Saweetie / Closer 🎵🎵🎵
6. Bölüm
🛹Bugün günlerden pazardı ama Yağız bana kursa gel demişti. Bense bunu yerine sabah sabah kaç bölüm dizi izleyerek bitirmiştim. Sabah o telefon sesi artık bir cehennem gibiydi. Çünkü o sesi duysam sanki yangın çıkar gibi bir sesi vardı. Ve telefondan bir bildirim sesini duyunca hızlıca elime telefonumu aldım.
Ve bildirim bizim okuldaki öğrencilerin bir araya geldiği bir grupta vardı. Grubumuzun adı “ Küp Zekalılar” grubuydu. Ama ben genellikle o grupta pek yazışman sadece eğlencesine yapılmış bir gruptu. Grupta Oya, Filiz, Mert, Anna Bella, Mert Yağız, Yaz , Umay , Ayberk Ve Mars' vardı. Ve birde ben.
Bildirimleri tek tek okudum. Ve Yarınki Filiz’ in doğum günü partisine gidecektim. Ve Filiz ise bir mesaj yollamıştı.
*Bildirim mesajı*
Filiz: Saat 21:00’ da parti başlıycak ve gece geç saatlere kadar sürer, ve elinizde farklı şeylerde getirebilir oyunda oynayabiliriz”. Diye bir mesaj atıp gruba atmıştı. Daha sonra bana özelden mesaj atan Umay' dan da bildirim mesajı gelmişti.
*Bildirim mesajı*
Umay: Bugün kızlarla birlikte ne giyeceğimizi mi seçsek ben çok bulamadım Nil “
Ben : Bende çok bilmiyorum da nasıl bir şey giyinicem ki?
Umay: Bence bugün hepimiz toplansak da bir şeyler mi alsak ve bence giysi falan da bakarız. Ondan sonra ya benim eve yada Mars' ın evinde oluruz. Sende belki pijamalarını al belki bende kalırsın.”
Ben : Ama ondan önce annemle konuşmam lazım Umay. Bilirsin annemi her gittiğim bir yeri bile sorar. Zatende sorsun bir zahmet.”
Umay: “İyi tamam ben diğer kızlarla konuşurum ve sana geri dönerim. “ Diyerek altına ise sarı bir kalp emojisini koymuştu.
Bense “ görüşürüz” diyerek telefonu kapamıştım.
Dün Yağız’ ın annesiyle konuştuktan sonra Yaz’ la ayrılıp kendi başıma eve doğru gitmiştim. Annesi iyi olsada oğlu tam bir ayı prensti. Ve onca olaylardan sonra. Sabah annemin kapıya bir bomba gibi açması ödümü kopartmıştı. Sanki bu sefer terlik değil oklavayla giriş yapsaydı. Evet bu biraz garip olurdu. Heleki sabahın altısıyken. Annem ise odama girip yıkamış olduğu kıyafetleri yatağımın üzerine koymuştu.
“ Hadi kalk kızım. Kalk! Bugün çok işimiz var Nil hanım!” Diyerek elinde gösterdiği bez. Sakin olmasın diye dua ediyordum . Annem odamın pis olmasından nefret ederdi. Ve çok dağınık ve uyurgezer bir insanım. Gece ben uyurken kendi kendime yürüyüp etrafı berbat ediyordum.
Ayağa kalkıp kendimi anneme doğru gösterdim. “ Anne zaten uyanığım. “ Demiştim. Anneme şimdi ben kızlarla kalıcam diye söylemekten çekinmiştim. Ve annem gitmeden önce hemen atlaya verdim.
“ Annecim bugün Umay' larda kalabilir miyim “ diye cevabı sen git yapıştır Nil. Annem ise az kalsın ölümcül bakışı atarsa “ aha ben dayağı yedim “ olurdu ama öyle yapmadı.
Annem nazikçe başını salladı. “ İyi, olur. Ama bak kendine dikkat et ona göre. Ve birazda erken yat. Gece gece dizi flimde izleme Nil hanım. “
Annem odadan şükürler olsun gittikten sonra kalmak için çantamı hazırladım. Bir adet pjama, iki maske, şarj kablosu, telefonum, cüzdanım, bir adet sakız, kulaklık, yarın için makyaj malzemeleri alıp salona indim.
Bugün kızlarla doğum günü partisi için elbise bakacaktık. Onun için pekde bir şey yemekte istememiştim . Ve bahçeden çıkmamla birden korna sesi çaldı. Korna sesi Umay' dan geliyordu. Yanında ise Yaz arkada ise Mars vardı. Bense hızlıca arabaya bindim ve kendimi koltukta bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşin Tozları
Romance~ Yerlerdeki tozlar güneş ışığında parlar. Kaykayım güneş gibi parlarsa o kaykayım sesiydi~ Nil kendisi adımları dik ve cesur ve azimli bir kız karakteridir. Kendisi küçüklüğünden beri kaykay kayarak çocukluk anılarını doldurmuştur. Ama şöyleki düşm...