Joel saatine bakarak gözlerini ovuşturdu; saatin 14:50 olduğunu görünce hızla doğruldu. Cihan'ın babasının ölümünü araştırmak için görevlendirilmişti, ancak babası gibi güçlü bir milyarderin öldürülmesinin ardındaki sır perdesi hâlâ kalın bir bulut gibiydi. Hazırlanıp kapıya çıktığında yardımcısı Serhat onu bekliyordu.
Serhat: Hoş geldiniz efendim—
Joel: Resmi olma, dosyaları ver lütfen. Bu işin perde arkasını hızlıca çözmek zorundayız.
Serhat: Elbette, burada. (Serhat azıcık alınsa da bunu gizlemeye çalıştı.)
Joel dosyaları alarak toplantı odasına yöneldi. İçeri girdiğinde, odada üç kişi daha vardı. Herkes ciddi bir hava içinde, şık giyinmişti.
Joel: Selamlar. Biraz geciktim, kusura bakmayın. Toplantıya başlayalım, sanırım hepimiz aynı amaç için buradayız.
Joel, hızlıca sandalyeye oturdu ve Serhat'a kısık bir sesle sordu:
Joel: Bunlar kim?
Serhat: Cihan Bey'in babasının ölümünü araştırmak için sizin gibi tutulan diğer dedektifler. Bazılarının yardımcısı da var; diğerleri sadece bilgi toplamak için burada.
Joel, ekibi başıyla selamladı ve onları tanımak için bekledi. Bu davayı çözmek için kimlerle çalışacağını merak ediyordu.
(???) Demek, ünlü dedektif Joel sensin. Biraz gençmişsin. (Dudağını ısırarak alaycı bir gülümseme takındı.)
Joel: (Hafifçe gülümseyerek) Öyle diyorlar. (Sakin bir şekilde) İsimlerinizi öğrenebilir miyim?
Gizem: Ben Gizem. Bu ekipte tecrübe kazanmam için Cihan Bey tarafından görevlendirildim.
Alrado: İspanya'dan geldim, adım Alrado. Cihan Bey'in babasını tanırdım; onun için buradayım.
Metehan: (umursamaz bir tavırla) Ben Mete, o kadar.
Joel, Metehan'ın tavrından hoşlanmasa da konuyu uzatmadı. Dosyayı açıp ekibe döndü.
Joel: Cihan Bey'in babasının ölümüyle ilgili elimizde ne bilgi var? Baştan başlamakta fayda var, her ayrıntıyı incelememiz gerek.
Serhat: İlk bilgilere göre ölüm nedeni belirsiz, ancak tehditler aldığına dair birkaç ipucu var. Bu dosyada tüm detaylar var.
Joel dosyayı incelemeye koyuldu, odadaki diğer dedektiflerle birlikte. Cihan'ın babasının ölümünün ardındaki sır perdesini kaldırmak için hepsi bir araya gelmişti.
Joel dosyayı incelerken, odadaki gerginlik devam ediyordu. Herkes onun yorum yapmasını bekliyordu.Joel: (dikkatini toplayarak) İlk olarak, tehditleri ciddiye almak zorundayız. Cihan Bey'in babası, yüksek profilli bir iş insanıydı. Rakipleri veya iş anlaşmazlıkları olabilir.
Gizem: (not alarak) Sadece iş dünyasından değil, kişisel hayatından da düşmanları olabilir. Aile içindeki çatışmalar bu tür durumlarda sıkça görülüyor.
Alrado: (onaylayarak) Evet, bir milyarder olmanın avantajları olduğu kadar dezavantajları da var. Aile üyeleri arasında gizli anlaşmalar veya ihtiraslar devreye girmiş olabilir.
Metehan: (sorunlu bir ses tonuyla) Peki ama bu durumda en önemli soru, neden şimdi? Eğer bir düşmanı varsa, niçin bu kadar geç harekete geçti?
Joel: (düşünerek) Bu doğru. Belki de ölümden önce bir şeyler planlamıştı ya da ona karşı bir şeyler biliyordu. Birinin onu hedef alması için güçlü bir sebep olmalı.
YOU ARE READING
Dedektif Joel
Mystery / ThrillerLondrada dedektifliğiyle ünlü Joel Hatkins istanbulda bir milyaderin öldürüldüğü haberin görür ve haberi inciler tam o zaman telefonu çalar ve o söz denilir "Ünlü dedektif joel sizmisiniz?" evet diyen joele tek bir kelime denir "Güzel biletinizi alı...