Intro

5 0 0
                                    

𝙵𝚛𝚎𝚍 𝚆𝚎𝚊𝚜𝚕𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚊𝚙𝚝𝚒𝚟𝚊𝚝𝚎𝚍. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝙰𝚍𝚑𝚊𝚛𝚊 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢—𝚊𝚗 𝚎𝚕𝚎𝚐𝚊𝚗𝚌𝚎, 𝚊 𝚏𝚒𝚎𝚛𝚌𝚎𝚗𝚎𝚜𝚜—𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚍𝚊𝚢𝚜, 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚘𝚗 𝚘𝚙𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚕𝚎, 𝙵𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛.

𝙸𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚘𝚔𝚎 𝚊𝚖𝚘𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚎'𝚍 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚒𝚎𝚏𝚎𝚜𝚝 𝚐𝚕𝚒𝚖𝚙𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚘𝚏 𝙷𝚘𝚐𝚠𝚊𝚛𝚝𝚜. 𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚊 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙵𝚛𝚎𝚍 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚗 𝙰𝚍𝚑𝚊𝚛𝚊.  

𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚏𝚊𝚝𝚞𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚊𝚍𝚖𝚒𝚛𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚎𝚎𝚙𝚎𝚛, 𝚊𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌 𝚛𝚎𝚝𝚘𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚎.

𝚂𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖, 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚒𝚐𝚞𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖, 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚏𝚎𝚠 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚠. 𝚈𝚎𝚝, 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚆𝚎𝚊𝚜𝚕𝚎𝚢 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝙼𝚊𝚕𝚏𝚘𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚛—𝚋𝚛𝚒𝚕𝚕𝚒𝚊𝚗𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚢 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑.  

𝚈𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚎𝚜𝚙𝚒𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚍𝚍𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚌𝚘𝚗𝚗𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚟𝚒𝚌𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝.

𝙵𝚘𝚛 𝙵𝚛𝚎𝚍, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑. 𝙰𝚍𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚒𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚠𝚊𝚢—𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚓𝚘𝚔𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑, 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑, 𝚊𝚗𝚍, 𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢, 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚘𝚛, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚛𝚒𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎'𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗.

Love In The Shadows | Fred Weasley x OC Where stories live. Discover now