltuğa fırlatarak oturduğum yerde tepinmeye başladım.
Tam da o sırada kapı çaldı. Sanırım çok ses çıkarmıştım ve komşulardan biri şikayet etmeye gelmişti.
Kapıyı açmadan önce delikten baktım ama görünürde kimse yoktu. Yukarıdaki kilidi taktım ve kapıyı araladım. Etrafa bir göz attıktan sonra kapıyı tam kapatacağım sırada yerdeki çiçek buketi gördüm. Kapının kilidini açtım ve çiçeği alıp içeri geçtim.
Beyaz gül buketiydi, üstünde notu da vardı. Çiçeği elimden bırakmadan notu açtım.
"Beni buradan engelleyemezsin diye düşündüm. Sadece yüz yüze konuşmak istiyorum ve eğer fikrin değişirse aşağıda bekliyorum."
•••
İki gün önce kavuşmamızın yıl dönümüyken fırsatını bulup eklememek olmazdı 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cargo Agent - AsLaz
FanfictionSiparişimin teslim edilememesinin güzel bir sebebi olacağını bilemezdim.