Bölüm Şarkısı; Sia - Elastic Heart
Keyifli okumalar.15 Şubat 2014
"Annee nerdesin ben geldim tatlı mı tatlı kızın?"
çantamı koridora bir yere fırlatıp evin inde gezmeye başladım, Annem neredeydi? Daha yapılacak bir sürü ödevimiz vardı.
"Annee" neden kötü hissediyordum annem uyuyordur ki.
Merdivenleri çıkarak odasına girdim "Süprizzz ben ge-" odada değildi banyodan ses gelmesiyle adımlarım oraya gitti yavaşça kolu indirdim.
"ANNE anne ne yapıyorsun yerde? yine mi o hastalığın tuttu neydi adı astrım o mu ha?"Yere oturmuş annemin yanına gidip yüzüne eğildim nefes alamıyordu zor alıyordu pislik hastalığı onu bu hale getiriyordu.
Bayık bakışlarla bana baktı, gülümsedi.
Altında yatan acı ile gülümsedi.
"Astrım değil bebeğim Astım." Yüzüme gelen saçlarımı severek kulağımın arkasına sıkıştırdı, elleri titremeye başladı nefes alış verişleri hızlandı"Anne yine o hastalık yüzünden kötü oluyorsun ne yapmam lazım korkuyorum." Dedim babam neredeydi ki... onu hastaneye götüremez miydi?
"Çiçek, bebeğim ben.. beni dinle benim.." Zor konuşuyordu ne isteyecekti hemen yapmaya hazırdım. "Benim bir iğnem var ya hani.... beyaz bir şırınga hani onu yapınca... rahatlıyoru-" kafasını sertçe fayansa vurdu. Korkuyla geriye çekildim
anne ne yapıyorsun?sert gözlerle bana döndü "Çiçek bana o iğneyi getir hemen... hemen hadi bebeğim ihtiyacım VAR!"
bana bağırmıştı çok kötü görünüyordu hemen kalktım biliyordum o iğneyi her böyle olduğunda yapıyordu, onu yerlerde nefes nefese bulduğumda onu kullanıyor ve rahatlıyordu ama bana hiç bağırmamıştı neden bağırdın anne...Yatağının yanında ki çekmeceyi açıp içinden dediği şırıngalardan birini ilacını aldım koşarak banyoya döndüğümde kıpkırmızı yüzüyle hızla bana döndü "VER ARTIK"
bana yine bağırdın anne"Anne iyi olacak mısın?" Diye fısıldadım elimdekileri ona verirken ama onları alamadan yere düşürdü yine bağırdı "ÇİÇEK ŞU LANET OLASI İĞNEYİ YAP HEMEN BANA." Dedi kendinde değildi hiç böyle olmamıştı.
Anne neler oluyor?"Ben nasıl yapacağım... anne sen kendine yapsan olmaz mı?" Annem acı çekiyordu görüyordum bana gülümsedi zorla "Güzel kızım benim... Çiçek'im sen bana bunu... yani ilacı yaparsan iyileşeceğim, çok huzurlu olacağım hadi..... h-ADİ"
Bağırma...Şırıngayı elime aldım annem onu yaparken bir kaç kez görmüştüm nasıl yaptığını yavaşça ona yaklaştım elim... elim titriyordu
olacak şeylerden dolayı mı:)koluna getirdim iğneyi yavaşça titriyordum, korkuyorum anne boşalttım koluna ilacı "Zehiri" geriye çekilip bekledim göz bebekleri daha da büyümeye başladı rengi soluyordu.
"Anne hastaneye gidelim ben... korkuyorum lütfen." elimi anneme uzattığım an elini benden kurtardı ve yine bağırdı
Bugün kaçıncı oldu bu çiçek? Anne sen bana hiç bağırmazdın ki..."Dokunma bana iyiyim ben" kahkaha atmaya başladı ama gözlerinden yaş geliyordu birden bana döndü
"Çiçek , benim güzel kızım...özür dilerim" titreyen elleri bu defa yüzümü sevmeye başladı titreyen gözleri yüzümün her yerinde gezdi.
Neden öyle bakıyorsun Anne?"Ben seni çok seviyorum bunu unutma tamam mı benden sonra bile.... Söz mü?"
Benden sonra bile mi?"Anne benden sonra ne demek lütfen korkuyorum hadi hastaneye gidelim." Elinden tutup kaldırmaya çalıştım ama kaldırmak bir yana beni kucağına çekti tir tir titriyordu
" çiçeğim söz ver bana ben...." Gözleri kayıyordu başı düşer gibi olduğunda ellerim ile kafasını sıkıca tuttum " Anne söz Söz söz anne iyisin sen ama yinede söz veriyorum tamam... tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ AŞK BAĞIMLISI
Novela Juvenil"Sana Gece'm derken bunu kastetmemiştim geceler benim sığınağım kurtuluşumdu sende benim kurtuluşumsun , 25 yıllık hayatımda başıma gelen en iyi şeysin , her şeyimsin , tek şeyimsin bunu asla unutma tamam mı? sana yemin ederim Gece benim çiçeğimi so...